Hakutulokset

1. H

Miten suhtautuisit, jos kuuluisit lähipiiriini? (Nuoren raskaus)

Itse pitäisin vauvan enkä välittäisi pätkääkään mitä muut ajattelee musta. Sä oot ihan hetki sitten menettänyt pienen tyttövauvasi ja sitä ei tietenkään korvaa toinen vauva, mutta se voi helpottaa sun surua kun opit sisäistämään sen surun minkä tyttösi kuolema sinulle aiheutti. Tiedän edes...
  2. H

miten selittää 6v:lle mitenkä vauvoja tehdään?

Kerrot lapsellesi ihan asiallisesti miten vauvoja tehdään. Mitä sitä salaamaan niin luonnollista asiaa. Meillä tytöt kysyivät kun pikkuveli syntyi kesällä, että miten vauvoja tehdään? Kerroin 4 ja 5- vuotiaalle, että isi työntää pippelin äidin pimppiin ja isin pippelistä tulee siemeniä ja äidin...
  3. H

29.12

Se on mun ja mieheni hääpäivä. Sit ollaan oltu 7v:tta naimisissa. :heart:
  4. H

vatsakipu ja hartiakipu.. apua?

Onkos umppari leikattu. Siinä vaiheessa kun kipu helpottaa umppari on yleensä puhjennut???
  5. H

Vinkkejä talvirenkaiden vaihtoon

Taakse vaan paremmat renkaat. Itse ajelen takavetoisella ja kyllähän sillä perän saa lähteen luisuun melkein kelissä kuin kelissä. Mut muistakaa että 4mm renkaat on vähän kuin vitsi talvikelillä ja samoin kesikset huonoilla urasyvyyksillä kunnon syyssateissa. Voi joutua vesiliirtoon. Itse en ole...
  6. H

Vinkkejä talvirenkaiden vaihtoon

Älkää missään nimessä vaihtako auton renkaita itse jos ei ole tietoa mitä tekee. Tosiaan taakse renkaat missä on eniten kulutuspintaa. Ja kesärenkaisiin on hyvä laittaa onko ve vt oe ot. Talvirenkaiden pyörimissuunta on laitettava oikein. Renkaista löytyy nuolen tapainen mikä osoittaa suunnan...
  7. H

Mihin näistä kahvipaketeista tarttuisit jos keittiön kaapissasi olisi nää kaikki rivissä hyllyllä?

Brazil tai mundo. En pystyis mistään hinnasta juomaan Saludoa.
  8. H

Mies sitten lähti

Ootko miettinyt, että miehelläsi saattaa olla peliongelma, alkoholi tai huume riippuvuus? Kun noin paljon on kotoa pois eikä vastaa soittoihin/viesteihin.
  9. H

Ottakaa nyt jumalista lapset pois päiväkodista jos itse olette kotona!!

Miten ihmeessä ette keksi muuta käyttöä sille rahalle mikä menee päivähoitomaksuihin? Itsellä on kolme lasta nyt ja otin tytöt pois päiväkodista toukokuun lopussa ja he menevät sitten elokuussa 2014 takaisin päiväkotiin. Poika syntyi nyt heinäkuun lopussa. Kyllä keksin 502€ kuussa muutakin...
  10. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

Onnea AnnuLiisa, epa88, syysmyrsky ja tirppuli vauvoista. Ihanaa vauvoja alkaa syntymään urakalla.
  11. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

Onnea Miina pojasta! Poikia tuntuu syntyvän nyt kovaan tahtiin. :attn: Huomasin tuossa kun katsoin syntyneiden listaa niin mulla on siellä raskausviikot väärin eli poika syntyi 35+6. Keskiviikkona päästiin pojan kanssa kotiin ja nyt sit nautitaan kotona olemisesta. Tsemppiä ja voimia...
  12. H

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Pikaisesti päivitän tänne eli poika syntyi su. 28.7 klo. 3.37. Mitat: 2615g 47cm ja py 33.5cm. Joskus myöhemmin lisää.
  13. H

Onnea pii tytöstä. Täällä on supistellut viikon ajan enemmän ja vähemmän ja hetki sitten meni lapsivedet. Härkäneito ja kolmonen rv 35+3
  14. H

Voi kun ihanaa PikkuNelonen! Oikein paljon onnea koko perheelle prinsessasta. :heart:
  15. H

Paljon onnea Mussukka_93 pojasta!
  16. H

Mies ei tiedä vielä, että olen raskaana ja en halua lasta

Mikä ongelma sulla on kohdussa?
  17. H

Miksi mä 27v kolmen lapsen äiti en saa sterilisaatiota??

no kyllä suomen lain mukaan. Vaihda lääkäriä!

Yhteistyössä