Hakutulokset

1. K

Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

IMN, mä en osaa sanoa sun tuloksista vaik samoja tietoja ootan mut mul ne kertoo terkkari "suomennettuna". Ei ole nettipalvelua tms. tietokantaa josta täällä näkis omia tuloksia. Sit esikosta yritin LA jälkeen kaikki netistä löytämäni käynnistyskonstit. Niitä listasin toistakymmentä ja ruksi...
  2. K

Teijän lautamahat! :) Kyllä mulla on jumppapallo!!! :D :D :D rv 37+0poks!
  3. K

Oletko tunne- vai järki-ihminen?

Mä olen ainakin kuvitellut olevani järki-ihminen päätösten teossa, liittyvät ne sitten työhön, vapaa-aikaan tai jopa ihmissuhteisiin. Olen joskus pohtinut että se voi olla jonkinlainen suojakin. Yhdistän järjellä päättämisen "tolkku-ihmisen" teoksi. Silti olen oikeinkin tunteikas, noin niinkuin...
  4. K

Miksi saa kuulla aina mitä väärää on tehnyt, mutta harva muistaa sanoa hyvistä asioista?

Tiettyihin ammattiryhmiin kohdistuu tää aina. Esim. siivoojat. Kuka kiittelee kun laitoksessa on aina tahraton vessa?! Ei kukaan. Mutta kun sairasloma/resurssipula/lomakausi iskee päälle ja jokin ei ihan ole tip top niin kyllä moititaan.
  5. K

Huomenta! Tänään mulla äitiyslomalaisella ei oo mitään suunnitelmia. Kaikki siivoukset, pyykit ja tiskit ja ruuat on tehty aiemmin eli vapaapäivä! :D ehkä luen tuota kirjaston kirjaa kun joku oli sen varannut. Laina-aika päättyy laskettuna aikana, katotaan ehinkö lukea. Joku kyseli...
  6. K

Tammikuun tuikkeet 2016 *joulu-helmikuussa*

Tsemppiä huoliin! Pohdinnoissa en voi auttaa, mietit mitä haluat, mikä on vauvan parasta. Sen mahdollisen vesien menon huomaat ihan varmasti, älä siitä ota ylimääräistä stressiä! :)
  7. K

Imetysvaatteista piti vielä mainita etten minäkään esikosta mitään tarvinnut. Tai tajunnut ostaa. Oli myös kesä niin senkun riipas utareen esille. Venytin kuitenkin silloin pilalle kaikki yöpaitani, huppareita, neuleita jne. Enkä jaksa nyt tulevan kanssa aina miettiä onko napit ja vetoketjut...
  8. K

Juu moni sanoo et oli ihanaa kun "pysty ite vihdoin auttaa ponnistamalla" ni se kipukin unohtu. Mulla tota ponnistustarvetta ei koskaan tullu ja taisin vähän liian aikasin ruvetakin kun halusin vaan vauvan ulos. :D mutta vaikka itse olin kipeimmilläni ponnistaessa niin oikeasti siinä kohtaa...
  9. K

Onnea vauvan jo saaneille! :) Ihana tarina! Oon aivan koukussa synnytyskertomuksiin! Itsellä esikosta samankaltaisuuksia mun tarinassa. Tunnin ajomatka synnärille. 4cm auki. Mut kivuliaiksi koin supparit vasta 7cm kohdalla kun puhkaisivat kalvot. Ponnistus oli pitkä, tosin "vain" 50min. Ja...
  10. K

Kahvin porot vai purut?

Nyt tais mennä sekaisin?! Tarkoititko Vihtaa ja vastaa?! :D

Yhteistyössä