Hakutulokset

1. M

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Onnea tamariini! Ihania uutisia! Tässä pienet itkutkin tirautin (töissä) kun oon niin onnellinen sun puolesta. Vähän on nykyään tunteet pinnassa... Toivotaan paljon tarrasukkia pienelle.
  2. M

Voimia Lennis! Hyvä, että sulla on tukea miehestä, ja positiivinen asenne tulevaan.
  3. M

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Täällä tuli tänään ensimmäinen oksu, etovaa oloa on ollut jo viikon. Lisäksi väsyttää ja tissit on välillä ihan järkyttävän kipeät. Tekee mieli kylmää vettä, kurkkua, vesimelonia, kaikkea kylmää ja raikasta. Nyt vähän jännittää miten selviän huomisen työpäivän yökkäilemättä. Neuvolaan soitin...
  4. M

Joulukuun tontut -15

Geesa, mäkin oon koko ajan ihan jäässä. Palelu alkoi oikeastaan jo heti oviksen jälkeen. On kyllä tosi kipee olo välillä kun nenä valuu, oksettaa ja palelee. Maybelle 4+6 (?)
  5. M

Onnea Metsäläinen, ja tervetuloa Joulukuisiin! Täällä on eka neuvola varattu, aika on jo alle kahden viikon päästä. Samalla alkoi jännittää ihan hirveästi. Toivotaan kaikille plussia, ja kaikille onnellista kevättä plussiin katsomatta!
  6. M

Zoona, kiitos vinkistä. Asun Helsingissä, ja vielä tosi lapsiperhevoittoisella pientaloalueella, eli pitääpä soittaa pian. Ajattelin kyllä muutenkin nyt perjantaina soittaa.
  7. M

Mä oon kyllä aina halunnut lapsia. Se on ollut mulle ihmissuhteissa oikeastaan ainoita kynnyskysymyksiä. En olisi edes aloittanut suhdetta, jos toinen osapuoli ei haluaisi lapsia. Kyllä mä aina ajattelin, että meen (melko) nuorena naimisiin ja saan lapsia, mielummin monta. Olin kuitenkin "jo" 28...
  8. M

Mulla on ollu parin viime päivän aikana ongelmana vatsan turvotus. Töissä istuessa alkaa iltapäivää kohti tulla tosi epämukava olo. Oon käyttänyt vähän väljempiä housuja, mutta silti tuntuu, että pitäis avata ylin nappi. Seisaaltaan tai kotona makoillessa on ihan ok, istuminen vaan on...
  9. M

Joulukuun tontut -15

Meillä on tulossa lokakuun lopussa yksikön ulkomaanreissu, jolle sitova ilmoittautuminen on huhtikuun lopussa. Nyt piti vaan keksiä joku aikataulukonflikti, etten juuri sinä viikonloppuna pääse. Silloin olisi viikkoja noin 33, enkä kyllä silloin enää aio (tai välttämättä edes saa) lentää. Tää on...
  10. M

Moi kaikille! Mä oon melkein sitä mieltä, että jatketaan uuteen pinoon. Edellisessä on jo aika monta sivua, ja se tuntuu olleen hetken aikaa hiljainen. Pitäiskö tehdä uusi vol14-pino? MelodyPop, uskomatonta, että sulla on jo yli 10 viikkoa takana! Mä en nyt oo varma noista päivistä, kun...

Yhteistyössä