Hakutulokset

1. H

mies ei suudellut suulle häissä ja mä olen vieläkin raivoissani

Voisin sanoa, että pilasit koko häämuistosi tuolla. Ihana muistella vanhempana "ihanaa hääyötä jonkun onnettoman poskipusun takia". Rakkaudesta sitä mennään naimisiin ja jos toista on jännittänyt suudella suulle vieraiden nähden niin älä nyt koko avioliittoasi pilaa tuon takia. Häämatkan...
  2. H

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Ihania uutisia heti aamusta! Paljon onnea aliila ja kenguru! Pikkuisille tarrasukkia matkaan. :heart: härkäneito ja kolmonen rv 27+6
  3. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Vempulille ja pienelle Onni pojalle paljon voimia! Tässä olisi omaa napaa kopsattuna suoraan kerhon puolelta: Kävin itse maanantaina naistenklinikalla päivystyksessä kun koko su-ma välisen yön särki alamahaa ja selkää. Supistuksia tuli monta, mutta onneksi loppuivat kun päästiin...
  4. H

Paljon onnea Vempuli pienestä pojasta! Onneksi keskoshoito on erittäin hyvää tänä päivänä. Tulethan kertomaan kuinka vauva halusi jo nyt maailmaan ja kuulumisia pikkupojan voinnista.. härkäneito ja kolmonen rv 26+1
  5. H

Kista joo on noiden supistelujen takia ekstra käyntejä. Siis mullahan on sillä tavalla mennyt nää raskaudet että on ennenaikaisia suppareita ja vuodelevossa oon joutunut olemaan esikoisesta kuukauden. Toinen muksu syntyi rv 32+1 ja nyt tässäkin raskaudessa on ollut suppareita ja lisäksi kerran...
  6. H

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti! :flower: Tänne ei mitään ihmeellistä masu kasvaa ja vauva potkii kovasti. On alkanut nyt potkimaan niin kovaa, että tuntuu ihan ilkeälle. Auts. Keskiviikkona olin kurssilla ja siellä piti istua koko päivä niin illalla sit supisteli. Vähän on tullut...
  7. H

4 v jatkaa pk:ssa kun pikkuveli syntyy syksyllä

Onpas huonosti tilanne siellä päin. sit vaan päiväkotiin jos kunnalla tosiaan ei ole muuta tarjota.
  8. H

Ei varmastikaan voi verrata mutta nimenomaan tässä perään kuulutin, että onhan noita kerhoja. Mielestäni päiväkoti on työssäkäyvien ja opiskelevien lapsille. Tämä on vain oma mielipiteeni. En tuomitse ketään kuka vie lapsia virikehoitoon.
  9. H

Mä otan tyttöni 5 ja 4-v. pois päiväkodista nyt toukokuun vika päivä kun jään kesälomalle. La vasta elokuussa. Meillä tytöt ei halua mennä päiväkotiin vaan haluavat olla vauvan kanssa kotona. Syksyksi ja ensi kevääksi on kerhopaikat varattuna. Kerho 2 kertaa viikossa. En ymmärrä miksi pitää...

Yhteistyössä