Hakutulokset

1. tiitu

Nurmijärveläisiä?

Meillä tutkimukset tehtiin Hyvinkäällä ja hoidot clomeilla aloitettiin siellä.Jatkohoidot Naistenklinikalla Hesassa.
  2. tiitu

Heinähiput 2006

nostan meidät :)
  3. tiitu

Heinähiput 2006

apua, osaiskohan joku neuvoa konepulmassa?? Olen yrittänyt palstalle tulla jo useamman kerran,mutta kone sulkee netin ja ilmoittaa häiriöstä. Onko tämä joku virus? :'(
  4. tiitu

Heinähiput 2006

nostaa ;)
  5. tiitu

Heinähiput 2006

Huomenia! kahvinkeitossa ollaan ja hippunen järsii tossa uusia kenkiään. Mitäs muilla?
  6. tiitu

Heinähiput 2006

Tervetuloa Kimin ja Allun äipälle! kyllä tänne mukaan mahtuu. Välillä pino vaipuu tuonne sivulle 5,välillä taas on ihan vilkastakin keskustelua. :) Itse en tykkää noista kerhoista, on kiva kun täällä voi ihan anonyymina kertoilla kuulumisia ja kysellä asioita. Me asustetaan Vantaalla ja...
  7. tiitu

töihin meno

Niin ei se ikä välttämättä ole se ratkaisevin. Meillä lapset olivat 3v ja 2v kun aloittivat. 2v on sopeutunut todellahyvin. 3v kiukkuu joka ilta jo valmiiksi, jos on tarha päivä edessä ja itkemään jää tarhaan. Mutta viime viikolla jo meni paremmin.
  8. tiitu

G: Pieni ikäero, onko synnytys alkanut aikaisemmin?

Meillä esikko syntyi rv 35+2 ja toinen rv 38+2, joten hieman pidempään kesti toinen raskaus. ;) Juu ja lapsilla on ikäeroa vuosi, lähes päivälleen.
  9. tiitu

Heinähiput 2006

Oikein hauskaa pääsiäispäivää kaikille , eipä ole juuri koneelle ennättänyt. Mutta kiva huomata,että pino on herännyt uudelleen eloon :D D-mamma, olemme Vantaalta,tosin muutto harkinnassa. Mitenkäs teillä on pyhät sujuneet? meillä hippunen on kovasti tykästynyt isojen veljien...
  10. tiitu

Heinähiput 2006

Hei vaan!! Kotihoidon hakemuksia odotellaan täälläkin, ei ole vielä näkynyt. Miten, onko teillä kaikilla kunnassa tuo kuntalisä ja millä ehdoilla? en ole vielä itse perehtynyt,että miten meillä tääl etelässä..
  11. tiitu

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

25.1 jorvi 39+1 3150g 49cm tyttö
  12. tiitu

Monennestako Clomifen-kierrosta tärppäsi?

Hei, minä aloittelen ensi viikolla clomifemin syömisen. Lisäksi sivelen itseeni divigel geeliä. Syynä clomien syömiseen: - ovulaation "vauhdittaminen" sillä se tapahtuu ehkä vähän epäsäännöllisesti ja clomien avulla sitä voimistetaan - koska clomit voivat ohentaa kohdun limakalvoa sivelen...
  13. tiitu

Millaiset rattaat?

\ Jos voit joustaa makuu asennosta, lepo asentoon ja tuosta käännettävyydestä, niin suositten erittäin lämpimästi emmasljungan scoottereita. Niissä on kyllä lepo asento, ei mene vaakatasoon, meidän jätkä on silti nissä hyvin unet nukkunu.
  14. tiitu

Sterilisaatio synnytyksen yhteydessä

Minulla ei ole omaa kokemusta. kahdesti minulla on ollut huone toveri joille on tehty sterilisaatio synnytyksen yhteydessä. Molemmat olivat todella kipeitä, eivä pystyneet kävelemään. Mutta kyllä se siitä sitten helpotti. Olen myös lukenut että jälki supistukset ovat todella rankkoja jos...
  15. tiitu

Milloin kasvot menosuuntaan?

Meillä vain mies on pitkä, 200 cm ja minä olen vain 175. Miellä kaksi istuinta selkämeno suuntaan takapankillä. Autona on vuoden 2005 Ford mondeo farkku. Mies pystyy oikeen hyvin ajamaan ja istumaan tuossa vänkkärin puolella. Istuimena on kuskin takana Gracon XTP tukijalalla, sillä etupenkkiä...
  16. tiitu

Heinähiput 2006

Hyvää viikonloppua hippusille! :)
  17. tiitu

mikää saa miehen pettämään

Luulisin että sama kuin naisenkin: houkutus, otollinen tilaisuus ja heikko sitoutuminen avioliittoon/parisuhteeseen.
  18. tiitu

MAALISMASUKIT 2007

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Vatsanväänteitä on siis melkein kaikilla?? Mä kauhulla oottelen et tuleeko meille. Kolme viikkoa tulee pojalle täytteen huomenna ja sehän se on se maaginen raja :) Muutama päivä sitten vauva valvotti mua ekaa kertaa yöllä ja luulen et se johtui mun syömästä...
  19. tiitu

Lapsiystävällisin sohvamateriaali

Juu tuo alcantara, vai mikä se nyt olikaan, se on hyvä. Mutta meillä se on tumman sinisenä. Siinä näkyy pöly heti, eli pitää imuroida yhtenään. Myöskin kaikki maito tahrat näkyvät heti. Imetyksen aikana näillä suihku tisseillä tuo sohva oli vähän irstaisen näköinen, kun ei päivittäin jaksanut...
  20. tiitu

Heinähiput 2006

Moi taas, kylläpä vauhdilla tiputaan. Eilen satoi räntää koko päivä, vaikuttaa kyllä kevätoloon mielialaa laskevasti... onkohan missäänpäin suomea nyt Aurinkoisia ilmoja? Muuten meillä ihan tavallista täällä, nyt aamupalalle :wave:

Yhteistyössä