Hakutulokset

1. suvannon helmi

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Lasten kanssa kotosalla ja tarkoitus olisi lähteä ulkoilemaan, ns. "vappukävelylle". :) Lapset leikkii pilleillä ja palloilla, itse hörpin kahvii.. Rauhallista vapun viettoo.
  2. suvannon helmi

35-vuotias liian vanha

Ei todellakaan, eiks sole vähän asenteesta kiinni? Mie en ainakaan piä ittee mihinkään liian vanhana joka tuntuu minusta hyvältä ja tahdon tehdä. Ja jos joku muu pitää nii hävitköön kuvioista. ;D
  3. suvannon helmi

Ihmeteltäisiinkö kotipaikkakunnallasi, jos pukisit pinkit sukkahousut?

Mulla oli vähän aikaa sitte oranssit, eikä se pinkkikään kauas heitä.. Tuskin ihmettelis kukaan yhtään mitään. Pikku hiljaa alkaa tarkeneen näilläkin leveysasteilla. :D
  4. suvannon helmi

Erikoisimpia sukunimiä, joita ootte kuulleet!

Terska, Oulussa hautausmaalta luin kerran ja mieleeni painunut.
  5. suvannon helmi

Mitä hienoa on äitiydessä/vanhemmuudessa?

En kyllä osaa sanoa muuta ku että enpä tätä vaihtais poiskaan, kyllä se on se rakkaus näitä pikku ihmisiä kohtaan. Harvoin tunnen tarvetta ns. omalle ajalle vaikka välillä olenkin vallan väsynyt rätti. Ja onhan se jatkumo että jälkeeni jää nää lapset ja heidän jälkeen toivottavasti...
  6. suvannon helmi

Vappu? Juhliiko kaikki? Miksi?

Juhlitaan juu muksujen kanssa herkutellen ja ilmapalloilla leikkien. Ihan on upea tyttöjen ilta tulossa!!! :D
  7. suvannon helmi

Oletko itse ollut lapsena kotihoidettu vai olitko päiväkodissa?

Olin kotihoidossa eskariin asti. Minulla on hatarat muistikuvat äidistä kasvattajana mutta hyvä äiti hän oli, olin yhdeksän kun äiti otettiin minulta pois. Uskon että parhaani itsekkin nyt teen että olen hyvä äiti juuri minun tytöille. :heart:
  8. suvannon helmi

Miten usein vietätte aikaa ilman lapsia, töitä tai kotitöitä ja missä merkeissä?

Pari kolme kertaa vuodessa ja se menee aina tyyliin käydään joko miehen kanssa tai ystävä porukalla syömässä ja sitten baariin nollaamaan pää. :)
  9. suvannon helmi

Juotteko alkoholia huomenna? Jos, niin mitä?

Ei tule juotuu alkoholii, koko vappu keskenään muksujen kanssa. Sellanen sekamelska lasten vappu siis tulossa! :)
  10. suvannon helmi

Ptääkö kaikkien asua omakotitalossa?

No ei, itse tällä hetkellä vuokralla omakotitalossa ja on alkanut tuntuun että helpomman asumisen haluaisin. Tässä on aivan liikaa neliöitäkin. Joku rivari ois kiva. :)
  11. suvannon helmi

Olis jo puoli kahdeksan,idolsia innolla odottelen :)

Menny niin maku koko kisaan, enemmän ootan sitä Kostoo sen perässä. Mutta katson kuiten kuinka Susanna selviää Led Zeppeliinistä.. :D
  12. suvannon helmi

Vanhakin jaksaa,.

No ei minustakaan, siks kysyinkin. ;)
  13. suvannon helmi

Vanhakin jaksaa,.

Puhutko nyt itsestä vai bändistä että vanhakin jaksaa? Itse en oo Popedaa koskaan livenä nähnyt mutta bändipaidan ihan keikalta ostetun omistan. Olisipa kiva päästä itsekkin tuulettumaan, varmaan leppoisia kesätuulia täytyy odotella. :) Good for you.
  14. suvannon helmi

Sain vakkarityön, jee!

Oi, onnittelut. Varmasti tuntuu mahtavalta. :D
  15. suvannon helmi

Hävettääkö ostaa wc-paperia?

No ei, ärsyttää vaan maksaa siitäki niin paljo. :D
  16. suvannon helmi

Vappujuomat

Jaaha, varmaan maanantaina tiijän enemmän. Oisko simaa, limua ja vettä.. :D
  17. suvannon helmi

Katso ikkunasta ulos. Mitä näet?

Lunta lunta ja lintulaudan pikkasen kallellaan. Harmaan taivaan, jotenki niin pysähtyneen oloista.. Vähänkö minun mieli.
  18. suvannon helmi

mitä juustoa teillä laitetaan leivän päälle?

Milloin mitäki mutta itse pidän mahdollisimman väkevästä, sellaisesta "mustasta" ja itkevästä... Vai miten niistä juustoista sanotaan? :D
  19. suvannon helmi

Minkä verran teidän 3-4-vuotiaat katsovat tv:tä tai istuvat tietokoneella?

Pikku kakkosen katsovat ja sehän kestää sen 60min, ei oo minusta liikaa.

Yhteistyössä