Hakutulokset

1. P

Ekat raskaus oireet??

Hei vaan kaikki taas!! Tulin tänne vähän kirjottelemaan ku lopetin sittenkin pillerit n. kuukausi takaisin enkä ehtinyt syömään niitä kuin viikon ja 2 päivää.. Nyt on ollut pientä kipuilua vain iltaisin kun menen nukkumaan, nyt parina iltana on ollut kipeä olo ja lämpö on 37 vaikka se on...
  2. P

Ekat raskaus oireet??

Paljon onnea siilinlapsi!! :) Mää täällä odottelen omaa aikaani ja mietiskelen että oliskohan valmis vaiko ei! :) Mutta toivotaan että pikkunen pysyy matkassa!! PALJON PALJON ONNEA! :hug: :flower:
  3. P

Ekat raskaus oireet??

Juu ei tuu vaavii meen perheeseen.. ainakaan vielä.. :p
  4. P

Ekat raskaus oireet??

no joo voihan olla mutta veikkaan negatiivista. Mutta oon huomannu nyt että tohon mun nännin nypykän ympärille on tullu vaaleita näppyjä.. Tiedät varmaan mistä puhun.. Ja luulen kumminkin että olen jo sen verran vanha että murrosikä ja kehittyminen on mennyt ohi jos jokin vuosi takaisin...
  5. P

Ekat raskaus oireet??

Metsätähtönen, kiitos kun jaksat vastailla mun eniten tyhmiin kysymyksiin! =) Tää on helpottanu tosi paljon ja suhtautuminenkin rupee olemaan jo eri tasoa. On kivaa kun joku tietää näistä näin paljon!! Mutta Noista kivuista vielä sen verran ku ennen kun mä aloin syömään pillereitä niin...
  6. P

Ekat raskaus oireet??

Metsätähtönen kiitos kun vastasit! =) Mutta kun yks on sellanen juttu että mulla ei oo siihen aikaan ollu mitään oireita yleensä ei edes kuukautisten aikana.. Sen takii tää ihmetyttää.. No torstaina sen näkee veikkaan kyllä itekkin omalla tavalla jotain muita oireita. Ja toiseks ku se olis...

Yhteistyössä