Hakutulokset

1. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

MG Mä näen jonkun erittäin hailakan viivan. Eka en nähnyt mitään, mutta kun uudestaan katsoin niin joku viivanen siinä näkyy... Okaasan täällä jännitellään :) testiä vaan kehiin Mies eilen latisti fiilistäni omalla negatiivisella ajatuksellaan tärppäämiseen, mutta samat tuntemukset jatkuu...
  2. kamiraro

miimii10 Onneks olkoon! :flower: :heart:
  3. kamiraro

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Luulin jo, että täti kurvaa tänään käymään. Mut eih. kirkasta "tuhrua" tuli paperiin, mutta sen jälkeen ei mitään. Tää naisena olo laittaa pään sekaisin :kieh:
  4. kamiraro

Raskauden tietämisestä ennen testiä Esikoisen alkuraskaudesta muistan kuinka viikko hedelmöittymisen jälkeen aloin silloiselle miehelleni sanomaan rintojen turpoamisesta (rinnat kasvoivat kuukaudessa 2 kuppikokoa) Ja kerran keskellä yötä aloin itkemään ja huutamaan, että on pakko lähteä...
  5. kamiraro

Vauvako? ja Ansis kuviteltuja nuo oireet mulla kumminkin on kun kierukka otettiin pois saa siitä alkoi tämä eka yritys. Pitäis sanoa että tapahtuu suuri ihme jos ekalla tärppää. Esikoista kun aloin odottaa raskauden keskeytyksen jälkeen tuli yhdet menkat( (pakko oli tehdä kun pienoinen ei...
  6. kamiraro

Tää ei mitään muuta uutta kuin metallin maku suussa. Aamulla tein 5 jälkeen testin ja negaa näytti. Eli taitaapi olla niin että ke tai to näkyy vasta testissä jos on edes tärpänny. Silloin olisi myöhemmän ovisplussan kohdalla dpo10 ja menkkojen pitäiskin samana päivänä alkaa. Eli voisko joku...
  7. kamiraro

MG haluatko sinne listaan laittaa minulle listaan sulkuihin näin 16(26)/30 kun katson nyt kumman kierron mukaan menen. "raskausoireet" nostavat päätään näkyviin, mutta eiköhän ne menkat ala 4 päivän päästä :/
  8. kamiraro

Salainen toive hih ihanaa etten ole ainut joka "kuvittelee" oireet xD täällä mä kärsin omista "oireistani" Nenä kuivana, vuotaa nenästä verta (ei tarvitse edes niistä kun tulee), alaselkä kireänä ja välillä jomottelee sellanen jännä painon tunne. itken leffojen aikaan (muutenkin koko ajan herkkä...
  9. kamiraro

Jomi juu mä tein CB:n testin. Ja minäkin kuullut niin paljon huonoa niistä etten kyllä enää osta etenkin ku ovat niin hintavia... ei kyllä ole mitään luottamista niihin...
  10. kamiraro

Ois jo niin ihanaa kun sais tietää olevansa raskaana. Tällä kertaa olen jopa sopeutunut ajatukseen raskausajasta (kummankin lapsen kohdalla oisin odotusvaiheen halunnu skipata ja mennä suoraan synnyttämään :D ) Täällä itku herkässä :') katselin Karhuveljeni Koda 2 ja tuli siinä lopussa...
  11. kamiraro

tömpsis mä testasin eilen ja tuli cb:n testiin se kuuluisa ohut viiva. Ainakin nyt tuli varmistettua etten osta noita. Mulle tuli tänään sellainen olo, että oisin raskaana... alaselkää kiristää ja nokka kuivana koko ajan vaikka yleensä en kärsi kuivuudesta. Mutta varmaankin kuvittelen kaiken :D
  12. kamiraro

iines83 onnea :heart: Tällä ei ihmeempiä. Siivoilua ja odotan meistä kotia töistä.
  13. kamiraro

tömpsis ai siis missä kuvassa? jos tarkoitat tuota minun avataria nii se on ihan netistä poimittu :)
  14. kamiraro

Huldasharks mä sain taas erittäin selvän plussan koko päivän sillon ku oli ovis. Voisin joku päivä ottaa kuvan nii ei voinut kyllä erehtyä siitä ollenkaan. Eli mulla taas noi Davidin on ollut hyviä. Lisey kiitti linkistä pitää sit katsoa tuo LA kun edes testiin tulis positiivinen joko alle...
  15. kamiraro

iloksi esikoisen kohdalla ovis tuli viikon myöhemmin ja lukema oli viikon edellä. ultrassa sit korjattiin LA Onneksi äiti oli säästänyt noi minulle :) on ihanaa välillä aina lukaista läpi.
  16. kamiraro

Mirage ei kait se ihan noin mene... Kun äiti mua ja veljeä odotti niin ekoissa ultrissa todettiin meidän kohdalla viikkojen vastaavan melkein viikon erolla. Minä olin tämä ns. mattimaijamyöhäinen. Veli oli melkein viikon verran kasvua edellä (kaivaa vielä ultrapapereita siltä ajalta esille...
  17. kamiraro

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Kurkkimassa jos itse sattuis tänne pääsemään :) Onnea kaikille ja ihanaa odotusaikaa <3
  18. kamiraro

Oho kun oli tekstiä tullut :) Joku mua viisaampi jos viitsis kertoa miten laskisin nuo mun päivät ku koko ajan takaraivos joku kolkuttaa että oisin vaan yksinkertaisesti 2 kertaa ovuloinut tässä kierrossa... Jos ovis oli tällä viikolla nii miten siitä voi laskea LA:n jos on tärpänny? mä olen...
  19. kamiraro

kolmatta kaipaavien joulukuu

koiksa ihana mies :) Meillä on jo nyt taistelut pojan nimestä kun ei ole edes varmaa onko tärpänny :D Täällä mä näen koko ajan ihmeunia. Joko olen raskaana tai tappelen exän kanssa. On niin väsyttäviä ja puuduttavia unia ettei mitään rajaa. Näkee kyllä mitkä asiat päällimäisenä pyörii...
  20. kamiraro

Meidän suvulle se olisi shokki jos saisin kaksoset ja sit alkais hyysääminen ympärillä ja äitiini vertaaminen, että utleeko minusta samanlainen "epäonnistuja" kuin äidistäni. Siinä on kans yksi syy miksi en mielellään kaksosia haluaisi. On myös tämän vähäpätöinen syy -kroppani. Olen nyt 2...

Yhteistyössä