Hakutulokset

1. suvannon helmi

Pelkäätkö jotain puolisossasi?

Ainoa mitä pelkään että se ei pian jaksa mun kanssa koska oon aikas vaikee tapaus.. Enkä oikein tiijä mitä tässä alkais itteä rauhottaan. :/
  2. suvannon helmi

Häpeätkö ikääsi?

Ei suinkhaan, oon 36v. Ainoastaan ite joskus pysähtyy miettiin että onks niitä jo nuin paljon?? :D
  3. suvannon helmi

Kuinka vanha palstalainen olet?

Jotain neljä vuotta tullut säännöllisen epäsäännöllisesti palstailtua, silleen kuiten ettei kukaan muista. ;)
  4. suvannon helmi

Paljonko olette lihoneet lukioikäisestä?

Saman verran painan kuin 20v sitten 16-vuotiaana. :)
  5. suvannon helmi

Perjantain gallup: Mitä tuumit sellaisista asioista kuin...

1. kahvi? Kuluu päivittäin 2. kissat? Ihania mutta olen allerginen 3. pyöräily? Päivittäistä 4. avantouinti? Tahtois kokeilla 5. saunominen? Rentouttavaa, kyllä. 6. house-musiikki? Ei iske. 7. Suomenlinna? En ole käyny 8. venäjän kieli? Ei taitu mutta kiehtovan kuulloista 9. 1950-luvun...
  6. suvannon helmi

Nappaa kuva kynsistäsi. Kootaan palstalaisten kädet yhteen pinoon. :)

Juu, kiitoksii. :) Vähän fiilistä kevääseen ku ilmat tuppaa olemaan nii harmaat. Piristää kummasti.
  7. suvannon helmi

Perjantain avaus! Kysymyksiä.

Mitä kuuluu? Ei häijympää, ihan jees. Mitäs aiot tehdä vielä tänään? Katsella illan tv-tarjonnan ja odotan pähkinälähetystä. Onko viikonloppusuunnitelmia? Ei erityisiä, huomenna kauppakeskukseen pörräileen Millainen ilma? Pilvinen Onko kiva fiilis? Onhan tuo, vähän jalkasärky vaivaa...
  8. suvannon helmi

Ihanaa VIIKONLOPPU!!!!!!!!!!!!

Ihan perus-settii, ei sen kummempaa. Rajalla ois jotain härdellii, sitä mennään tyttöjen kanssa kattoon ja tanssiharrastuksen parissa, tietenkin unohtamatta juoksuja! :D Ja hyvää ja omintakeista viikonvaihdetta itsekullekkin!
  9. suvannon helmi

Mä pääsen ens perjantaina tanssimaan!

Hieno homma, ite olen kyllä pääsiäisenä käyny tanssimassa. Sitä ennen viime vuonna ja muutenkin harvakseltaan.. Mutta nyt jotenki haluttais kans tanssimaan, liekö kevät syynä?? En vaan pääse.. Kai son kesään ooteltava. Iloinen kaikkien puolesta jotka pääseee!!!!! :D

Yhteistyössä