Hakutulokset

1. P

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Hei. Yritin tänne kirjoitella aikasemminkin mutta meillä meni kone jotenkin jumiin ja joutui huoltoon. Nyt sitten laina koneella oon. paulanna Viiseisimmässä IVF hoidossa kävi hyvin ja muistaakseni 4 munasolua vain saatiin punktiossa, joista 2 kehittyivät alkioiksi. Ne siirrettiin ja yksi...
  2. P

Nyt on hetki aikaa jatkaa kirjoittamista. paulanna minulle tullut myös lakko alkion siirron jälkeen tuohon kahviin ja jopa panadolin ottaminen ollut tiukassa vaikka tarpeen olisi ollutkin :whistle: en tiedä, ne hetket ovat niin piinaavia, hyvä että uskaltaa liikkua :D seksi kieltokin minun...
  3. P

Mulla on kyllä ihan menny ohi Kastehelmen ja miehensä vuosipäivä, ONNEA!! :flower: Sinun (mummin) on niin ihana seurata kasvavaa kumpuakin niin läheltä :) :heart: Tässä hiljattain keskustelin rakkaan läheisen ihmisen kanssa, kuinka välillä tunnen Jumalan pettävän minut tai oikeastaan tunteen...
  4. P

Suuri kiitos Morticia listasta :) Tietoja: Pieni Tähtönen, 33v, avioliitto, 5 lasta paikkakuntaa en täällä halua paljastaa.
  5. P

Minä kannatan listaa! jospa joku sen meille tekisi. Minun taidoillani ei onnistu :D Ja paulanna Toivon erittäin paljon onnea matkaan siirtoon :heart: tiedän kokemuksesta, mitä tunteita ja ajatuksia käyt läpi juuri nyt :hug: Hurjan paljon siis onnen säteitä!!
  6. P

paulanna kiitos sanoistasi. Minullekin ihan liikaa tuo makea maistuu ja heti rapsahtaa pari kiloa lisää :( niin väärin.. mulla vaan meinaa ottaa jo niveliin tämä paino taakka ja alaselkään eli pakko jo tehä jtn. Tosin tippuihan se vast`ikään sen muutaman kilon ja nyt on hyvä jatkaa. Imetys...
  7. P

Moikka. Reissusta palattu ja huh, kun olikin rentouttavaa :D tahtoo uudestaan! Uudilla pitänee kiirettä :) Alkuhan se aina on yhtä opettelua mutta kyllä se siitä. Ihana nimi possulla on kyllä :) Päätin tässä TAAS alkaa nyt tosissani kiloja karistamaan, kun onhan tuota ylimääräistä...
  8. P

Toukokuun toivotut 2011

tutti_fruit Oot katsellu kyllä aivan ihania emmaljungia. Just ihanat nuo brown check ja pro coffee kuosit :) Juu, Laadukkaat ovat. Emmaljungat on hyvät pukata, hyvät jousto mahdollisuudet, ryhdikkäät, säilytys lokeroita, kevyesti kulkevat, tilavat ym.. mitään huonoa ei olla niistä keksitty...
  9. P

HEI! Täällähän on jännät paikat mur-murilla ja Uudilla :heart: Uudet perheenjäsenet tiedossa. Onnea! Ottis täällä myös toinen joulua rakastava, innolla olen aloittanut jo suunnittelut :heart: Minulla nyt ollut kiirettä. Pakkailua, pakkailua.. Lähdetään muutamaksi päiväksi reissuun ja ihan...
  10. P

Rigel ihania mielikuvitus eläimiä :) Minä haluaisin joskus laittaa itselleni 2 koiraa, pieni rotuisia. Meilläkin allergia perhe, joten vielä ei ole koirien aika. Minä ja mieheni tavattiin ystäviemme kautta illan istujaisissa. Juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä ja oikeastaan jo saman...
  11. P

Toukokuun toivotut 2011

Hyvää lomaa matkalle lähtijöille! :) Meillä rattaina on emmaljungan edget eli yhdistelmävaunut kopalla ja istuimella sekä emmaljungan scooterit kauppareissuille. Nuo scooteritkin ovat aika isohkot kaupunki käyttöön ja toisinaan kaipaankin ihan vaan sateenvarjorattaan tyylistä menopeliä...
  12. P

Uudilla ja miehellään ihana stoori :) Siunausta teille.
  13. P

Hyvää huomenta :) Rigel Osanottoni :hug: Minullakin on kokemusta suhteesta joka oli väkivaltainen. Takaisin en senttiäkään ikinä kaivannut, ihan pahaa tekee muistella. Kokemusta on myös rakastumisesta, juuri kuin jalat alta tyylisestä. Tämä rakkaus tuli noin vuosi exän jälkeen ja ennen...
  14. P

Hei! Kastehelmi kiitos kysymästä :) Ei onneksi sadetta ole meillä täällä näkynyt. Ilma on vieläkin mitä mahtavin ja aurinko paistaa. Retkellä paistettiin makkarat, käytiin lähteellä ym.. Kuviakin taasen sain otettua :) Kyllä se niin tuo mieli lepää luonnon helmassa :heart: Toivon teillekin...
  15. P

Mukavan leppoisaa sunnuntaita tänne :heart: Olen niin nauttinut tästä vkon lopusta. Eilen tehtiin antoisa retki tuohon lähiluntoon, eväineen, luontokuvia ottaen. Sain todella ihania kuvia lapsosista syksyn värimaailman kera :heart: Nyt pakataan reput uudelleen ja metsäretki odottaa :)
  16. P

Kastehelmitekstisi on niin ihanaa luettavaa! Kiitos sanoistasi :kiss:
  17. P

Heippa! Toivottavasti *mur-mur* saa pikkuisen koira kaverin Sallille. On ne niin ihania. Minä näin pariviikkoa sitten, ison valkoisen ruotsinhirvikoiran ja minähän annoin niin ison halin etten ikänä unohda sen pehmoista mutta uljasta olemusta. Uskomatonta kuinka kiltti se olikaan :rolleyes...
  18. P

Toukokuun toivotut 2011

Meilläkin samaa ruokaa lapsi syö, melko suolattomana kyllä. Lisäämme itse sitten omiin ruokiin erikseen suolaa jos on tarpeen. Olen silti antanut makkaraa ym.. vähän maistella. MaiMei Tuo värikylpy elämys on varmasti kullan arvoista. Lapsi saa itse toteuttaa itseään mielin määrin. Meillä on...
  19. P

Heippa. Terrier, kirjoitteli papasta ja siitä mieleeni tulikin,, sain itsekin hetki sitten papa vastauksen. Solu vastaukset ok mutta sekaflooraa tms? siinä oli. Oireita ei ole ja postipoika toi minulle kirjeen, jossa lääkäri laittanut reseptin emätinvoiteeseen (antibiootti). Olisin sen siis...
  20. P

Kiitos *mur-mur* :) Tosi hyvä tämä jatko-pino (nimi & idea) onkin :) ihana sellainen.

Yhteistyössä