Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

näin toivomme. Kaikille mielellään. Voin kyllä osallistua myös sovittuun keskiviikon testaukseen :p
  2. P

No niin hullua yllytitte (enhän mä muuten ois tietenkään vielä testannut :ROFLMAO:) Ovistestejä ei enää oo eli tässä semmonen vauvalan herkkä. Ihan plankko oli kunnes kuivui eli antaa sittenkin viivanpaikkaa. En tiedä näkyykö aijaan kuvassa, mutta livenä oikein hyvinkin. Olipas tass typerää...
  3. P

Mäkin näen ylemmässä jotain haamua <3
  4. P

se siitä dpo10:stä sitten :D pitäiskö kanssa :p ihan kahelia :)
  5. P

ihailtavaa päättäväisyyttä:D Mariani sovitaan siis keskiviikko :D
  6. P

ja lopuksi kai lasketaan jo esim torstai ;)
  7. P

mulla on ainakin niitä testejä niin paljon, että voi aloittaa jo hyvissä ajoin :p Piupula mukaan, ja sulla jo onkin testit valmiina myös :) ens viikon lopussa?
  8. P

melkein samoissa mennään, täällä dpo 3 ja ihan samat mietteet. Milloin voisi testata :D
  9. P

hankala verrata, kun muut kuivia. Kyllä mun silmään kuitenkin on tummempi. Ja eikös se hcg tuplaannu joka toinen pv. Digi varmaa kannattaa tehdä silloin kun pitäisi näyttää 2-3, kun nythän näyttää joka tapauksessa sen 1-2. Helppo sanoa, mutta koita olla murehtimatta liikaa <3
  10. P

kaverilla oli joku aavistus, että voisi olla kaksoset tulossa ja niin olikin eli joku vaisto kertoi jo ennen ekaa ultraa.

Yhteistyössä