Hakutulokset

1. Neppu_

Taysin asiakkaat ***

Mokailen kännykällä...
  2. Neppu_

Clomittaret 2013

Täälläkin pidetään ambrolle peukkuja ja varpaita pystyssä! <3
  3. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Milli: Mulle lapsettomuspolilta sanoi, että ei tarvi ainakaan ennen varsinaista alku-ultraa (vai mikä onkaan) varata neuvola-aikaa. Mutta en tiedä, onko väliä missä päin sitten asuu. Oo, Kultapurolla täysi kymppi täynnä! :flower: Mä niin toivon, että olisin jo noin pitkällä... Vielä kun...
  4. Neppu_

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Wautsi Luna! Mahtavaa. Tsemppiä Hyylle ultran odotteluun! Neppu.... 8.1.2014....AU 24.5.13..........1.ivf (lyhyt kaava).... 27v,1.lapsi,pco Varmaan riittää toi ivf, etten ala koko hoidon lääkearsenaaliinia luettelemaan. :laugh: Onkohan edes alkuraskauden ultran lyhenne au...
  5. Neppu_

Tervetuloa uusille!!! Ja onnittelut :flower: Tosin itsekin täällä uusi ja hyvin varhaisessa vaiheessa. Tuba: Lääkäri ei yhtään kertonut pikkukaverin kokoa. Nyt jäi kyllä harmittamaan. Mutta toisaalta olisin vaan googlannut sitä kokoakin... Täälläkin vaihdellut oireista oireettomuuteen...
  6. Neppu_

Clomifem-hoidosta plussanneet!

Kiiitoskiitos Hyd! :hug: Nyt olenkin jo yrittänyt unohtaa toisen ja keskittyä iloitsemaan tästä yhdestä! <3 Tulehan pian perässä tänne kirjoittelemaan! <3<3 Peukkuja ja varpaita pidetään täällä ylhäällä koko ajan! Luna: Kuulostaapi hyvältä :)
  7. Neppu_

Ahh, vihdoin pääsen tänne kunnolla vastailemaan teille. Pitkin päivää katoin, että hitto aika kuluis niin pääsen vastailemaan" Ihme tuhru-aalto kylläkin. Toivottavasti kellään ei tarkoita mitään pahaa!!! <3 Ja kuulema oikeasti tuo RUSKEA tuhru ei ole pahaa. Mulla kylläkin tuli sellaisia...
  8. Neppu_

Voi ihana Luna <3 Kiitos. Kyllä tää päivä on mennyt vähän sumennossa, mutta lopulta onnellisena. Sanoinkin tossa miehelle, että sisälläni kasvaa jotain oikeasti! Wuhuuuu! "Oliko toivottu lapsi" No heh. =DD Olisko niin, että tehtäis uusi pino sopivammalla nimellä? Sitten sinne laitettais...
  9. Neppu_

Hempukkainen: Ihanaa, että kaikki on hyvin! Suurensuuri KIITOS ihanat naiset koholla olevista peukuista ja varpaista! <3 Kävin siis ultrassa. Tänän 6+0 ja aikamoinen shokkipäivä. Lyhykäisyydessään siis: Kohdun sisältä (jee, ei kohdunulkoinen!!!) löytyi möykky, jonka sydänääniä ei tässä...
  10. Neppu_

Ja tietysti mä lähetän minnielle kamalasti tsemppiä ja voimia! Voikun kaikki olisi hyvin!
  11. Neppu_

Pikapäivittelyä... Olen käynyt lueskelemassa, mutta hirveä väsymyksen ja rankan työviikon takia en ole kirjoitellut. Mutta nyt on pakko... Minnie: oletko jo täällä suht. sama tilanne. Eilen iltapäivällä menkkajomotuksia (erilaisia kuin ennen) ja illalla alkoi rusehtava tuhruvuoto. Vuoto ollut...
  12. Neppu_

Tää tyttö pikaisesti tuli pyytämään täältä onnen toivotuksia ja peukkuja pystyyn tämän päivän ultralle. Eilen alkoi tuhruvuoto ja lapsettomuushoitaja sanoi, että nyt tarkistamaan onko kohdunsisäinen vai ei. Pelottaa. Miten Hempukkainen?! Jos vaan luonto sanelee, että saan jatkaa...
  13. Neppu_

Minnie: Kiitos! Joanna: Hups. siis ultran olin laittanut väärin!Se on 20.5 eli kymmenisen päivää pitää vielä odotella. Ja silloi on 6+5. Eikö ne laskut mene niin, että 2+0 on punktiopäivä?! Mä niin toivon, että aika menisi pikaisesti eteenpäin. Aina kiitän, kun yksi päivä on mennyt...
  14. Neppu_

Ja lisäks pakkohan mun on Luna sun menoa seurailla, joten täällä siis ollaan ja pysytään seuraavat monenmonta kuukautta!
  15. Neppu_

Hyy ja Luna, kiitos! Mielelläni täällä teidän kanssa kirjoittelen! On jotenkin ihanaa, kun ollaan jo niin vanhoja tuttuja :D Voidaan sit perustella palstoja joskus ko lapset kasvaa ja lopulta ollaa eläkeiässä ja hoidetaa lapsenlapsia ;) Olin tänään niin äkäisellä päällä päivällä, mut nyt...
  16. Neppu_

Joanna78, sydämellisesti kiitos kun kutsuit minut! Tuli hyvä olo... Heh. On ollut tunne, etten ole löytänyt sopivaa ryhmää nyt plussattuani, kunnes Joanna tuli infoamaan! :hug: Minnien nimi onkin tuttu tuolta ivf hoitoja lapsettomille- palstalta, ja Tubakin on tainnut antaa mulle vinkkejä...
  17. Neppu_

Hei te ihanat! <3 Mulla on ihan hukassa oleva olo, kun en tuolla clomittareissa enää kirjoittele. Kun eipä ole mitään kirjoitettavaa. Ei vaan tunnu oikeelta kirjoittaa mitään raskausjuttuja siellä. Mutta toisaalta, kun olen lukenut täältä niin tuntuu että olette te jo niin pitkällä...
  18. Neppu_

Ivf hoitoja lapsettomille

Meemir: Kiitos rauhoittelusta. Näin aionkin tehdä. :) Mohair: Täytyy varmaan selvittää. Meidän jossain työkansion papereissa lukee, että johtajan on saatava tietää sairasloman syy, jotta voi arvioida onko sairasloman syy aiheellinen. :laugh: Kohta Helge ja Mohair tulee plussaajiksi perässä! <3
  19. Neppu_

Meemir, Tiuku ja Helge: Kiitos vastauksistanne. <3 Tiuku: Kovasti jaksamista! MilliTU :Tervetuloa! Mulla on jo (tai oikeastaan vasta) 14 päivän päästä ultra eli se on jo rv7 alkua. Toisaalta voisin yrittää odotella vielä sinne asti... Katsotaan nyt, jos ensi viikolla en malta, niin...
  20. Neppu_

Pikakysymys: siis voiko testin viivan vahvuuden perusteella tietää tai epäillä kemiallista?!? Entä onko mitään merkkiä mistä tietäisi kohdun ulkoisesta?

Yhteistyössä