Hakutulokset

1. K

Kolmannen kuumeilua <3

Tervetuloa Cho! Palsta on tosiaan hiljainen. Itse käyn välillä kurkkimassa. Vauvakuumeeni ei ole laantunut mihinkään ja on kestänyt jo kuukausia. Meillä mies empii edelleen, joten tässä sit vaan on kärvisteltävä. Olen alkanut harrastaa hulluna lempijuttujani, mutta eipä ne ihan korvikkeena...
  2. K

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Kuulostaa naturamama niiiiin tutulta! Mies halusi meilläkin jotakin, vakautta (?) elämään. Meillä meni 10v yhteiseloa ennen lapsia ym. Mutta aloimme seurustella kovin nuorena. Ymmärrän tuon ikäasian oikein hyvin nyt jo itsekin yli kolmekymppisenä. Ja mitä lasten hankintaan tulee niin koskaan ei...
  3. K

Täällä minäkin kuumeilen ja myös fyysisesti. Ihan sydämestä riipii välillä. Sillä erotuksella että itse en kaipaile esikoista vaan kolmatta. ja mitä mieheen tulee, hän pohtii edelleen, joko lapsilukumme on täynnä. Vaikka tuntuisi välillä toivottomalta niin kannustan hienovaraiseen jankkaamiseen...
  4. K

Kolmannen kuumeilua <3

Meillä myös kaksi poikaa, mutta minäpä toivoisin kolmatta poikaa. Olisi hieno trio! Ja myös käytännön syistä. Tokihan tyttökin olisi ihana. Mielikuva olis vaan pojasta. Ihanaa isienpäivää kaikille!
  5. K

Kolmannen kuumeilua <3

Voi harmi toiveilija38! Mulla kierto lyhimmilläänkin on tod. lyhyt jos on tuo 27pv. yleensä 30-37pv. Siinä sitä on kärsivällisyyttä kun odottelee. Ja ovikset, mistä hitosta sitä tietää mihin osuu kun kierrot heittelee aina. Tämä on ollut tällaista ihan teinistä asti, enkä käytä hormonaalisia...
  6. K

Kolmannen kuumeilua <3

Mun vauvakuume vaan kasvaa ja ratkasu viipyilee kun mies vaan arpoo ja arpoo!!... rasittaa myös tämä pitkä kierto, nyt menossa kp33. Hitsi kun enskierrolla voisi jo yrittää mut mies varmaan pohtii vieläkin. Tää on henkisesti kamalan piinaavaa odottaa toisen päätöstä. Kaikki on jo puhuttu. Kaikki...
  7. K

Kolmannen kuumeilua <3

Olipa kiva palata lueskelemaan kun tänne on tullut uusia kuumeilijoita ja jollakulla tärpännytkin jo! Oma kuume senkuin pahenee. Olen hurjan onnellinen näistäkin lapsista ja tunnen että olen saanut kaikkea toivomaani. Silti kolmannesta lapsesta on tullut sellainen kaipuu, kaipaus vielä kerran...
  8. K

Vauvakuume, vaikka edellinenkin on vielä vauva

Lievään kuumeiluun on olemassa jo ketju, siirryppä sinne. :) vaikka eipä sielläkään juuri keskustelua ole...
  9. K

Kolmannen kuumeilua <3

Onnea madaam ja pirpana yhtälailla! :)
  10. K

Mustget! Jos molemmat ootte valmiita niin tehkää vauva :D sillä perustelen ettei sitä oikeeta aikaa tuu koskaan jos odottelee. Aina sitä keksii syitä. Lapsen saaminen on ollut itselleni arvokkain kokemus ikinä!
  11. K

Mä oon täällä taas, tuskin kukaan ketjun alussa kirjoitellut on enää linjoilla. En ehkä saisi kirjotella kun toinen lapsemme syntyi vuoden alussa. :) mutta niin on hullu vauvakuume kolmannesta. Toivoisin siis vielä yhtä lasta. Mahdollisimman pian. Ikää on (jo?) 31v. Miehen mukaan lapsiluku oli...
  12. K

Kolmannen kuumeilua <3

Peukut pystyyn että teillä tärppää teris! Tota mä just pelkään et hävitän kaiken ja sit kumminkin tulee joku toive vielä kolmannesta. Kallista tulee vaikka käytettynä hommais...
  13. K

Kolmannen kuumeilua <3

En sais kirjotella mut niin on vauvakuume että kirjotan kumminkin. Esikko on -13 ja kuopus -16 (kääk, hih hih). Ongelmana mies jonka mielestä lapsiluku on täynnä. Olin täällä palstalla vuodattamassa jo ennen tätä kakkosta ja silloinkin mies empi puolisen vuotta. Lapset kuitenkin molemmille...
  14. K

Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

Onnea vauvan saaneille edelleen! Olen lukenut ja seuraillut vähän sivusta, harvoin jaksan mitään kirjoittaa. Mutta tähkä94 kysyit haalareista. Meillä ollut name it softshellit ja aivan loistavat! On lämpimät, usein poika ihan hikoili jos väliin laittoi liikaa vaatetta. Eli vaikka tuntuu ohuelta...
  15. K

Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

Olipa kahlattava viestejä. En oo kirjotellu mutta nyt... Onnea kaikille vauvautuneille ja tsempit sitä odottaville! Minun poikani päätti syntyä esikkoa vauhdikkaammin torstaina 40+3. Hän on ihana, 3,2kg ja 52cm. Supparit alko ja tiheni yllättäin. Synnärillä pääsin heti saliin kun kanava oli...
  16. K

Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

Kai raskaudet on aina erilaisia ja synnytyksetkin ettei yleistyksiä voi sanoa tai luottaa siihen että toinen olisi helpompi. Esikosta oli sellasia vaivoja jotka nyt taas pysyneet poissa. Esim. autoilu sattui kylkikaareen ihan hirveesti kun pepullansa painoi. Tämä on paljon alempana eikä tuota...
  17. K

Itellä ja vauvalla kaikki kunnossa neuvolassa! Verenpaine ja painon nousu tasoittuneet. Verestä löyty niitä vasta-aineita mutteivät vaadi seurantaa kun niin vähän ja ultrassa virtaukset ym. viimeksi kunnossa. Synnärille vain menee tieto. Mulla oli tuska saada tää muksu ulos. Henkinen tuska...
  18. K

Terkkari just tänään mulle selitti et yleensä ensisynnyttäjät hävittää sen kohdun kaulan ja sit avautuminen pääsee kunnol vauhtiin mut voi just kestää tunteja tai jopa päiviä. Uudelleen synnyttäjillä harkkasuppailut ym. valmistaa koko alakertaa ja samalla kun kohdunkaula lyhenee niin moni...
  19. K

Voi. Ihana kuulla Eea sinusta! Kaikkea hyvää ja onnea odotukseen! Kaikki entisessä face-ryhmässäsi ilahtuu! :) meistä vasta yksi on poksahtanut, ennen joulua jo.

Yhteistyössä