Hakutulokset

1. A

Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ja miten?

- 33 (hoito/raskaus) - Male factor. Miehelle tehty vasektomia ja n5 vuoden jälkeen purku. Siittiöt hitaita tai täysin liikkumattomia. Luomu mahdollisuus 4% - Ennen hoitoja, yritettiin 5 vuotta - Ainut vaihtoehto icsi (raskaus lähti 1.icsi/tuoresiirto) - Mä oon käyttänyt monivitamiinia jo monta...
  2. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos vastauksesta Tupsuli! Voi toivottavasti olis sitä itseään! Domi, kiitos sullekin!
  3. A

Toisen lapsen toive

Kiitti Tupsuli vastauksista! Joo, siis aina ja aina. Meille ei oo tehty/eikä tehdä kuin tää yks hoito ja se meni kuin oppikirjois, niin ei oo seurantatuloksia useammista kierroista mutta kierto mulla on toiminut aina kuin kello, 24-26päivää, menkat aina runsaat. Ennen hoitoja tehdyis kokeis ovis...
  4. A

Hei! Kysynpä nyt teiltäkin kun täällä on näitä PASin kävijöitä, enkä muista teidän kenenkään tällaista kertoneen mutta jos silti tietäisitte. Mulla kun ei oo kokemusta yhdestäkään PASista. Meillä on 4huurunenää pakkases ja haaveilen että käytäis edes yks vielä jossain vaiheessa hakemas. Soitin...
  5. A

Toisen lapsen toive

AJ, toivottavasti sulla alkaa helpottamaan jo! Tiedä sitten mutta jotkut luottaa PAS siirtoihin enemmän kuin tuoresiirtoihin. Jospa se olis sunkin taikas! Tupsuli, pitkää hermoa piinailuun, toivottavasti tarraa kunnolla kiinni! Voi Kiela, kyllä teitä koetellaan! Mutta mieluummin nyt kuin...
  6. A

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Jasmina. Kun mä raskauduin niin mulle tuli just toi nälkä. Parin tunnin välein piti syödä ja mikään pikku napostelu ei riittänyt vaan piti saada oikein ruokaa, yölläkin saatoin käydä syömäs leipää ja jogurttia parikin kertaa. Hienoa keksiä selityksiä muille miksi syön illalla ysiltä...
  7. A

Toiveena vauva 2017-2018

En tiedä onnistunko avaamaan asiaa vieläkään mutta kokeillaan kun akussakin virtaa. Siis kunhan Kk vuoto on poistanut vanhan limiksen niin uusi lähtee kasvamaan ja siitä tulisi muodostua kolmikerroksinen.Tätä en tiedä onko ne solut erilaiset eri kerroksissa vai mistä ne sen katsoo mutta ultralla...
  8. A

Toiveena vauva 2017-2018

Susanmaaria, Huikin nyt vähä sivusta mutta hoitoalkuisis raskauksis ennen alkion siirtoa limiksen tulis olla 8-10mm mutta sitäkin tärkeämpää on limiksen kolmikerroksisuus. Kuulemma 6-7mm limikselläkin on raskaus lähtenyt kun toi kerroksellisuus on ok. Noi mm ja kerrokset kertoo kohdun...
  9. A

Hipsunpöpsy, i so hear you! Anoppiin en voi samaistua koska hän ei tiedä mun toisen lapsen toiveesta mutta kuvittelisin että vastaanotto olis, eikö yksi riitä kun mun mies on niin vanha ja onhan miehellä jo ennestään kaksi muksua. Joo-o, miehellä on mutta entäs mun kaipuu?!? Silloin kun ei oltu...
  10. A

Heinäkuun vauvat 2015

Kirjoitella taas pätkä tännekin... Meillä ei ryömitä vielä vaikka välillä tuntuu, että mieli tekisi mutta kun kroppa ei tottele, kädet ja jalat paukkuu lattiaan mutta ei sellaisessa synkrossa että liikkeelle pääsis. Välillä sitten kuitenkin peppu nousee ylös mutta käsiin ei luoteta että nousisi...
  11. A

Toisen lapsen toive

Onnea AJ, Tupsuli, miss Piggy ja Kiela matkaan! Sain puhuttua miehelle niistä haaveista ja mitä tyttö oli tuumannut... Oli sitä mieltä, että kenenkään haaveita ei saa lytätä, siis ei minunkaan!! Kommentoi jotain aiheesta vielä myöhemminkin, joten näköjään jäi mieleen kaihertamaan ja se taas...
  12. A

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Vitsit ku te ootte jo pitkällä osa! Järkytyin täs yks päivä kun katoin Mandalan rvt että oonko ihan oikeesti seurannu teitä jo yli 20 viikkoa kun tuntuu että vasta kuukauden lukenut juttuja!! Tosta synnytyksestä, kukahan sitä sanoi että oli käynyt mielessään eri vaihtoehdot jo ennen synnytystä...
  13. A

Toisen lapsen toive

Kiitos Tupsuli. Mun pitää varmaan kerätä hetki itseäni ja sitten jutella kans. Oot varmaan oikeas tos että tytöt pelkää ettei niille riitä huomiota. Niin siis meillä tilanne se että mies käyny vasektomias entises suhtees ja mun takia kävi purussa. Siittiöt vain ei liiku hyvin ja meillä 4%...
  14. A

Toisen lapsen toive

Tulla tänne purkamaan kun ei oo oikein muutakaan paikkaa... Mies ei edelleenkään lämpene ajatukselle uudesta vauvasta. Eilen juteltiin tytärpuolten kanssa haaveista ja sanoin että mulla on ollu haaveena suurperhe, eikä mulla ole vasta kuin yksi oma ja kaks tytärpuolta. Vanhempi tytöistä tuumas...
  15. A

Toisen lapsen toive

AdeliinaJosefiina: ok. Luin ilmeisesti jotenkin hullusti ton ja ymmärsin väärin, niin että lääkärit olisivat ehdottaneet sitä inssiä. Joo, siis ymmärrän täysin että punktio hirvittää tuollaisen kokemuksen jälkeen! Meillä isäntä ei suostu uuteen punktioon, sillä on jotenkin jäänyt päähän että se...
  16. A

Oon kommentoinut tämän asian jo aiemminkin mutta sanonpa vieläkin... Meillä annettiin verikoepäivä maanantaille ja sanottiin että jos en mene verikokeeseen vaan testaan kotona niin keskiviikkona vasta koska kotitesti antaa sitten vasta varman tuloksen. Mulla ei ollut mitään oireita mitä ei olisi...
  17. A

Miten saan vauvan nukahtamaan?

Ekaksi, et oo huono äiti! Oon ehkä huono antamaan neuvoja nukuttamiseen kun meillä nukuttiin vähä turhankin hyvin ts. vauvaa ei saanut hereille edes kätilöt kun olis pitänyt syödä mutta muutamia mitä tuli mieleen... Onko paino noussut hyvin? Ajattelin että tuleehan maitoa tarpeeksi? Meillä...
  18. A

Toisen lapsen toive

Voi Kiela! Ihan kamala tilanne kun joutuu yöllä soittamaan ambulanssin pienelle! Onneksi on nyt parempi!! Tervetuloa AdeliinaJosefiina! Hui, mä en oo tiennyt tuollaisesta mahdollisuudesta! Onneksi kuitenkin selvisit! Samaten kuin Kiela! Tuota ihmettelin, että jos teillä on ainoat siittiöt...
  19. A

Toisen lapsen toive

Dyingdaylight, Lia oli ollu rakenneultras ja siellä oli todettu että vauva on vakavasti vammainen ja jos syntyisi elävänä ei välttämättä eläisi kauan. Päätyivät keskeyttämään raskauden. Tupsuli, joo samaa mietin minäkin että onko mitään järkeä synnyttää lasta tähän maailmaan, että millainen...
  20. A

Jonpalle huikin. Pistä se Gonapeptyl vain. (y) Mulla oli se myös tukemas kiinnittymistä ja panikoin kun tunsin sen kiinnittymisyrityksen kauheina polttoina lauantaina ja se Gona piti pistää sunnuntaina. Pistin kuten oli määrätty ja raskaus lähti matkaan ja terve tensku syntyi ajallaan. :love:

Yhteistyössä