Hakutulokset

1. auryn

Mitä mä tekisin kaikille ylimääräisille vaatteille?

Yks vaihtoehto myydä omia vaatteita :) Syrransgarderob
  2. auryn

Vatsa pikkujoulukuosiin :D

Lihastreeniohjelmat ja -videot | KUNTO PLUS ja vatsalihasohjelma. Autto ainakin mua "löytämään" vatsalihakset ja pitämään ryhdin kunnossa ;)
  3. auryn

Montako tupakoivaa odottajaa löytyy täältä nyt?

Samoin. Kahdeksan vuotta poltin ja plussatessa heitin röökit roskiin.
  4. auryn

Montako tupakoivaa odottajaa löytyy täältä nyt?

Mä olen ihan samaa mieltä.
  5. auryn

Kuntosalilla käynnistä

Ei, naisetkin voi, ja kannattaa, käyttää isompia painoja. Kun ihan oikeasti nainen ei saa lihaksia vahingossa, vaan nimenomaan painoilla saa sellaset lihakset että näyttää kiinteältä. Mä en ymmärrä miksi naiset pelkää lihaksia kun niitä on vaikea saada edes työllä...
  6. auryn

Kuntosalilla käynnistä

Lihaksia ei tule helposti, ainakaan vahingossa ilman että tekee paljon töitä sen eteen ja tarkkailee syömisiään :)
  7. auryn

Perjantai-illan kuvatuspinoa!

Sulosten jälkeen mä, böö :D auryn • IRC-Galleria
  8. auryn

Tylsää!!! Laitetaan vaikka naamakuvapino tai jotain...

Onko tää vielä pärstäketju vai jonkun aiheen keskusteluketju, tungen naamani tänne silti kun on niin saamarin tylsää :eek: auryn • IRC-Galleria
  9. auryn

Oon nyt ihan pihalla, tuosta homovastaisuudesta ja kirkosta eroamisesta....

Mua suututtaa tässä keskustelussa lähinnä se, että homot rinnastetaan synnintekijöihin oikeastaan siinä missä murhaajat, raiskaajat ja muut oikeat roistot. Paitsi ai niin, roisto voi katua ja pyytää anteeksi ja päästä taivaaseen. Homo taas elää koko elämänsä puolisoaan ja lähimmäisiään rakastaen...
  10. auryn

Miten kirkosta eroaminen vaikuttaa elämään?

Ei mun elämääni ole vaikuttanut mitenkään. Kummi olen siinä missä kirkkoon kuuluvakin, eipä kummilapsenikaan kirkkoon kuulu. Naimisiin menin ilman kirkkoa. Esikoinen oli kirkon iltapäiväkerhossa koulun jälken, ainoastaan koska se oli ainoa vaihtoehto, ja hinta oli sama kaikille. Ja Vantaalla...

Yhteistyössä