Hakutulokset

1. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Itsekin hämmästyin noinkin vahvasta viivasta testiajan jälkeen(n) Mitä olen täältä lukenu, ”roskishaamut” ei ole olleet noin selkeitä viivoja. Toivotaan parasta nyt kuitenkin:LOL:
  2. O

Noniin ja taas täällä kyselemässä.. eli tänää päiväpissasta tällänen, mut vasta puolen tunnin jälkee :cry: apteekin oma.. kuva muokkaamaton, jos sillä väliä on..
  3. O

Musta tuntuu etten luota enää mihinkää testeihin :LOL: Kai se on taas ooteltava muutama päivä:unsure:
  4. O

Just hetki sitten laitoin tohon ylemmäs kuvan testistä joka on tuo apteekin ultra. Samaa tässä oon pohdiskellu että mitä tuo nyt meinaa, viiva tosin olematon kuvassa, livenä näkyy paremmin..
  5. O

Sanokaa nyt.. onko tuossa viiva vai ei (n) Tänään dpo 17. Kamala kun tuli iso kuva :oops:
  6. O

Terolut ja raskautuminen

Miten muilla on käyny terojen kanssa? Itselläni eka kuuri loppu 7 pvä sitten ja menkkoja ei näy.. Testin tein tänää päivällä mutta tulkitsin negaksi. Mitähän tässä nyt pitää tehä (n) Kuuri oli vielä tupla-annoksellakin joten en nyt taju tätä hommaa :(
  7. O

Täällä taas ”uusi” himotestailija.. Taustoja sen verran että yritystä takana vajaa vuosi. Yks varhanen km pari kk sitten. Söin juuri terolut kuurin tupla-annoksella eikä vuotoa näy (7 pvä viimesestä pilleristä). Kertokaapa nyt, onko tuo viivanpaikka vai mikä.. Kuva otettu hieman testiajan...
  8. O

soft one step- hedelmällisyystesti

Onko kukaan tehnyt tuota kotitestiä? Onko miten luotettava? Itse tein ja negatiivista näytti. Myös munanjohtimeni on tutkittu eivätkä ole tukkeessa. Onko siis todennäköistä että raskaaksi tulemisen vaikeus johtuisikin miehestä?
  9. O

Järkihän tän touhun kanssa menee!

Ainiin ja oireisiin vielä närästystä ollut parina päivänä, ei erityisen suurta mutta kuitenkin... Ymmärtäisin sen että kuvittelen osan oireista mutta noin paljon :O
  10. O

Järkihän tän touhun kanssa menee!

Uusi olen täällä ja nyt alkaa pää hajoamaan tän kuumeilun kanssa joten aattelin tulla tänne kuulostelemaan jospa sattuis löytymään samanlaisia tarinoita tai apuja... :) Elikkäs... Koko historiaa en ala tähän kirjottamaan vaan viimesimmät kuulumiset. Ilman ehkäisyä ollaan oltu miehen kanssa n...

Yhteistyössä