Hakutulokset

1. Neppu_

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Miss_piggy: ihania uutisia! Tuo tieto oli mullakin yksi elämäni parhaimmista! Nyt vaan nauttimaan raskausajan ihanuuksista :D yritin ite tänään soittaa, josko parvorokkotulokset olis tullu. Vaan eipä olleet. Yhä siis jännäillään. Ja torstaina sitten np-ultra. Eikös Lunallakin ollut näillä...
  2. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Hyvää juhannusta tänne kaikille ihanille odottaville mammoille! <3
  3. Neppu_

Äkkiä tulin toivottelemaan hyviä juhannuksia ihanille kanssasiskoille! <3
  4. Neppu_

Kiitos Luna! Ihanaa, että olet olemassa. Luotan nyt kovasti siihen, että lääkäri arvioi väärin. Se on siis (en tiedä miks kirjoitin virus) rokko, jota yleensä on lapsilla. Mutta esiintyy myös siis aikuisilla. Siis tiedon saan vasta ensi viikon keskiviikkona. Ärsyttävän pitkä aika. Mutta...
  5. Neppu_

Kiva ku nää kännyviestit ei tuu perille. No, uusi yritys. Sain tänään lisäpelättävää. Kävin näppylä-paukama-ihottuman takia lääkärissä. Epäilee parvovirusta, jota ei kuulema ole hyvä sairastaa raskaana. Aiheuttaa sikiölle jotain ja aiheuttaa myös keskenmenoja. Saan taas toivoa, toivoa ja...
  6. Neppu_

Ihana ruoka-ainekeskustelu. Oon ajatellut katkaravut raaoiksi kaloiksi tai meren eläviksi, siksi niitä olen vältellyt. :D Pitäisköhän tuo metukan syönti lopettaa... Mut onko muut leikkeleet sitten kypsiä? Onko teillä tietoa sillistä, saako syödä? (himottais) Me kun käytiin vuosi sitten...
  7. Neppu_

Kiitos Joanna ja Minnie. Me siis otettiin sekä veriseula että 27.6 olevassa ultrassa (oliko sen nimi nyt np-ultra) turvotus. Verikokeissa kävin viime viikolla ja ne tulokset vissiinkin kuulee ultrakäynnillä. Kyllä tämä raskausaika on yhtä jännittämistä, mutta niinkuin Joanna sanoit: joskus on...
  8. Neppu_

Ainiin, mites toi meidän päivitys hommeli menikään? Päivitetäänkö etusivulle vai viestien mukana? Täällä seuraavaksi siis 27.6 np-ultra.
  9. Neppu_

Joanna: Ihanaa, että kaikki on hyvin ja olette selvinneet säikähdykseltä! Ikävää, että vielä odotusaikana meitä kuormitetaan ja pistetään jännittämään kaikenmaailman asioilla. Eikö olisi jo aika saada iloita ja olla onnellinen? ... Siis varmasti kaikki olemme. Mutta minä kyllä joudun...
  10. Neppu_

Ei mun eilinen viesti ollutkaan tullut perille. Höh. Ihanaa Tikkerituu, kun kohta saadaan eka vauva! <3 Luna: En usko, että mitään kamalaa on sattunut. Mäkin olen panikoinut noiden ruokien kanssa (anoppi jopa ärsyyntyi, kun kerroin etten voi syödä tuota ja tuota ja olen kuulema nipo?)...
  11. Neppu_

Voi Luna, kumpa pelkosi jo helpottaisi. Toisaalta ymmärrän ja varmaan me kaikki ymmärretään sun tunteesi. Luulen, että nyt kun minäki pahimmasta km-pelosta olen päässyt, mielessäni pyörii kokoajan ne testit... Siis seulat. Kävin antamassa verikokeet ja nyt pelottaa... Aivan kamalasti. Yritin...
  12. Neppu_

Voikun sun pahaolosi jo hellittäisi, Saara! Toivottavasti ainaki saavat selvyyden! Tiltu, en osaa sanoa kuin pahoittelut! Kamalasti voimia ja jaksamista!!! Mä en usko, että joudut uudestaan jonottamaan. Ei ainakaan meillä K-hämeessä tarvi. Ei kuulema silloinkaan, jos tai kun alkaa...
  13. Neppu_

Lunaa: Mikä se sivusto oli missä oli aökio/sikiö hedelmänä? :laugh: Mä en löydä sitä linkkiä. :/
  14. Neppu_

Ihanaa Ameile! Oletkin tuttu nimimerkki palstalta.. Mukavaa, että olet uskaltautunut tänne ja onnittelut!! Eiköhän kaikki mene hyvin! Täällä käyty neuvolassa ja mut määrätty jos jonkinmoisiin verikokeisiin. Onko tässä ryhmässä pco:sta kärsiviä, jotka ovat käyneet tai menossa...
  15. Neppu_

Kiitti seula-vastauksista. Kai mekin niihin mennään. Luna, säkin olet jo niin pitkällä! Fenixlintu, ihania ooikauutisia! Niq, mäkään en metuista osaa mitään sanoa. Täällä yhä ollaan väsyneitä muttei kovin pahoinvointisia. En kyllä ole tähänkään mennessä kauheasti ollut. Mikään ei...
  16. Neppu_

Clomittaret 2013

Hyd: Luin kirjoituksesi eiliseltä ja tuli kyynel poskelle. Lisäksi eilen illalla kuuntelin sitä Jonne Aaronin biisiä ja tulit mieleen. Suurensuuri halaus!! Toivon sydämestäni ja olen täysin varma, että pääset pian masun kasvattelijoihin! <3
  17. Neppu_

Ihanaa, kun Fenixlintu olette saavuttaneet jo puolivälin! :flower: Ihanaa NiQ, että kaikki kunnossa! En tiedä ehditkö lukea, mutta meillähän oli kaksi alkiota kasvamassa? Toinen vaan ei jaksanut vaan surkastui pois. Ihanaa Hempukkainen, että vuodot ovat lakanneet. Nyt hätistetään ne...
  18. Neppu_

Tuba: Ihanaa, että vuoto on loppunut! Kätevä tuo doppler, niin voi tarvittaessa ja huolestuessaan varmistaa että pienen sydän yhä siellä pamppailee <3 Minnie: Hyvä, että sinäkin sait tietoa vuodosta ja kaikki on hyvin. Täällä vuoto jäi siihen iltaan ja pariin palaan paperia, ilman kipuja...
  19. Neppu_

Onnea miss_piggy ja tervetuloa joukkoon!! Toivottavasti pikkuinen pysyy mukanasi. En edes uskalla ajatella, miltä sinusta on tuolloin viime kerralla tuntunut... Nyt peukkuja pystyssä! Saanko vielä kysyä millä viikoilla km oli? Titiuulle ja Mini-Titiuulle ihanaa matkaa! Hyvä, etten ole ainut...

Yhteistyössä