Hakutulokset

1. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

iloksi :hug: MG Peukkuja pidän pystyssä ettei täti ollenkaan kurvaa :) jännäillään kovin :) Täällä saatu haamujen haamu :) tai niin ainakin luulen :D dpo8 ja "haamujen haamu"
  2. kamiraro

Toivottavasti tuossa on nyt kaikki oikein :D
  3. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + + Keskiviikko 15.12.2010 KUUMEILEVAT Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys Muffinssi....................kp36/28-30.......21v......1. lapsi....yk3 Salainen...
  4. kamiraro

Epa_88 kiitos päivityksestä, mutta tosiaan niin kuin Huldasharks sanoi päiviä lisää :) Mulla ainakin rivit on 19(29)/30 ja dpo:t 8 Täällä odotellaan menkkoja ja tän illan testiä ja huomisaamun ja sit seuraavan kerran lauantaina jos ei menkat ennen sitä kerkee alkaa :D vaikka dpo on liian...
  5. kamiraro

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Salainen toive ihana toi mielikuvitusoireita osa.124566 :D Täällä kans mones osa jo noissa oireissa menossa. Eilen minunkin silmäni temppuilivat ja väittivät testajalla tulevan viivan mut nega myös täällä. Tänään alkoi sit kunnon pissatulehdus oireet :/ ja tuo on yleensä ollut pelkästään...
  6. kamiraro

kolmatta kaipaavien joulukuu

tuohon pitää vastata, että minulla oli esikoisen odotuksessa BMI 19,6 ja kiloja raskauden aikaan tuli 8kg ja kuopuksen kohdalla taasen oli 17,3 ja kiloja tuli se 15-17kg Kaikki jäi kummastakin synnärille :D Alimillaan kävi minulla paino keväällä ja silloin sain km:n kun en edes tiennyt...
  7. kamiraro

Barbamama35 mistä olet kuullut alipainon olevan suurempi riski? Jos siis tarkoitit raskauden aikana se ois vaarallisempaa? Kun minulle ei koskaan kuopuksen odotuksessa asiasta mitään sanottu. Eka sanottiin, että voin syödä kirjaimellisesti kahden edestä, mutta kun painoa sit tuli, niin...
  8. kamiraro

Okaasan Erittäin paljon onnea! :flower:
  9. kamiraro

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tää mun kroppa tykkää musta niin paljon, että haluaa mut hulluksi. Eli laitan tämän päivän oireita: - älytön turvotus kuin olisi vyö liian tiukalla vaiks ei ole vyötä ollenkaa - ajottaista selkäjomotusta (ei voi kivuksi edes sanoa) - metallin maku suussa - mä jäädyn kohta kun niin kylmä...
  10. kamiraro

Miuski ONNEA!!!! :heart: :flower: oi ihanaa!!!! kaneli pahoittelut negasta Täällä omat tuntemukset samat ja kahvista jäi hirveä maku suuhun varmaankin tuon metallin maun takia suussa... alavatsassa jotain tapahtuu, joko valmistautuu menkkoja varten tai sit ehkä jos erittäin hyvä tuuri...

Yhteistyössä