Hakutulokset

1. Koivunkäpy

Kuvittele: Paljonko 12-vuotiaalla lapsella menee 5 päivässä ruokaan rahaa?

Olisiko mahdollista että lapsi ei ole uskaltanut sanoa vanhemmilleen että haluat rahaa, vaan maksaa omilla rahoillaan eikä satu jällä olemaan enempää rahaa?
  2. Koivunkäpy

Kasvaako tempperamenttisista, päätä lattiaan hakkaavista yms. taaperoista normaaleita aikuisia?

En nyt tiedä lohduttaako, mutta minä olen näitä päätä lattiaan hakanneita. Ihan hyvä minusta on tullut, en tiedä johtuuko tempperamentista vai jostain muusta mutta kynnysmatoksi en ala, en töissä enkä parisuhteessa. Luupää edelleen, tosin nykyisin osaan jopa antaa muiden päättää ilman että...
  3. Koivunkäpy

ihmisten tekopyhyys ja eläinten oikeudet

Ruusalle, sulle kun ei voinu lähettää yv O.o Sen possun voi tulla lopettamaan joko ell tai lähitilallinen jolla on luvat käyttää pulttipistoolia. Tai sitten se tuttu metsästäjä kiväärillä.. Eli ei tarvia possuparkaa lähteä rahtaamaan mihinkään..
  4. Koivunkäpy

Taas pipukka-asiaa!

Septidini kuivattaa ainakin. Pesun ja kuivauksen jälkeen laita ihan vaan perunajauhoja
  5. Koivunkäpy

ihmisten tekopyhyys ja eläinten oikeudet

Minä en pidä munintakanojen elinloista,enkä broilereiden lloista. Ratkaisin dilemman hankkimalla kanoja, munia tulee omiksi tarpeiksi, tietää mitä kanat ovat syöneet ja missä oloissa eläneet. Tulevat kukonpojat päätyvät ruoaksi, niissä samahomma, tidtää mitä ovat syönyt ja tietää että ovat...
  6. Koivunkäpy

G: Tytöt inttiin - vai ei? (Suomessa)

Pojat armeijaan tai taliuskouluun. Sama pakolliseksi tytöille. Kesto 6kk
  7. Koivunkäpy

Kertokaa joku hyvä ruokaehdotus, kun tulee paljon aikuisia kylään???

Revittyä possua kera hampparisämpylöiden, kaalisalaatin ja dr. Pepperi kastikkeen. Varmasti uppoaa koko porukalle ja on riittoisaa.
  8. Koivunkäpy

Tyttöjen välinen ystävyys ARGHH

Jopo on muotioikku joka mahtanee mennä ohi hy inkin nopeasti. Eikä kuulema ole kovinkaan ergonominen kasvavallenpaljon pyöräilevälle lapselle (näin väitti fillarikaupan myyjä)
  9. Koivunkäpy

Mitä ottaisitte mukaan jos huomenna pitäisi

Rinkkaan kuori ja fleece vaatekerrat. Tekninen kerrasto. Kesävaatetta ja sukkia parit alkkarit. Vedenpuhdistus tabletit (niitä mitä sissit käyttää) kuiva muonaa, nuotiopannu, pressu ja makari. Juomapullo ja lusikkahaarukka ja puukko Kumpparit. Pikku kirves ja vaijerisaha. Tulukset ja...
  10. Koivunkäpy

Hyttyskarkotteen käyttö imetysaikana?

Itse käytin vaatteilla ja paljaalle iholle sivelin oliiviöljyä. Myös vauvan öljysin ettei ötökät kuppaisi
  11. Koivunkäpy

Elämä on heittäny kuperkeikkaa.

Fibrossa on siirtyvää kipua hermopäissä ja pahene ainakin mulla sateen alla. Vaikuttaa myös mielialaan kun kokoajan koskee eikä napit auta. Voimia kovasti, jospa se helpottais
  12. Koivunkäpy

HOX, KISSA IHMISET!!! Kissani virtsa on tumman vihreää, APUJA?!?!

Soittaisin lääkäriin kun on painokin noin rajusti noussut
  13. Koivunkäpy

mies kohta yskinyt 3viikkoa

Meillä loppu tytöll ja ukolla yskä kun ottivat 4päivää kortisonia tripla annoksella piipusta..
  14. Koivunkäpy

Paras grillipihvi?

Texas xxl piffit
  15. Koivunkäpy

Sattuuko (kotona tehty) kuumavahaus paljon, vai ihan h*lvetin paljon?

Kokemukseni vahauksesta; linnut kuoli säikähdykseen kun rääyin. Karvat jäi Jalat oli mustelmilla 3viikkoa Ennemmin menen uudelleen synnyttämään imman kivunlievitystä hammaslääkärin operoidessa yläpäätä kuin antaudun vahattavaksi.
  16. Koivunkäpy

Mitäs alkoholipitoista juot :)

Kerranki pääsen osallistumaan tämmöiseen :D Juominkina Hooch
  17. Koivunkäpy

Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

Mutta pakko kysyä, kumman valinta on tuo että seksiä on vain 2-4KUUKAUDEN välein? Koska jos meillä toinen pihtaisi jotta seksiä on luojassaan 6 kertaa vuodessa niin alkaisin minäkin toista airoa etsiä. Olettaen että miehellä ei ole jotain elimellistä syytä esim. Seksi koskee tms. Mutta...
  18. Koivunkäpy

laryngiitti

Veisin koska voi olla ahdistusta ja näin ollen huono hapetus. Meillä on yksi laryngiitti vaatinut lääkäriä, oli nimenomaan tämmöiset helteteet.
  19. Koivunkäpy

Onko teidän perheessä joskus hankittu kesäkissa?

Ei olla otettu eikä oteta. Ei oteta kesäkanojaan vaikka niitä olisi tarjolla kun halutaan opettaa lapsille jotta mitä ottaa niin huolehditaan loppuun saakka.
  20. Koivunkäpy

Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

Lapset varmaan arvostaa aikuisena vanhempien uhrautuvuutta. Ja siinä taas opetetaan lapsille epänormaalia parisuhdetta.

Yhteistyössä