Hakutulokset

1. H

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Ihanaa Sanna-M! Tulin tänne kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja kovasti on alkanut plussapuhuri puhaltaa. Toivon kovasti kaikille tarrasukkia matkaan. Härkäneito ja kolmonen rv 22+5
  2. H

Enään ei saa oppilailta kerätä rahaa retkiin mutta muotoillaan se retkeilytuki muotoon niin .....

No sehän on nyt niin, että kun hallitus kiristää kaiken maailman menoja kunnilta niin heillä ei yksinkertaisesti ole rahaa luokkaretkiin. Ja tilanne huononee tästä vaan entistä enemmän. Kuitenkin jokainen meistä varmasti muistaa, että silloin kun oltiin koulussa käytiin retkillä ja jotkut pääsi...
  3. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Täällä oli kans tänään sf-mitta viattomat 23.5cm. Iso on kyl maha. Härkäneito ja kolmonen rv 22+3
  4. H

Jäisittekö sairaslomalle tässä tilanteessa?

Itse jouduin juuri viikko sitten saikulle kun tulee supistuksia kävellessä ja ihan näissä arkiaskareissa. Tietysti tämä on kolmas raskauteni ja kaikissa on esiintynyt ennenaikaisia harmillisia suppareita ja nyt saan lisänä prolotun pistoksia kerran viikossa. Olihan se kovaa jäädä jo nyt pois...
  5. H

Painen tunne alapäässä voiko olla alkuraskaudessa/ raskausoire ?

Se unohtu vielä sanoa, että rintojen arkuus tuli myöhemmin. Niissä kierroissa kun olen ollut raskaana rinnat ei ollu ns. menkkojen aikaan yhtään kipeät ja normikierroissa nänneihin ei voinut koskea. Tää on jo kolmas raskaus josta ennestään jo kaksi lasta.
  6. H

Painen tunne alapäässä voiko olla alkuraskaudessa/ raskausoire ?

Itselläni oli tosi kummallinen paineentunne alakerrassa kun epäilin olevani raskaana. No itselläni tämä oli raskausoire. Nyt menossa rv 21+6
  7. H

Tänne ei mitään ihmeellistä. Masu kasvaa ja nyt jouduin sitten pitkälle sairaslomalle ennenaikaisista suppareista. Ei tarvii mennä töihin kun vasta syksyllä 2014. Ensi viikolla olis tosiaan ns. Kela neuvola ja sit pääsee tilaamaan äitiyspakkauksen. Ihanaa. Tänään olis synttärit eli mulle voi...
  8. H

Nopeasti kopsaan tänne ultrakuulumisia. Onnea kaikille muillekin hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö/poikalupauksista. Tässä omani: Nyt on käyty lääkärin tekemässä rakenneultrassa, jossa näytettiin myös 3d ja 4d kuvaa. Ja me saatiin poikalupaus. Lääkäri oikein esitteli meille pojan pippeliä ja...
  9. H

Alkion koko VU:ssa?

Kävin alkuraskauden ultrassa menkoista laskettuna ja silloin piti olla 7+0. Ultrassa 5mm. alkio vastas viikkoja 6+1. Syke 124/min. Kuitenkin np-ultrassa sikiö vastas menkkojen mukaan laskettua. Härkäneito ja kolmonen rv 17+3
  10. H

Apua! 2 menkat peräkkäi?!

Kuulostaa ihan normaalille. Alussa voi kuukautiskierto hakea rytmiä ja menkat saattaa tulla useammin. Muistan itsekin, kun oli menkat tuolla tavalla putkeen joskus kerran tai kaksi. Kyllä sen pitäisi siitä tasoittua.
  11. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Kista katselin äsken tuossa kalenteria ja huomasin, että olit laittanut mulle jo menneeseen aikaan 6.3 np-ultra vaikka olin äitipolilla lääkärillä. :D Voitko päivittää kalenteriin seuraavat ajat eli 5.4 äitipolin lääkäri, 8.4 rakenneultra ja 25.4 neuvola. Hyvää naistenpäivää kaikille...
  12. H

Oikeita supistuksia rv 33!!??

Joo soita synnärin päivystykseen. Jos on ehtinyt paikat avautua ehdit saamaan vielä keuhkoja kypsyttävät kortisonit. Onneksi sulla on jo tosi hyvät viikot. Älä yhtään epäröi. Se on sun aartees. Toka muksu syntynyt yllättäen 32+1
  13. H

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Oikein paljon onnea ViiruP :heart: Nyt vaan kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa. Härkäneito ja kolmonen rv 14+6
  14. H

Nopee vastaus tyhmälle

Olisko vaikka teflonkattila :D
  15. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Kiitos kista uudesta pinosta. Härkäneito ja kolmonen rv 14+4
  16. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

ludmilla voimia suureen suruun. En osaa nyt muuta sanoa. Mulle vois päivittää ton LA:n eli 26.8.. Nt-ultras kaksi viikkoa sitten siirtyi vielä aikaisemmaksi. Mä oon jotenkin ollut tosi väsynyt ja töissä on riittänyt kiirettä niin en vaan oo jaksanut kirjoittaa mitään. Viikonloppuna kävin...
  17. H

laktoosi-intoleranssi lapsella?

Mulle on ihan sama mitä mieltä olet asiasta. Mutta näin meillä on käynyt. Itse en pysty käyttämään kuin laktoosittomia tuotteita. Siihen loppui päivän kestävät itkut ja vatsavaivat tytöillä.
  18. H

laktoosi-intoleranssi lapsella?

Toi on niin paskapuhetta, että alle kouluikäisellä ei voi olla laktoosi-intoleranssia. Mulla, miehellä ja molemmilla tytöillä on laktoosi-intoleranssi. Tytöillä puhkes heti kun siirryttiin kolmos nanniin. Eikä päiväkotiin ole tarvinnut mitään todistusta.
  19. H

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Onnea paljon plussasta dita! härkäneito ja kolmonen rv 11+1
  20. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

Onnittelut hyvistä ultrakuulumista Kerttu2013! ludmilla voimia odotteluun. Itsellä on tasan viikon päästä np ultra. Jännittää kovasti. (.) Masu on alkanut kasvamaan ihan hurjaa vauhtia. Töissä jäin heti kiinni. Mun kaikki työkaverit on miehiä niin aika hassua, että arvasivat. Liitoskipuja...

Yhteistyössä