Hakutulokset

1. Lettuperkele

The ketju

Joo, ollaanhan me, mikäs tässä lintukodossa. :D Tila alkaa vaan jossain vaiheessa loppumaan ja en mä tiedä mikä muakin on alkanut vaivata nyt tän uusimman perheenjäsenen myötä: mä haluan istuttaa puskia ja puita ja rakentaa pienen kasvihuoneen, maalata seiniä ja tehdä remppaa. Ja onhan se...
  2. Lettuperkele

The ketju

On se kyllä. Aina kun harhaluuloisena kuvittelee että olisi hetki rauhaa palstailla niin toisin käy. Lapset = :heart:. Järvenpää on listan kärkipäässä ehdottomasti. Loutti, Kinnari ja "Keskusta" Prisman ja rannan lähettyvillä kiinnostaa eritoten. Kulkuyhteyksien ja kauppojen lähellä tulisi...
  3. Lettuperkele

Mitä mieltä oransseista häpykarvoista?

...vaikka olisin blondi, mustahiuksinen tai vihreäksi värjätty, eiköhän alapää olisi tasan samalla tavalla hoidettu.
  4. Lettuperkele

The ketju

Jaa. Me taidettiin päättää ostaa oma asunto. Rivari, paritalo tai ehkä jopa omakotitalo. Ideana on että omaan kotiin viimeistään vuoden päästä jouluna. Tavoite on ensi kesä, mutta jätetään pelivaraa. Tietty eka tarvii mennä pankkiin, mutta. ...ja ajatelkaas. Ihan jopa ajattelin että kehän...
  5. Lettuperkele

The ketju

Kyykkyvatkaajan vikaa, siis. Ja iltapäiviä vain. :heart:
  6. Lettuperkele

The ketju

:O :|
  7. Lettuperkele

The ketju

Sara Maria Forsberg: "Elämä on helpompaa, kun on rahaa" Voi vitsi että tämäkin tytteli vaikuttaa todella fiksulta. Ihanko on helpompaa elämää kun ei tarvitse pennejä laskeskella? Ei uskois. :kieh:
  8. Lettuperkele

The ketju

Äläpäs nyt viitsi. :D Sillä suunnalla tuntuu aina olevan milloin mitäkin. Ihan vaan tiedän jo työn puolesta kun kohteet hajoilee milloin mistäkin: talvella tyyliin -35 kuukausien ajan, kesällä taas +35 yhtä kauan, ukkoset ihan hulluja ja sähköt poikki alusta loppuun niiden aikana, silloin kun...
  9. Lettuperkele

The ketju

LÖYSIN. TÄSSÄ.
  10. Lettuperkele

The ketju

Siis mitäs hittoa. Ilmeisesti se naimoihin meno sitten on parantanut eloa tuolla saralla, sillä vasta kuukausi, kaksi sitten oli Hymyn kannessa iso otsikko että Matti oli pihdannut koko suhteen ajan, ja vissiin morsiamella sitten palamassa käämi koko hommaan kun kerran piti ihan lehdelle (muulle...
  11. Lettuperkele

The ketju

Oon mä kyllä kade kehä kolmosen ulkopuolella asuville siinä suhteessa, että teille tulee huikeita ukkosia. Tuntuvat aina kiertävän stadin totaalisesti ja täällä sitä sitten kärvistellään. Eilen taivas murisi pari kertaa illalla ja ripotteli heikosti vettä (ja just silloin kun olin matkalla...
  12. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

Heissan taas, S. | 4095 g ja 51 cm 2 vk | 4760 g ja 54,5 cm 1 kk | 5950 g ja 56,5 cm 2 kk | 7230 g ja 60 cm Neuvola oli viikko sitten. Rotateq meni hyvin alas, eikä suurempaa vatsavaivaa ole ilmentynyt. Poika kasvaa upeasti, vaikka nyt tuntuukin että helteillä ei syö samaa tahtia kuin...
  13. Lettuperkele

The ketju

Ei kaikki matkusta. Ei se ole kaikille mikään must-juttu. (Esim. mun anoppi halusi mielummin ostaa mökin läheltä kotoa, koska se on sen juttu. Mulle matkustaminen on henkireikä ja about 3 kk reissusta paluun jälkeen alkaa menojalkaa taas vipattamaan. Nyt on 11 kk siitä kun viimeksi olin...
  14. Lettuperkele

The ketju

Riippuu tietty mistä tykkää. Saa olla masokisti rankimmasta päästä jos moisesta saa kiksejä. En toki tuomitse. Sen sijaan juoksen takaisin vessaan.
  15. Lettuperkele

The ketju

Rotavirus aikuisella. Would not recommend. :x
  16. Lettuperkele

Tyttö tuli <3

Onnea! :flower:
  17. Lettuperkele

Miten vieroititte lapsenne pullosta, tutista ja rinnasta? Minkä ikäisenä?

Esikoinen rinnasta kolmen viikon iässä, pullosta kymmenenkuisena ja tuttia ei oikeastaan koskaan edes syönyt. Nokkamuki tuli pullon tilalle. Tää toinen melkeinpä kokonaan pullolla alusta lähtien (ikää vasta 2 kk) ja tutti kelpaa vaihtelevasti.
  18. Lettuperkele

The ketju

Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat...
  19. Lettuperkele

voiko rfsun testiin luottaa jos..

Niin siis se "harmahtava" viiva tulee kun se "punahtava" viiva kuivahtaa. Eli plussa on kun siinä on se viiva, väristä viis.

Yhteistyössä