Hakutulokset

1. auryn

Meneekö lapsen eskari nyt "pilalle", kun osaa tehdä ekaluokkalaisen tasoisia tehtäviä...?

Itse aikoinaan jätin eskarin väliin ja menin suoraan ekalle luokalle. Ihan ok, mutta yläaste- ja lukioaikoina harmitti olla toisia vuoden nuorempi. Esikoinen luki ennen eskari-ikää, kuopus laski ja oppi nyt eskariaikana lukemaan. Onhan se kiva, että ekoilla luokilla on sitten vähän helpompaa...
  2. auryn

Tiskaako kukaan enää käsin?

Käsin tiskaan kun on pakko. Hampaat irvessä. Nytkin edessä kamalan iso kasa kun on liiaksi hommaa lykännyt... :ashamed:
  3. auryn

Puuttuuko sinulta jokin "perus mukavuus" kodistasi?

Juu, säilytystila on ongelma täälläkin. Keittiössä on liian vähän kaappeja, ainoastaan mun makkarissa on vaatekaapit ja niistäkin vain yks on hyllyllinen. Sit on eteisessä kolme henkarikaappia ja yks hyllykaappi. Kylppärissä ei ole kaappeja eikä laatikoita ollenkaan... Tiskikone puuttuu, ja...
  4. auryn

Mikä soi tällä hetkell eniten?

Unheilig levyltä, ja tämä biisi repeatilla tuubista :) YouTube - Spinnerette :: Ghetto Love
  5. auryn

Ruokakuvaketju

Ihana katella näitä, etenkin Keittiönoidan aamupalat saa mut kateudesta vihreeks. Mulla on niin pahat happo-ongelmat lääkkeistä huolimatta, että appelsiinimehu, suurin osa hedelmistä, marjat, tomaatti-sipuli-ihanuudet sun muut on pakko jättää väliin. Niin ottaa päähän kun ei voi syödä mitä...
  6. auryn

Keskusta aikoo pakottaa yyhoot töihin!!

Wau, aika henkisesti suuri kommentti.
  7. auryn

Millä perusteella yyhoot on iilimatoja? Itse saan tukia vuokratuen ja lapsilisän yh-korotuksen verran, minkä nyt ei luulisi olevan keneltäkään pahemmin pois. Koska sain potkut töistä, haen opiskelemaan uutta alaa jossa ei tarvitse hoitoaikoja miettiä. Koska koulut alkaa vasta syksyllä, käytän...
  8. auryn

En kyllä jaksa uskoa, että hoito- tai kaupan alalla löytyy kovin montaa työnantajaa joka antaa valita vuorot, tai vaihtaa niitä jatkuvasti. Ja nykyään ei ihan helpolla voi tuosta noin vaan valita työpaikkaansa... Itsellä kävi hyvä tuuri, pieni firma ja iltavuorolainen perheetön bilettävä sinkku...
  9. auryn

Nimenomaan tätä mäkin mietin. Vaikka en itse myyjänä joutunut tekemään iltavuoroja, niin silti jo kokopitkä työpäivä olis aiheuttanut päiväkotilaiselle hoito-ongelmia ja koululaiselle tosi pitkiä yksinoloaikoja. Ja mä en ainakaan ole valmis lasten kustannuksella hommaamaan itselleni töitä mihin...
  10. auryn

oliko se täälä palstalla kun joku oli polttanut raskautensa aikana 40 tupakkaa päivässä?

On se varmaan täällä palstallakin joku polttanu, yhtä lailla kuin palstan ulkopuolella. Jokaisella on asiasta mielipide, ja tästä ei voi minusta sanoa että niitä oikeita ois yhtä monta kuin mielipiteitäkin :whistle:
  11. auryn

Ajatella, aika kamalaa jos yh joutuu töihin... Olin mäkin töissä, tosin vaan osa-aikaisessa, siihen asti kun masennuin ja sain saikulla töistä potkut. Pärjättiin hyvin mun osa-aikapalkalla, miks mun olis pitänyt tehdä kokopäivää? Vai oisko keskustalla hoitosuunnitelma myös kolmasluokkalaiselle...
  12. auryn

Miten paljon käytätte Pirkka, Rainbow tai Xtra tuotteita? Ja oletko huomannut jotain eroa

Ostan aina halvinta, en muista minkään tuotteen olevan huonompaa kuin kalliin. Pirkka-kahvikin toimii, mä tosin käytän murukahvia. Ainoa mistä en tingi, on Embon vessapaperi XD
  13. auryn

G: Anopin pahimmat tölväisyt / vihjailut

Off topic, mutta esikoisen kohdalla kuultiin tuota lähes jokaiselta miehen kaverilta, nais- ja miespuolisilta... Mun puolelta taas kuultiin onnitteluja. Vähän jäi hampaankoloon XD
  14. auryn

Mistä johtuu, että suurin osa noin 4-kymppisistä naisista (37-43) on niin kireän, kiukkuisen, katkeran

Mä ainakin olen kiukkuinen ja kireän oloinen aika varmasti, jos oikeena päivänä sattuu kohdalle. Ja niitä päiviä on turhan tiuhassa tällä hetkellä. En mä silti nelikymppinen ole, en näytä aina edes ikäiseltäni. Pointtini siis oli, että aikamoista yleistystä. Minusta.
  15. auryn

Ajattelin ittelleni ostaa joululahjaks.. *kuva*

Ei niin, rapsutukselta tuntuu. Aijuu, ostin Citydiilistä satasen lahjakortin kolmellakympillä, pitäiskin varata aika jo :O
  16. auryn

Mä ostin just kolmet kun oli vitosen pari. Mut ne on niin avoimia ettei käy talvihäihin ol-len-kaan... Mä luulen et saatan lykätä ukolle rahat kouraan ja käsken lahjaostoksille. Sithän mä en tavallaan ois ostanu niitä ite :whistle:
  17. auryn

Niin no, oli munkin tarkotus ostaa veronpalautuksista itelleni Minna Parikan kengät, vaan vahingossa puhuin asiasta äitilleni, joka kielsi ehdottomasti ja kiristämällä sai mut luopumaan ajatuksesta. Oikeassa oli, ettei niihin olisi varaa, PAITSI veronpalautuksista :p Eikä mulla edes ole YHTÄÄN...
  18. auryn

Gallup nro 1: Mitä miehesi rakastaa Sinussa?

Vähän sama tuli mieleen. Eli ei hajuakaan kun en vähään aikaan ole minkäänlaisia kohteliaisuuksia kuullut :|
  19. auryn

Olisitko mieluummin miljönääri vai kuningatar?

Miljonääri, ehdottomasti.
  20. auryn

Wau :) Itteäkin kiinnostais vaan ei varat anna myöden pitkään aikaan vielä :)

Yhteistyössä