Hakutulokset

1. Koivunkäpy

Loukkaannuin äitini sanomista. Turhaa ehkä, mutta pakko purkaa.

Jestas. Ootteko te kkikki mun miehen siskoja?? Tosin, anopillahan on kaksi täydellistä tytörtä ja yksi täydellinen poika, yksi täysi luuseri tytär ja idiootti poika joka on ottanut ristikseen tälläisen huoran ja viellä riippakiveksi tehnyt kolme lasta.. Joo on lämpimät välit anoppiin koska...
  2. Koivunkäpy

Vinkkejä kotona pärjäämiseen pienen taaperon ja itkuisen vauvan kanssa?

Kunhan jalat on sammakkoasennossa, eli lonkat auki niin voi käyttää. Mutta ei missään nimessä saa roikottaa jalkoja suorana alas, se ei ole hyväksi.
  3. Koivunkäpy

Puhun liian kovalla äänellä

Minulla se johtuu kuulosta. Kuulen paremmin kuin moni muu ja kuulo ääniala on laajempi. Eli kuulen korkeampia ja matalampia ääniä kuin mitä esim. Koulukaverit mikä oli hieman tylsää metallipajassa. Omassa päässä on h#lvetillinen meteli kun kuuluu sirinää ja vinkunaa ja kolinaa etc ja koittaa...
  4. Koivunkäpy

Vinkkejä kotona pärjäämiseen pienen taaperon ja itkuisen vauvan kanssa?

Pysty ristin voi laittaa pienellekkin ja akansa harjoteltuaan pystyy imettämäänkin tuolla sidonnnlla mikäli imettää. Tosin se puklu tissivälissä ei ole se mukavin..
  5. Koivunkäpy

Kiva moka lääkärillä

On myös apteekin moka, niiden kuuluu tarkistaa annostus reseptistä.
  6. Koivunkäpy

hermo palaa, osuuspankin tilimaksut

Ja op velottaa eouron joka kerta kun yrittäjä vie sinnn käteistä..
  7. Koivunkäpy

Asia jonka olet tehnyt puolisosi takia ulkonäössäsi.

Itse olen kasvatellut pitkää tukkaa takaisin, vuosia oli lasten takia lyhyt pehko, mutta nyt kun lapset on isompia niin pehko voi kasvaa. Mies siis pitää enemmän pitkästä tukasta.
  8. Koivunkäpy

Konsteja ientulehduksen hoitoon?

Meilä ukon suu kipeyty to.. Vkl yli kärvisteli maanantqina kävi hammaslääkärissä ja tiistaina kävi hammaslääkärissä jolloin otettiin ihan kuvat. Diagnoosi oli jotta lievä ientulehdus. Ti iltana nousi kuume, ke aloitettiin penisiliini, maanantaina otettiin toinen antibiootti rinnalle ja...
  9. Koivunkäpy

450e lasku, ei kotivakuutusta!! mitä ihmettä teen :(

Melko kallis lasi ollu..
  10. Koivunkäpy

Onko Nordeassa jokin häiriö?

Mä soittasin jo nyt palkanlaskijalle/ jollekki työkaverille että onko hälle tullu
  11. Koivunkäpy

Minä en pysty syömään nykyään karkkeja!

Niin samaa mieltä.
  12. Koivunkäpy

Teenkö väärin jos haen vaimostani eroa, koska hän ei halua lapsia?

Sqma tuli mieleen kuin Cerinelle. Mutta kyllä minä ilmoitin miehelle jo suhteen alkumetreillä jotta yhteistä tulevaisuutta ei ole jos ei halua lapsia koskaan. En toki tqrkittanut että niitä pitää just sillä siunaamalla alkaa tehdä mutta kuitenkin joskus. Nyt 13v myöhemmin lapsia on 3...
  13. Koivunkäpy

Mistähän johtuu, että työttömät ovat passiivisia? Voi helvetti mitä politiikkaa!!

Työttömänhän pitää istua kotona odottamassa jos vaikka tulisi työhön osoitus, tai jostakin niistä miljoonasta paikasta mihin on hakemuksen laittanut, soitettaisi.. Ja lehmää ei saa hankkia koska silloin on karjankasvattaja ja et saa työttömyyskorvausta, mugta et myöskään mitään tukia kun...
  14. Koivunkäpy

Hain "väärää" työtä! Hjälp.

Jos sulla on syksyllä alkamassa työ niin sanot että voit olla hommissa siihen asti.
  15. Koivunkäpy

Tekikö virkavalta pahan virheen??!! :O

Syyttäisin kalevia autoni varastamisesta
  16. Koivunkäpy

Taas mulla on ompeluongelma :( Kaksoisneulaa käytettäessä ylälangat sotkeentuu ja jumittuu. Miksi?

Siinä langankiristäjän kohdalla on se metallilätkä. Paa oikee lanka oikeelta ja vasen lanka vasemmalta puolen niin pitäs lutviutuu
  17. Koivunkäpy

Silmäsyöpä

Mulla on ties minkävärisiä länttejä ja viivoja iiriksissä. Eikä kukaan optikko ainnkaan ole ikinä sqnonu että niistä haittaa olisi.
  18. Koivunkäpy

DEPRAKINE kokemuksia????????

Minä syön deprakinea 500mg kertanappina illalla. Hoitokohde on kylläkin migreeninesto, ei bibo. Olen popsinut noita jo kauan, ei ole ollut mitään haittavaikutuksia vaikka isoimmillaan annostus on ollut 2*500mg vuorokaudessa.
  19. Koivunkäpy

Tänään alkoi irtisanomiset klo 8:30

Joensuus alkanee irtisanomiset kk sisällä eräässä isommassa puljussa. Mukqvaa tämä epävarmuudessa eläminen. -.-

Yhteistyössä