Hakutulokset

1. B

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No on kyllä ollut aikamoinen tuuri testien kanssa. Ja kaikki kun niin kehuneet noita pc:n testejä, niin sitten näyttävät mitä sattuu :unsure: Jotenkin alan asennoitumaan siihen, että heinävauvaa ei tule. Menkkajomot tullut nyt illasta, kohdunnapukka laskeutunut ja pehmeä sekä avoin. Ja oon...
  2. B

Täällä taas testattu tyylipuhdas nega. Oonkin miettinyt nyt niitä pc:n testejä, että nekin antaa näköjään suht selvät viivanpaikat :confused: Pitää kokeilla seuraavaksi jotain muun merkkistä testiä. Vaihteeksi. Toki dpot on vielä niin pienet että ei välttämättä testissä edes näy mitään...
  3. B

KatseKauas; minä kans oon välillä ihmeissäni noitten ovistestin kanssa loppukierrosta jos satun huvikseen niitäkin tekemään jos vaikka ne tuplaviivat tulisi. Saattaa siis hyvin vahvoja viivoja näyttää, mutta ei kuitenkaan saman vahvuisia, eli eipä ne varmaan mitään sitten merkkaa (n) Toki...
  4. B

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitoksia viiva arvuuttelusta. Kuivaneena testissä näkyy selvempi viiva, mutta väristä en osaa itsekään sanoa. Yritän aamusta tehdä uutta testiä tai sitten viim. keskiviikkona. Nyt sitten mietin, että lämmöt romahti sieltä 36,8 sinne 36,4 että näinkö meinaa menkat tehdä tuloaan :( paleltaa...
  5. B

Toiveena vauva 2017-2018

Laitetaas tännekin kuva-arvoitus tikuista tai tikusta.. Aamulla kaupasta bongasin nyt pc:n testit, kun oli tainut juuri tulla hyllyyn. dpo9 menossa ja laimeasta pissasta tehty. Ylin testi on ovistesti vähän suuntaa antamassa, missä pitäisi sen viivan olla r-testissä...
  6. B

Neljännen kuumeilijat!!!

Mä en edes tiedä mitä auto mies on katsonut, jotain pakua kait.. Meillä kans aika ahtaaksi käy tuo tavaratila nykyisessä autossa, että tuplat kun sinne laittaa niin muuta ei mahdukkaan. Meillä on vielä vierekkäin istuttavat niin tilaa vievät ihan julmetusti. Onneks harvemmin tuplia tarttee...
  7. B

Aamulla kaupareissulla kotiutui nyt pc:n testit kun oli tullut hyllylle vihdoin. Joten kuva-arvoitus tulkittavaksi. Dpo9 ja laimeasta pissasta vielä tehty... Ylin testi ovistesti vähän suuntaa antamassa, missä viivan pitäisi olla... http://aijaa.com/IUxS2v']http://aijaa.com/IUxS2v[/URL]
  8. B

Toiveena vauva 2017-2018

Minä yritin tänään kolmesta eri kaupasta käydä rtestejä ostamassa ja missään ei ollut tarjolla :eek: joutuupahan pari päivää olemaan testailematta, kun meinasin netistä tilata. Jännä, että viime kierrossa raskausoireita oli vaikka muille jakaa, niin nyt sitten ei oikeastaan mitään kummempia...
  9. B

Neljännen kuumeilijat!!!

Kiva, kun tämmöisen ketjun teit. Itsekin harmittelin että neljännestä kuumeileville ei ollut ketjua. Eli siis täällä kohta 33 vuotias, kolmen lapsen äiti. Lapsilla ikää 4,5v, 2v ja 8,5kk. Yritys aloitettiin kolme kuukautta sitten. Nyt menossa kp 23/28 ja dpo8. Kukaan ei ensinnäkään odottanut...
  10. B

On se kumma, kävin kolme eri kauppaa läpi ja missään ei ollut raskaustestejä myynnissä :eek: Päivystävään apteekkiin en viitsinyt enää mennä, kun olisi ollut kaupungin toisella puolella :X3: taidan suosiolla tilata netistä niin eipähän suotta tule testailtua pariin päivään. KatseKauas; minä...
  11. B

^ onko sulla mikä dpo nyt menossa? Mietin että antaako noi tuommoisia viivoja missä tahansa kiertoa jos itselläni tosiaan dpo7 antoi jo tuommoisen...
  12. B

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

No niin, huomenna alkaa täällä sitten toden teolla painon pudotus urakka. Ja kylläpä sitä motivaatiota heti löytyy, kun on joku palkinto odottamassa :sneaky: toivottavasti tämä into nyt kestää siihen asti kun se kunnon plussa testiin piirtyy tai päästään sinne maaliskuuhun asti. Onneksi...
  13. B

Jostain syystä viivat näkyy erittäin huonosti koneelta, verraten omaa puhelinta. Mutta jos joku nyt sattuu viivat näkemään, niin antaako Sofit tosiaan tuollaisia viivoja ja onko noi nyt niitä viivanpaikkoja vai mitä? Livenä viivat erottuu selvemmin jopa aavistus punertavaa nähtävissä...
  14. B

Turkoos1; minusta nuo näyttää ihan selviltä plussilta. Kannattaa aamulla tehdä uusi testi, koska itse en pissaa edes alkaisi säilyttämään, ja varmasti vaikuttaa myös testitulokseen. Uskoisin, että päiväpissasta tulis myös positiivinen tulos. Ja erimerkkiset testit antaa eri vahvuisia...
  15. B

Mulla ei ollut kuin nuo kaksi Sofin testiä niin en tänä aamuna pystynyt testiä tekemään. Eli kokeilen suosiolla muun merkkistä, kunhan tässä kauppaan pääsee. Mutta tosiaan ihmetyttää nuo punertavat viivat, etenkin näin aikaisessa vaiheessa vielä.. Joten aika skeptinen olen noitten...
  16. B

Kertokaapas onko Sofi- merkkiset testit miten luotettavia, tuleeko haamuja/viivanpaikkoja miten herkästi? Koska testiaddiktina tein dpo6-7 välisenä yönä jostain kumman päähän pistosta testin ja saman tien alkoi toinen viiva ilmestyä. Lauantai aamuna tein uuden (dpo7) ja viiva tuli myös siihen...
  17. B

Voi ei. Voimia paljon! :unsure:
  18. B

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

Minäpäs taidan hypätä tänne mukaan. Ylipainoa on reippaasti ja kuitenkin näillä kiloilla kolme lasta saatu aikaiseksi. Nyt viimeisimmän raskauden myötä paino jojoilee ja nousee vaikka yritän syödä terveellisesti. Ei auta nutrilett kuurit, ainoastaan sen verran että nesteet lähtee. Nyt...
  19. B

Toiveena vauva 2017-2018

Haaveilija, on kyllä ollut törkeää käytöstä lääkäriltä :eek: Eikö ne sitten ottanut mitään labroja sinusta vai miksi tyrmäsivät hoidot pelkästään ylipainon takia? Kertoiko ne edes millä hoidoilla homma olisi edes alkanut? Tsemppiä kovasti :unsure: Idina: meillä ei ole ollut taukoa missään...
  20. B

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä dpo6 ja ihmeen rauhallisesti olenkin nyt ottanut tämän kierron. Katsotaan sitten alkuviikosta kun testit polttelee kaapissa :D Huomenna olisi kaverin halloween juhlat tiedossa, kosteat sellaiset. Kiva päästä tuulettumaan kun ei tuota omaa aikaa ole oikein ollut viimeisen 8kk aikana...

Yhteistyössä