Hakutulokset

1. P

ongelmia ongelmia...

No toi työ ei oo mun juttu ja opiskelemaan en viitti alkaa ku sitten ne jää kesken.. Kesäreissu olis ihan kiva kyllä! Mutta raha on aika kinkkinen juttu meen perheessä..
  2. P

ongelmia ongelmia...

Miten saa raskauden pois mielestä?? Yritystä on ihan liikaa ja sen takia ei tärppää nyt pitäis saada ajatukset pois asiasta. Miten se on madollista? Terkkari ehdotti et alkais rakentamaan vaikka mökkiä mutta ei se nyt oikeen ole mahdollista!! :laugh:
  3. P

Ekat raskaus oireet??

vesper, toivotaan et onnistuis teilläkin pian!! :hug: Eipä oo tainnu täälläkään päässä onnistua. Tänään kävin terkkarissa testeissä ja nega oli.. No terkkari sano et meen pitäis alkaa rakentamaan et saan ajatukset pois asiasta! :D Jos ei 2 viikon aikana ala kuukautiset ni sit meen uudestaan...
  4. P

Ekat raskaus oireet??

vesper, voi ollakkin et on tärpännyt!! :) Pidetään peukkuja! Mulla itellä nyt huomenna aika pissatestiin.. Menkat on jo 4 pv myöhässä ja kuukautis kierto olis nyt sit 33 päivää viime kuukautisten ALKAMIS päivästä.. Toivon vaan plussaa mutta negatiiviseen yritän varautuu.. En ole varma mutta...
  5. P

Ekat raskaus oireet??

NoBlood, mullakin on tosi paljon ollu tollassii raskaus oireita mutta nyt mullakin on ollu sellasta ettei oo tullu valkovuotoo lainkaan! Mut itehän en tietenkään oo raskaana.. :ashamed: Itse tein tänään aamulla cb:n testin mutta enhän mää nyt tietenkään raskaana oo, enhän mää sitä lainkaan...
  6. P

Ekat raskaus oireet??

Pitäiskö munki kokeilla? :D
  7. P

Ekat raskaus oireet??

Mua ainakin henkilökohtasesti suoraan sanottuna vituttaa että tiiän mahdottaman hyvin etten oo raskaana... En tiiä vaan mitä sitä sitte enään tekis ku enempään en pysty.
  8. P

Ekat raskaus oireet??

Vitsit.. Mulla tuli yhtäkkiä tosia vahva tunne tänään että en oo raskaana!! Mut silti alitajunnas toivosin et olisin mut sit kumminkin tiedän etten ole.. Mitäs näinkin ristiriitaisessa tilanteessa pitäis tehdä. No mää odottelen mun kuukautisia ja sitte katotaan uusiks.. Oon myöski miettiny et...
  9. P

Ekat raskaus oireet??

Ei kaikilla kiinnitysvuotoa tule! Mullakin on monia kavereita kenellä ei ole tullut! :) Mutta pidetään sulle peukkuja! :)
  10. P

Ekat raskaus oireet??

mul on kans tota vasemman ja oikeen puolen kipuiluu ollu jo hetken aikaa. Mut ei kyllä munasarjoissa ja mun ovis on menny vissiin jo tai sitten ei.. :D Kävin hakemassa testit tänään jo valmiiks ens viikkoa varten kun pitäis kuukautisten alkaa.. Jos ne nyt sitten tulee taaskaan ajallaan! :$
  11. P

Ekat raskaus oireet??

Voi vitsi mulla on jo muutamana päivänä putkeen kipuillu tuo alamaha!! :) ja ärtyneisyyttä on ollu. alaselkää särkee välillä ja kuukautisten ei pitäis alkaa ainakaan kahteen viikkoon vielä ja yleensä oireilee vasta samana päivänä tai päivää enne. Ja lievää äklötystäki on ollu. Jokohan vois...
  12. P

Ekat raskaus oireet??

iidapiida voi olla!! =) Soita terkkariin ja kerro oireista ja sano että haluat testeihin! Ja käske niiden ottaa verestä se siitä ainakin näkee tosi tarkasti!! Paljon onnea siis siihen!! mur-mur kiitos kun kerroit!! :) Mietiskelin tässä just että on parina päivänä ollu alamahassa pientä...
  13. P

Ekat raskaus oireet??

Iidapiida :hug: No ehkä sitte parempi niin että se tulee paremmalla ajalla. =) Mulla ei oo täti myöhässä oon oviksen kohdilla, tänään onki sitte ollu maha kipua ja almahan jotain nipistelyä tai juilintaa tai jotain sattumista.. En oikeen itsekkään tiedä mutta suurin piirtein ovulaatioilla...
  14. P

Ekat raskaus oireet??

Niin tai sitten sulla on allergiaa.. Tässä juuri mietiskelin että kuinkahan kauan se viikko vaikuttaa 4 vuoden pillereiden syönnin jälkeen!? Omalle kohdalle osui taas kerran negatiivinen kun tänään tein.. Olin melkein 5h pidätelly pissaa ni luulis nyt senkin jo piisaavan.. taas yks nega...
  15. P

Ekat raskaus oireet??

iidapiida, must noi on toisaalta aika selkeitä ainakin toi väsymys!! :) Mut mullakin on sitä jonkun verran ei kyllä päivisin tuu nukuttuu mut jonkun verran väsyttää koko ajan!! Tänään ku tulin saunasta ni tuli huono olo vedin tupakan ni tuli vielä huonompi ja koko matkan miehen kotipaikasta...
  16. P

Ekat raskaus oireet??

Kiitos sameoldsong! No mut toivotetaan sulle kans plussa tuulia! :) Tupakan lopettaminen tekee ihan helvetin kiukkuseks ainakin minut! :laugh: Ajattelin testailla tällä tai sitten ens viikolla! :) Sunki sameoldsong kannattaa odottaa melkein viikko tai kaks.. Vai kuinka pitkällä sun kiertos on...
  17. P

Ekat raskaus oireet??

Happihyppy, kiitti ku vastailet. =) Mua vaan ihmetyttää nää kaikki jutut ku eilen loppu kuukautiset ja tänään oli hetken aikaa tupakan jälkeen hiukan äklö olo.. ja oon mietiskelly että kannattaako mun tehdä testiä ensi viikolla? Niiin ja sameoldsong, tarkotatko tuhrulla vähäistä vuotoa...
  18. P

Ekat raskaus oireet??

Mur-mur ja sameoldsong, kiitti ku vastailette. :) Mut mulla on pillereiden lopettamisesta pian 3 kk jos sitä yhtä viikkoa ei lasketa.. On vaan niin kummallinen olo ja välil on tosi sellanen energinen olo ja sit välil väsyttää! no tupakka mulle kyllä maistuu mut tulee välillä vähän huono olo.. :)...
  19. P

Ekat raskaus oireet??

Miks mulle ei vastaa kukaan?! :o Kuukautiset alko ja nyt on lopuillaan. Eilisen seksin jälkeen tuli tosi paljon verta ja tänää on hiuka tiputellu.. Oli jotenkin ihmeellinen olo yhdessä vaiheessa päivällä ku alavatsaa poltteli hiukan ja sitten tais tulla hiukan etova olo (se kylläkin tupakan...
  20. P

Ekat raskaus oireet??

parel, ite kävin 2 viikkoa yhdynnän jälkeen verikokeessa.. Ja kysyin siitä niin terkkari sano että 2 päivän päästä HEDELMÖITTYMISESTÄ. Ja mulla näytti negaa ja paikkansa se pitikin. :)

Yhteistyössä