Hakutulokset

1. Lettuperkele

The ketju

"Kissat on paljon parempia ku noi gerpsut jos nyt oikein miettii. Ne on vähän niinku koiria, kummatkin on eläimiä. Mekin ollaan eläimiä, nisäkkäitä, eli samoja kissojen kaa." - Kuusivuotias lettunen mielipiteineen Että näin syvällistä täällä tänään. Huomentapäivää vaan.
  2. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

Sabsu: :O voi apua. Mä en oikein osaa sanoa yhtään mitään tähän, on nimittäin ollut just mun pahin pelko mitä sulle kävi. Oisko se maitohappo + d-vitamiini, ne relatipat mitään? Siinä olis vauvalle maitohappoa antibioottia varten ja d-vitamiini samassa. Muistathan itsekin ottaa...
  3. Lettuperkele

Pitikö raskauden aikaisessa sokerirasituskokeessa olla myös juomatta 12 h

Kyllä sitä vesilasillisen saa ottaa sen 12 tunnin aikana - näin ainakin neuvolassa sanottiin mulle.
  4. Lettuperkele

The ketju

Siis miten helvetissä noi Manducat voi maksaa noin pirusti? En mä tarvitse tuliterää, mulle kelpaa sateenraiskaama ja auringonhaalistuttama versio joka on ollut vaikkapa kuudella lapsella ennen mun omaani, sellaisesta maksaisin kympin, kukas myisi? On mulla tollanen viisimetrinen...
  5. Lettuperkele

The ketju

:O Just tän takia mies ja lapset saa lähtee landelle mökkeilemään kaivoveden ja ulkohuussin kanssa, mä lennän Roomaan omalle lomalle. Siellä on niin ihanan paljon rakennuksia ja liikennesaastetta ettei ole pelkoa elävistä pistiäisistä. Kaupungit on rakkautta. :heart:
  6. Lettuperkele

The ketju

Hyi saatana. Itikoita. :x
  7. Lettuperkele

Te jotka käytte päivätöissä, miten hoidatte...?

Kaikki ajat mahdollisimman myöhään. Teen vuorotyötä, pääasiassa kuitenkin 7-15 ja lapsen menot aina klo 14 -->. Käytän kertyneitä lyhennyksiä tai sovin erikseen pomon kanssa että teen pidempään tai tulen aiemmin, miten nyt käy parhaiten sillä viikolla. Joskus voin sopia myös kollegan kanssa että...
  8. Lettuperkele

The ketju

Kuule. Jotain F-kokoa. Isot ja ruokaisat. Maistuis varmaan sullekin. ;) Ja turha sanoa että pics or never happened - en oo kauhean kuvauksellisella fiiliksellä, joten mielikuvituksen käyttö on sallittu. Varo vain ettei tajunta räjähdä.
  9. Lettuperkele

Teetkö sä Volmiira lasten kanssa muuta kuin olet vain rannalla?

No mut jos haluu! Kai ne uimisaloitukset on parempi näin kesällä kuin talviaikaan?
  10. Lettuperkele

The ketju

Totta turiset. Ennakointi on selvästi mun heiniä. :D
  11. Lettuperkele

Keräättekö lapsillenne muistolaatikkoa tms.?

Kortteja on säästelty, Kulta-aika lapsuuden -kirjoja täytelty ja esikoinen sai kuusivuotislahjaksi alumiinisen ison salkun, jonne saa kerätä "aarteita". Sinne on päätynyt ulkomaanreissuilta kiviä ja simpukankuoria, piirustuksia ja muita syystä tai kolmannesta rakkaita esineitä. Olen vauva-ajalta...
  12. Lettuperkele

The ketju

Kahvia, pyykkäystä, tiskausta, kakkavaippaa, syöttöä, pyykkäystä, ruoanlaittoa, tiskausta kakkavaippaa, syöttöä -- ei voi kyllä sanoa että sitä tässä nyt pääsis mitenkään hurjasti käyttämään esimerkiksi älyänsä päivän aikana. Zombiudun kiitettävää tahtia. Vielä pitäis jaksaa kotiarkea päälle...
  13. Lettuperkele

Mielestäsi ihanimman kuuloinen kieli?

Kyllä se on ruotsin kieli, ihan siis riikinruotsi. Huomattavasti seksikkäämpi ja kauniimman kuuloinen kuin esim. ranska, josta monet niin kovasti tykkäävät. Tiedän, olen vähemmistöä ja on mua oudoksikin tituleerattu.
  14. Lettuperkele

rippijuhla ja kertakäyttöastiat

Kalkkis kai sitten: Niin, oikeassa oot. Olis varmaan pitänyt palkata juhlasuunnittelija ohjelmatoimistosta ja pitopalvelu kanssa tähän seitsemänkymmenen neliön kolmioon ihan vain kymmenen minuutin kasteen vuoksi. Onneksi et ollut meidän pojan ristiäisissä, jotka väsymyksestä ja...
  15. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

Suuresti onnea (viimeisille) kesä(heinä)kuisille! On ollut ilo jakaa odotus tämän ryhmän kanssa, kiitos jokaiselle osallistuneelle. :hug: Jatketaanhan tuolla vauvapuolella juttua ja kerhossakin voi avautua enempi, mikäli niin tahtoo. Kaikille, jotka ovat jo matkasta pudonneet eivätkä...
  16. Lettuperkele

rippijuhla ja kertakäyttöastiat

No emmä nyt tiedä. Kai se riippuu keitä sinne karkeloihin tulee? Meillä oli pojan kastetilaisuus kotona pari viikkoa sitten ja en yksinkertaisesti jaksanut etsiä kellarista paria tusinaa Myrna-kuppeja ja vauva-arkikin painoi joten mentiin ihan paperilautasilla, muovilusikoilla ja -haarukoilla...
  17. Lettuperkele

Pituutesi ja painosi?

187 cm, 100+ kg.
  18. Lettuperkele

Maistraattivihkiminen ja pienet juhlat sen jälkeen, vinkkejä?

Teet niistä häistä ihan just sun (teidän) näköiset. Eiköhän siellä ole joka lähtöön porukkaa käynyt kolmen minuutin vihkimisissä ennen teitäkin. Jos haluat kimpun, sen otat, ei siinä sen kummempaa. Onnea!
  19. Lettuperkele

The ketju

Eilen oli mutakakkua kermalla, tänään kahvisuklaakeksejä valkosuklaakuorrutteella. Mistä mä löydän aikaa ja energiaa leipoa on mysteeri. Pari päivää sitten väsäsin moussejuustokakun paahdetulla neljän viljan pohjalla ja vadelmasosekiilteellä. Oli muuten taivaallista. Nyt kaapissa odottaa...
  20. Lettuperkele

Laitatteko lettutaikinaan

Harvemmin. Jos haluan paksuja (pensas)mustikkalettuja tai banaanikolikkolettuja, sellaisia jenkkityylisiä vaahterasiirapilla, niin sitten joo. Pannukakkuun laitan aina.

Yhteistyössä