Hakutulokset

1. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Minut voi laittaa plussanneisiin. Viiva vahvistuu eikä siitä ole enää epäilystäkään dpo10
  2. kamiraro

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

mä hiljalleen siirryn odottajiin :wave: dpo10
  3. kamiraro

kolmatta kaipaavien joulukuu

nonni jos sitä tännekkin laittais nyt paremman kuvan :) dpo10
  4. kamiraro

Se olikin huono kuva :/ laitan lauantain jälkeen paremman.
  5. kamiraro

Huono kuva se oli :) mä laitan lauantaina uuden kuvan kun on vahvistunut selkeäksi :)
  6. kamiraro

toi olikin huono kuva... huomasin sitten kun olin ladannu sen. no mutta laitan sit uuden kuvan ku pärähtää selvästi näkyville ettei kuvauksen tai latauksen aikana viiva häviä
  7. kamiraro

Pakko sanoa etten olisi uskonut heti ekasta kierrosta tärppäävän :heart: mut hetken vielä olen täällä ja sit hyppään odottajiin kun saan vielä yhden selvemmän viivan :) ja tietenkin Ansis tulen teitä morjenstamaan :) ei tulis kuuloonkaan hyljätä teitä :cool:
  8. kamiraro

haamutestit Nyt jo kerkesin laittaa kuvan :) ei tarttee varmaan arvailla pahemmin kummassa on se vahvistunut viiva. Luonnossa näkyy paremmin.
  9. kamiraro

MG ei ainakaan minun uolelta tarvitse lähteä riitelemään *pyytää nöyrimmiten anteeksi* Ja kohta ehkä muutenkin itse eksyn tuonne odottajien puolelle...
  10. kamiraro

Juuh mennään yhdessä mut en iiihan vielä uskalla kumminkaan :D haamutestit ylemmässä näkyy se selvempi ja vahvistunu viiva :) ja näkyy luonnossa paaaaaaljon selvemmin :)
  11. kamiraro

Täällä haamustellaan ja selvemmin kuin aamulla :heart: eli taitaapi minulla olla yksiön vuokraaja masussa. Laitan kuvan kun kerkiä lasten toihinoilta ottamaan :)
  12. kamiraro

Kamin odotuksen bongailu osa. 254 Eli minua voi alkaa varmaankin siirtää odottajien puolelle :heart: nyt ei ole enää epäilystä oikeastaan, vaikka vielä testi haamuilee :) Tein toisen testin tänään ja selvempi viiva siihen tuli :heart:
  13. kamiraro

Mirage ei oikeastaan vahvistuvaa jaksa enää odottaa. Tein äsken testin noiden mun itkuherkkisfiiliksien takia ja viiva kuinkas ollakkaan pikkaisen vahvempi :) toivossa on vielä hyvä elää mutta ei mun kroppa oikeastaan enää menkkoja edes odota :)
  14. kamiraro

Jomi :hug: Toivotaan ettei täti ole pitkällä vierailulla, että pääsee taas keskittymään uuteen yritykseen Täällä omat tunteet tosi herkässä koko ajan. Ei ole menkat alkaneet eivätkä kait ala... Alan jo siihen valmistautumaan. Olo on muuten tosi rento paitsi nyt noi itkufiilikset iskee...
  15. kamiraro

MG sori ei ollut tarkoitus astua varpaillesi, mutta kun sanoit ettet ole kerinnyt viime aikoina päivittää joulukiireiden takia niin ajattelin tän päivän päivittää :ashamed: anteeksi *muoks* hormoonit heittää kyl pahasti kun tuosta kommentista meinasin alkaa itkemään :ashamed:
  16. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + + Torstai 16.12.2010 KUUMEILEVAT Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys Muffinssi....................kp37/28-30.......21v......1. lapsi....yk3 Salainen...
  17. kamiraro

Salinen toive kyl mäki vielä melkein negaksi nuo luen, mutta tän päiväisessä näkyi jo paljon vavhempana toi haamujen haamu. Ei tarttee edes siristellä nähdäkseen jonkinlaisen viivan.
  18. kamiraro

Sandemar juuh :) ellei sit mulle tule täti vielä tämän päivän aikana yllättäen kylään. En kyllä siihen usko enää.
  19. kamiraro

Täällä taas haamujen haamu :laugh: oijjoi miks pitää testata näin aikaisin mut ei ole menkkakipuja eikä mitään merkkejä niistä :) dpo9
  20. kamiraro

MG Toivotaan :) huomen pitäis menkkojen alkaa ja jos ei ala nii eiköhän viimeistään lauantaina kunnon plussa pärähdä :) tai ainakin siinä toivossa elän, mutta varvastelen vielä kuiteskin jos täti sattuu kurvaamaan kylään

Yhteistyössä