Hakutulokset

1. I

Huhtikuiset 2018

Nyt rv 5+5 ja kyllä se pahoinvointi vaan iski rytinällä. Koko viikonlopun pidättelin oksennusta, mutta aamulla en enää pystyny. Jatkuva yökötys päällä. Saa nähdä kestääkö tässäkin raskaudessa pahoinvointi 9kk vai selviääkö vähemmällä ja ilman tiputuksia. No, tähän osattiin varautua kun 3. murua...
  2. I

Huhtikuiset 2018

Mulla kävi tänään aivan samoin ja nyt rv5+1. Kyllä pelästytti! :(
  3. I

Oireettomuus alkuraskaudessa

:love:
  4. I

Ultra ennen neuvolaa?

Tänään tuli asiaan selvyys. Meidän kaupungissa on otettu np-ultran ja rakenneultran lisäksi varhaisenraskaudenultra. Siitä voi halutessaan kieltäytyäkin, mutta me ainakin otetaan se mahdollisuus vastaan, jotta varmistuu onhan siellä pikkuinen oikeassa paikassa ja oikeasti olemassa. :love:
  5. I

Oireettomuus alkuraskaudessa

Millä viikoilla on muut alkaneet saada raskausoireita? Meillä rv4+3 ja kuukautisten poisjäänti ainoa oire. Siksi tämä varmaan huolettaa ja saa pääkopan sekasin kun ainoa mun oireettomista raskauksista päättyi keskenmenoon. 2 raskautta on onnistunut ja niissä pahoinvointi vei tiputukseen asti...
  6. I

Huhtikuiset 2018

Mua niiiin stressaa tää oireettomuus, huoh! Pää hajoo! :( rv 4+3
  7. I

Huhtikuiset 2018

On tää kyllä aikamoista...ensin sitä odotetaan jännityksellä plussaa ja sittenkun plussa ilmestyy, niin heti alkaa pelot ja huoli jyllätä.:( Näin meikäläisen pääkopassa ainakin. Toki se yksi koettu keskenmeno oli niin raju kokemus, että saattaa vaikuttaa. Nyt siis rv4+2 ja huolestuttaa...
  8. I

Huhtikuiset 2018

Hei kaikki! :) Täällä myöskin onnellinen tuore plussaaja. Meidän perheeseen kuuluu aviomiehen lisäksi meidän 11v. tyttö ja kohta 8v. poika. Yksi keskenmeno v.2008 koettu myös. Itse oon 34v. ja mies on 37v. Yhteiseloa takana viitisentoista vuotta.<3. Avasinkin jo ketjun neuvolla käynnistä, kun me...
  9. I

Ultra ennen neuvolaa?

Täällä rv4+1 ja tuore plussaaja, jee!:) Meidän perheessä tyttö vm.2006 ja poika vm.2009 ja 1 keskenmeno vuodelta 2008. Nyt siis kolmas lapsi tuloillaan kunhan kaikki menee hyvin (sormet ristissä). Tänään soitto neuvolaan ja hän määräsi ultran ja ekan neuvolakäynnin peräkkäisille päiville niin...

Yhteistyössä