Hakutulokset

1. Rieputarallaa

Ketä paikalla?

Glögiä! Miksen tajunnut?! :headwall:
  2. Rieputarallaa

Ketä paikalla?

:wave: Mukissa väljähtynyttä kivennäisvettä :)
  3. Rieputarallaa

Johan taas tuli idea!

Tuota terassilaatoitusta kun suunnittelen, niin iski sitten vuosisadan idea: haluan terassille pöydäksi kaapelikelan ja jakkaroiksi puupölkkyjä. Olisittepa nähneet miehen ilmeen, kun tätä hänelle visioin... just sellainen, että mitähän vielä :D :D :D
  4. Rieputarallaa

Milloin tämä koivun siitepöly vähenee..? :(

On. Maksimiannosta vedän antihistamiiniä, astmalääkitystä, silmätippoja ja nenäsuihketta ja silti olo on ihan kamala. Eilen illalla nosti lämpöäkin,
  5. Rieputarallaa

Aikuisen vohvelisynttärit?

Jos olisi myös jotakin suolaista täytettä tarjolla, niin tykkäisin!
  6. Rieputarallaa

Meillä on ihan pirun typerän mallinen olohuone..

Mä näin yöllä unta, että olin sisustamassa tein olkkaria :D
  7. Rieputarallaa

Päiväkodissa tehtiin ihmeellinen päätös minun selkäni takana

Oikein hyvä ratkaisu. Vai miten olisit itse asian ratkaissut? Ryhmässä on kuitenkin parikymmentä muuta, ei siellä voida yhden pillin mukaan tanssia. Sitä paitsi mä olen kyllä sitä mieltä, että melkein 1,5 tuntia lautasen ääressä on aivan hel-vetin pitkä aika minkä ikäiselle tahansa.
  8. Rieputarallaa

paljonko olet pitkä?

Suomeksi tuo otsikon kysymys kuuluu näin: Kuinka pitkä olet?
  9. Rieputarallaa

Mistä vanhoja tiiliä? Jyvässeutu

Oon käynyt pari kertaa, mut silloin ei ole ollut tarjolla yhtään tiiltä - eikä ainakaan järkevän matkan päässä järkevään hintaan.
  10. Rieputarallaa

Höperö :D :D :D
  11. Rieputarallaa

Haa! Niin muuten onkin! Heti huomenna luuri käteen ja kysymään - vielä, kun keksisi, että keneltä. Kiitos :).
  12. Rieputarallaa

Kiitos vinkistä :)!
  13. Rieputarallaa

Joo, tiedän kyllä. Mutku olis tarkoitus nimenomaan kierrättää.
  14. Rieputarallaa

Olisko kellään mitään ideaa, mistä voisi ostaa / saada vanhoja tiiliä? Tarvitsisin jonkin verran terassin "lattiaksi". Ymmärrän kyllä, että esim. purettavista navetoista voisi tietty niitä saada, mutta eipä täällä keskellä kaupunkia liiemmälti sellaisia ole :D. Ihan neuvoton, mistä voisi...
  15. Rieputarallaa

Niin ja miten päin nuo kalusteet oli ennen? :D
  16. Rieputarallaa

Siirrä nuo pikkutaulut vierekkäin sen pikkuikkunan alle. Ja siihen viereen joku iso taulu, vaikka canvas-sellainen. Mitä tuolla sohvaseinällä on?
  17. Rieputarallaa

Miten käy koulussa pojalle joka on liian herkkis?

Mitä hyötyä siitä olisi? Lapsihan nimenomaan tarvitsee harjoitusta pärjätäkseen sosiaalisissa tilanteissa nykyistä paremmin.
  18. Rieputarallaa

Tykkääkö joku muka oikeasti käydä hienoissa ravintoloissa?

En tee. Konsultoin jotain, joka osaa sen tehdä. Kyllä Vaastakin suomen kielen ammattilaisia löytyy :).

Yhteistyössä