Hakutulokset

1. Johannaz

Lokakuu 2018

Tässä viime hetken valmisteluja tehnyt, neuvolassa meni hyvin. Tosin hoitaja sitä mieltä että vauveli luultavasti putkahtaa maailmaan, nyt viikonlopun aikana. Mikäli ei 17.10 lääkärin kanssa mietitään käynnistystä :( Aina pelottanut tuo käynnistys niin hirveästi :( Kuulemma vauvalla ei tilaa...
  2. Johannaz

Lokakuu 2018

Onneksi olkoon AnMaaria :) Kyllä tässä varmaan minulle on kohta lähtö kanssa tulossa, pelottaa jo ihan mitä on luvassa. Nyt tässä ainakin pari viikkoa putkeen pahoja supistuksia,vihlontaa,painetta ja pahaa repeilyn tunnetta kohdunsuulla, lähinnä yöllä kun yritän nukkua. Vauveli alkanut...
  3. Johannaz

Lokakuu 2018

Minulla kesti niitä vuotoja noin kolmisen päivää, tosin loppui sitten kuin seinään. Jomotukset tosin on sen käynniin jälkeen pahentuneet. Mutta luulen että minun viikoilla nuo jomotukset on normaaleja. Sairaalakassin kanssa ollut menossa jo monta kertaa. Minulla on tuo ihmeen kilppirauhasen...
  4. Johannaz

Lokakuu 2018

Minulle kanssa vähän aikaa sitten tehtiin tuo, streptokokki testi. Kyllä tuntui inhottavalta, itsellä paikat muutenkin herkillä :( Sen jälkeen hiukan veri/lima vuotoa sekä menkkamaisia kipuja, mutta ei enää niin pahasti. Tosin laskettu aika on 18.10 joten kohta pitäisi alkaa muutenkin tapahtua...
  5. Johannaz

Lokakuu 2018

Onneksi olkoon vauvan saanneille (y) Itsellä 2 viikkoa ja 4 päivää jäljellä, pelottaa jo valmiiksi. Oli tuossa merkkejä että olisi ollut piankin tulossa, mutta nyt kaikki paremmin päin :) Ei oo supistellu niin pahasti. Nyt sitten pelkään mitä jos vauveli meneekin yli ajalle (n) Joka viikko...
  6. Johannaz

Apua, varhaisraskauden ultrassa ei kaikki hyvin

Sama juttu oli minulla alkuraskaudessa, Ensimmäisellä kerralla ei näkyny mitään, toisella kerralla oli pelkkä ruskuaispussi mutta ei sikiötä. Lääkäri sanoi että on luultavasti kesken mennyt, kun oli minulla todella runsasta verivuotoa ja hyytymiä tullut ulos, jonka syyksi myöhemmin paljastui...
  7. Johannaz

Synnytys lähellä ?

Lääkäri käynti oli aika hankala. Tutki niin kovakouraisesti, melkein hyppäsin siitä tutkimus sängyltä ylös itkien. Teki niin rajun tutkimuksen tai sitten on paikat ja mieli vaan niin herkillä :( Rupesi veren sekaista limaa tulemaan ulos, supistusten kera. Siitä lähtien kun tutkimus tehtiin...
  8. Johannaz

Lokakuu 2018

Itsellä tänään käynti lisä tarkastuksessa, eikä nukkumisesta tule mitään:unsure: kun vaikuttaa että on jo jotain alkanut tapahtumaan. Kävelykin on kuin mummolla, kävely kepin kanssa. Ei pysty seisomaan suorassa, tuntuu että paikat poksahtaa minä hetkenä tahansa :eek: Itsekkin putkahdin tähän...
  9. Johannaz

Lokakuu 2018

Kiitos, Ja paljon onnea, toivottavasti menee kaikki hyvin, voimia sinne päin :)
  10. Johannaz

Synnytys lähellä ?

Tuli käytyä lääkärissä ja sanoi että vauva on jo laskeutunut alas ja paikat alkaneet hieman aukeamaan. Mutta synnytys ei vielä käynnissä. Mutta voi käynnistyä pian ja kotilevossa pitäisi nämä loppu viikot olla. Sanoivat jos vuotoja tulee niin voin tulla naisten klinikalle ihan milloin vain. Ei...
  11. Johannaz

Synnytys lähellä ?

Hei kaikki, näin yö myöhään. Tässä nyt noin 2 viikkoa ollut yhteen putkeen, erittäin paljon harjoitus suppareita. Ovat olleet kivuttomia mutta epämukavia. Nyt parin päivän sisään on tilanne muuttunut pahempaan, tuntuu että paikat tosiaankin on repeämässä auki, vihloo kohdun suuta tuntuu kuin...
  12. Johannaz

Lokakuu 2018

Pitääpäs omat tiedot kanssa pistellä tänne, kun kerta tänne eksyin :D 18.10. Johannaz. 28. 1 .KYS. Poika. 1205 g (rv28) Toivottavasti nyt pistin kaikki oikeassa järjestyksessä. Paino arvio on aika pitkän ajan takaa, uudet tarkistukset vasta tämän kuun lopussa, ei malttaisi odottaa :(
  13. Johannaz

Kilpirauhasen liikatoiminta

Minulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta vuonna 2000 ja söin lääkkeitä vuoteen 2009 sitten sain tarpeeksi pillereistä ja nykyään syön luontaistuote lääkettä kilpirauhasen liikatoimintaan ja vointi on erin omainen :D ja paljon terveellisempi vaihto ehto niille myrkyille ja erityisesti jos on...

Yhteistyössä