Hakutulokset

1. A

Toisen lapsen toive

Tervetuloa Naanaa! Toivottavasti saatte pienokaisen pian! Toivotaan nyt Dyingdaylight että ei ne menkat alkaisi!! Oon seuraillut tuota hoidoista plussanneiden pinoa ja järkytyin ihan valtavasti Lian kohtalosta! Järkyttävää että vielä tuossakin vaiheessa joutuu luopumaan. En tiedä kuinka...
  2. A

Toisen lapsen toive

Tsemppiä InMyDreams siirtoon! Toivotaan että olisi sinnikäs sissi ja pysyisi matkassa syliin asti!!
  3. A

Toisen lapsen toive

Dyingdaylight!! Toi mahapolte kuulostaa oikein lupaavalta tuolla dpolla!! Mulle sanottiin silloin siirros että parin päivän päästä pitäis kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen ja juuri sinä päivänä kun se tapahtui niin mulla oli tosi kovat vatsakivut ja selässäkin tuntui. Otin sen illan tosi rauhas...
  4. A

Toisen lapsen toive

Voi ei Kiela! Varmasti ihan kauheaa mutta onneksi pääsitte sairaalaan! Toivottavasti lähtee parantumaan hyvin! Meidän perhees kukaan ei oo ottanu sitä rokotetta, no tyttö oli niin pieni ettei hänelle olisi sitä edes annettu. Mä taas en juuri ruokakauppaa kauempana käy ja miehen vastustuskyky on...
  5. A

Toisen lapsen toive

Tosta "ajoituksesta". Joo, siis tällaisella menneisyydellä pitäis unohtaa mitkään suunnitelmat mutta ei sille mitään voikaan. Mun vanhin tytärpuoli on syntynyt just uuden vuoden aattona, reilun kuukauden etuajassa. Se on laitettu kouluun vasta vuoden myöhemmin, eli elää kuin olis syntynyt 1.1...
  6. A

Toisen lapsen toive

Voi ei Tupsuli! Mä oon niin pahoillani! Onneksi oot suuntautunut jo positiivisesti! Mä jotenkin uskon että kun suhtautuu positiivisesti niin mahdollisuudet on paremmat, vaikka monet muut on erimieltä. (En siis tarkoita ettette olisi nyt ollut positiivisia!) Voi Kiela olla hyvä antaa kropan...
  7. A

Toisen lapsen toive

Kiitos tsempeistä! Oli todella raskas päivä ja itku tulee vieläkin välillä. Koira sairasti perinnöllistä, etenevää sairautta, joten tiesimme tämän päivän tulevan. Saatiin silti pitää se kolme ylimääräistä vuotta. Ikää oli siis nyt 6,5 vuotta. Nukahti rauhallisesti miehen syliin. Nyt meinaa vähä...
  8. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Micericordialle vastailen... Mulla oli täysin oireeton alkuraskaus, eikä nyt juuri mitään oireita alun jälkeenkään. Kerran juoksin vessaan yökkimään mutta silloinkaan en edes sylkeä saanut ulos. Oli kohtuu stressaavaa mennä ekaa kertaa neuvolaan kun ei mikään viitannut onnistuneeseen...
  9. A

Heinäkuun vauvat 2015

Hei taas kaikki! Yksin hereillä jo kolmatta tuntia niin vastailla tännekin... Otan osaa Nelli!! Voimia! Täällä tulee 6kk täyteen tiistaina. Pari viikkoa sitten opittiin kääntymään ja vatsallaankin jo viihdytään enemmän. Välillä yrittää jalkoja vatsan alle mutta maan vetovoima vatsan kohdalla...
  10. A

Toisen lapsen toive

Ei tuu uni, huomenna raskas päivä kun viedään koira lopetettavaksi, niin vastailen nyt sit täällä... Meillä oli tyttö räkäinen pari viikkoa sitten mutta antoi onneksi suolatipoilla periksi. Sängynpäätyä jouduttiin nostamaan reilusti kun räkä vaivas pääsääntöisesti yöllä. Toivottavasti...

Yhteistyössä