Hakutulokset

1. Rieputarallaa

Miten käy koulussa pojalle joka on liian herkkis?

Teidän vanhempien ja muiden aikuisten tehtävä on auttaa lapsia selvittämään asioita keskenään (oppimistilanteita sekä herkkikselle että muille) ja tehdä selväksi, että ketään ei saa kiusata. Pitää opettaa lapsia kohtaamaan erilaisuutta: jos joku on herkkis, hänen poyää saada olla sellainen...
  2. Rieputarallaa

Meillä on ihan pirun typerän mallinen olohuone..

Laita kuvaa, jos joku osaisi vinkata vaihtoehtoista järjestystä. Mä olen saanut ainakin täältä hyviä vinkkejä vanhaan kämppään, kun siellä oli kans ihan mahdottoman hankalan mallinen olohuone.
  3. Rieputarallaa

Tykkääkö joku muka oikeasti käydä hienoissa ravintoloissa?

Voisivat panostaa kyllä menun oikeinkirjoitukseen, mikäli kuvittelevat olevansa ns. hieno ravintola. Tosi noloja virheitä :D.
  4. Rieputarallaa

onko liikaa päälle ulos? velour housut,puuvilla paita + kevät pipo+ulkohousut,takki? +12 aurinkoista

Just hyvä, ellei velour-housujen alla ole kalsareita ja puuvillapaidan alla aluspaitaa. Niin ja hanskat ja pipo ei ole jotakin pakkaskelimallia.
  5. Rieputarallaa

mitä lahjaksi eskarin opeille?

Mä ostin pojan pk-ryhmän tädeille Pentikistä bambusta tehdyt salaattiottimet.
  6. Rieputarallaa

Facebookin profiilikuvat ovat kaunisteltuja ja siloiteltuja

No mitä sitten? Tekeekö se hänestä jotenkin huonomman työntekijän vai miksi asia niin vaivaa?
  7. Rieputarallaa

Facebookin profiilikuvat ovat kaunisteltuja ja siloiteltuja

Mitä olennaista lisäarvoa kuvalle toi tuo muokkaaminen? Näen kyllä, että muutosta on tapahtunut, mutta en ymmärrä, miksi muokkaaminen olisi tarpeen.

Yhteistyössä