Hakutulokset

1. V

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Täälläkin jännätään Mirasenn puolesta! Kumpa, kumpa!!! Mulla oli sama juttu, menkkakrampit ja säryt oli niin voimakkaa, etten ees oikein tärppiä aatellu! Tsemiä piinailuun, ja kyllä se viiva varmaan ennen keskiviikkoa jo vahvistuu ;) Täällä jännätään torstain np-ultraa...stressaa ja...
  2. V

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Huomenta! Täällä ei oo viikko alkanut parahaalla mahdollisella tavalla. Ekan kerran tosissani mietin soittoa neuvolaan ja saikun pyytämistä. STRESSI. Oon uudessa työpaikassa, no ollut 5kk. Nyt mulla on ihan hirmusti töitä ja tuntuu et murrun sen työmäärän alle. Väsy on niin kova ja tressaan...
  3. V

Jee, POKSPOKS 12+0!! Tää poksuminen aina jotenki kruunaa viikonlopun alun :) Malsa: mulla oli täällä aika samanlainen tilanne työn suhteen. Tokiki vain niin, et sain vakkaripaikan alusta alkaen, mut koeaika tuli täyteen viime viikolla. En ole siis edelleenkään töissä kertonut ja poden tästä...
  4. V

-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Ihanaa sone! suuren suuret onnittelut koko perheelle :heart:
  5. V

Lääkkeistä ja päänsärystä sen verran, että tosiaan sitä panadolia yms. kannattaa ottaa se 1g kerralla. Influenssassa ja hirmuisessa kuumeessa kun olin, niin en pärjänny ilman max-annosta. Silloin lääkäri (ja mieheni, joka on sairaanhoitaja) sanoi, et niitä panadoleja voi ottaa sen 4x 1g /vrk jos...
  6. V

Unikettu: en oo jättäny lenttistä vielä(kään) tauolle. Nousukarsintamatsit menossa, niin pelattava on ;) no ei, 5 matsia jäljellä..ne aion kyllä pelata. Ei oo ainakaa tähän saakka pahalta tuntunu ja jos alkaa tuntumaan niin toki lopetan. Lähes varmaa jo et noustaan niin himppusen harmittaa...
  7. V

Hei kaikki, Tsemppihaleja menetyksen kohdanneille, ei ole reilua tämä elämä ei :( Voimia toipumiseen ja pikaista uutta täppiä, kun sen aika on! Mahasta: mies totesi eilen: hei, nyt toi on kyllä jo oikee vauvamaha, jee! tähän asti ollaan siis vaan kumpiki lähinnä huvittuneena naurettu mun...
  8. V

Niin ja Kathii: suloinen nimi teidän pikkuisella :)
  9. V

Jännää Sone, kumpa pian tulisi lähtö, niin et joutuisi siellä enää kauaa kärvistelemään. Tsemiä tulevaan koitokseen :) Uniketulle ja rakkausvauvalle myös parempia vointeja lähettelen! ON: Aika MATELEE yhä. Vielä 2 vkoa np-ultraan, ärsyttävää, ku se on mulla niin myöhään, vasta 12+6. Olo on...
  10. V

Tagzy:eek: no ei tosiaan onneksi oo kahta kuukautta ultraan vaan viikkoa..pöpi pää ;) Mutta joo, kiitos vastauksesta, ehken mä sit turhaa panttaa syömistäni.

Yhteistyössä