Hakutulokset

1. E

"Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

Voi Markke, olen tosi pahoillani... Nyt on hiukan pakko valittaa ja avautua... Kyllä tuntuu ärsyttävältä nuo supistelut, tiheästi tulee illalla/yöllä ja sitten kuitenkin taas loppuu. Ihan on samanlaista toimintaa ollut nyt ainakin viikon. Esikoisesta meni sillon vedet ja lähettiin...
  2. E

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

PikkuNelonen: Kuulostaapa kyllä ärsyttävältä nuo supistelut, noinkin tiheästi tulee ja sitten kuitenkin taas loppuu. Ihan on samanlaista toimintaa kun mulla. Esikoisesta meni sillon vedet ja lähettiin sairaalaan 2h sisällä. Olispa nyt ollut sama juttu mutta ei, näköjään loppuaika kärvistellään...
  3. E

Oi oi, täällähän on vauvakuulumisia, onnea mussukka ! Oon vähän kade ;) Neukkula kuulumisia... 37+3 (36+0) Paino +700g Tullut nyt yhteensä 11,5kg OHHOH!! :( Pissa puhdas (puhdas) Turvotus - (+) oon kyllä eri mieltä mutta... RR 115/69 (121/70) Sf 33 (32), ihan keskikäyrällä...
  4. E

Yhdessä koossa edelleen ollaan täälläkin, aina illalla/yöllä alkaa supparit mutta loppuu yhtä nopeesti kun ne alkaakin...Tänään ei ole ollut mitään merkkiäkään et lähtö tulis, joten luvattiin mennä vielä huomenna mun vanhempien luokse käymään n.90km päähän. Viime yökin meni hyvin. Ihan...
  5. E

Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

Tervetuloa täysiaikaisuus 37 :heart: Epa ja B
  6. E

Mä sheivaan sokkona ;) Huh mikä loppu ilta ja yö... Supistuksia tuli noin kymmenen minuutin välein sen jälkeen kun jumppapallolla istuin ja mies hieroi jalkoja. Ne loppui hetkeksi kun menin nukkumaan mutta enhän nukuttua saanut ja niitä jatkui oikeestaan vähän niinku koko yön. Ja ne oli...
  7. E

Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

Tänään käyty vauvan painoarviossa. :) Juu ja kaikki oikein mallikkaasti! Nyt rv 36+4, painoa pikkuisella oli 2,8kg. <3 Lääkäri veikkasi että jos menee laskettuun niin 3,5kg. Epa ja B
  8. E

Tänään käyty vauvan painoarviossa. :) Ja kaikki oikein mallikkaasti! Nyt rv 36+4, painoa pienellä prinsessallamme oli 2,8kg. <3 Lääkäri veikkasi että jos menee laskettuun niin 3,5kg. Epa ja B
  9. E

Tänään käyty vauvan painoarviossa. :) Juu ja kaikki oikein mallikkaasti! Nyt rv 36+4, painoa pienellä prinsessallamme oli 2,8kg. <3 Lääkäri veikkasi että jos menee laskettuun niin 3,5kg. Epa ja B
  10. E

SYNNYTYSTAPA-ARVIO Neuvolalääkärillä Rv 36+0 RR 121/70 Tuvotus + Pissa puhdas Sf-mitta 32, vatsa laskeutunut Tarjonta RT Sydämen syke +130, liikkeet ++ Kohdun suu pehmeä, 1,5cm auki ja ei kanavaa jäljellä ;) Ei uskaltanut antaa vauvan painoarviota. Joten vauvan kokoarvioon ultraan...
  11. E

SYNNYTYSTAPA-ARVIO Neuvolalääkärillä Rv 36+0 RR 121/70 Tuvotus + Pissa puhdas Sf-mitta 32, vatsa laskeutunut Tarjonta RT Sydämen syke +130, liikkeet ++ Kohdun suu pehmeä, 1,5cm auki ja ei kanavaa jäljellä ;) Ei uskaltanut antaa vauvan painoarviota. Joten vauvan kokoarvioon ultraan 9.7...
  12. E

Jihuu, POKS 36+0 :heart: Epa
  13. E

Voi kääkkis, säkin oot jo niin pitkällä! :) Epa ja B 35+5
  14. E

Sunshinelle tsemppiä osastolle! Toivottavasti pojat pysyisivät vielä muutaman viikon ainakin masussa vaikka yleistähän on että kaksoset syntyvät huomattavasti aikaisemmin kuin yksönen. Epa ja B 35+5
  15. E

Hyvää heinäkuuta ja kiitos uudesta pinosta! :) Minä ajattelin tässä kuussa synnyttää ;) Epa ja B 35+3
  16. E

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Pii- on tosiaan ihan loppusuoralla! Onpas hyvän kokoinen vauveli siellä :) Tavallaan olis iteki kiva tietää koska vauva syntyy :) Mun puolesta saa tulla heti rv37. Sairaalakassi Ajatellut oon jo vähän mitä sinne pakkaan mutten ole aloittanut pakkausta... Meillä ollut netin kanssa ongelmia...
  17. E

Pikkunelonen Mulla supisteli eilen illalla kans oikeen hyvinkin ja vauva muljasi itseään, ilmeisesti yritti ainakin kääntyä oikein päin. Tuntuu että onkin kääntynyt, mulla oli tullut yöllä joku pienen pieni verensekainen limaklöntti pikkuhousunsuojaan. Tänään on ollut koko alapää ihan...
  18. E

Neuvola kuulumisia: Rv 33+5 (30+6) Paino + 1,4kg (+500g) Turvotus + (+) RR 118/67 (113/71) SF-mitta 31 (31) Vauvan syke +135 ja liikkeet ++ Tarjonta: Edelleen PT Perätilan vuoksi lääkäri aikaa aikaistettiin ja se on nyt 5.7 klo 8.15. Jos vauva silloinkin pt:ssa, menemme suoraan TYKSiin...
  19. E

Neuvola kuulumisia: Rv 33+5 (30+6) Paino + 1,4kg (+500g) Turvotus + (+) RR 118/67 (113/71) SF-mitta 31 (31) Vauvan syke +135 ja liikkeet ++ Tarjonta: Edelleen PT Perätilan vuoksi lääkäri aikaa aikaistettiin ja se on nyt 5.7 klo 8.15. Jos vauva silloinkin pt:ssa, menemme suoraan TYKSiin...

Yhteistyössä