Hakutulokset

1. V

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Tervehdys! Ralliruutu Täällä kans ollut mies mukana varhaiultrassa ja itseasiassa miekkonen on jo ennenki nähny ku mua on ultrailtu, sillon ku vasta haaveiltiin pikkuisesta. Ei siinä mun mielestä mitää ihmeellistä oo, kaikenhan se on nähny ja moneen kertaan :laugh: Miltä susta tuntuu ajatus...
  2. V

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Onnea Alexandra!
  3. V

femedan matti mandelin varhaisultra kokemuksia??

Papan ottaminen ei vaikuta millää lailla raskauteen, ihan turvallista on. Ainoa negatiivinen puolen papan otossa on se, että näytteen oton jälkeen saattaa tulla verta, mikä saatta pelästyttää raskauden aikana :)
  4. V

-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Ihanaa, ONNEA UNIKETTU ja koko perhe :flower::heart: Mukava kuulla, että kaikki meni hyvin ja voitte siellä kaikki hyvin. Pikaista toipumista ja nautihan nuuskuttelusta ;) Sone: Hienoa, että oot saanu nukutuksia muutamia parempia öitä, toivotaan, että hyviä öitä tulee lisää :)...
  5. V

Miranenn oijoijoi...ihanaa :flower::heart: SUURET onnentoivotukset plussasta, ihan MAHTAVAA!!! Todellakin oli teidän vuoronne! Nyt älä murehdi liikoja (joo, tiedän, helpommin sanottu ku tehty) vaan nauti tästä hetkestä. Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin! Samoin Ralliruudulle...
  6. V

Hurjaa, kun te kaikki ootte ehtiny jo niin pitkälle raskaudessa. Itsestäki kyllä tuntuu et aika on ihan lähteny lentoon np:n jälkeen :) UnikettuHieno juttu, et kaikki oli tutkimuksessa hyvin! Sulla on h-hetki ihan kohta, ihanaa, saatte oman pikkuisen käärönne syliin<3 Hyvä myäs, että oot...
  7. V

Hienoa Sanja, nyt vain nauttimaan :) Olette onnenne ansainneet viimein, jee! Musta ainaki tuntuu et nää viikot on alkanu ihan lentää np:n jälkeen. Leonella Osanotot siskosi johdosta. Voimia teille kaikille ja toivottavasti niitä riittää myös hautajaisiin menoon. Haleja! Catida: täällä sama...
  8. V

Onneksi pistäydyin täällä kurkkimassa: Hydra: Mahtavia uutisia. Onneksi olkoon ultrakuulumisista! Jes! Nyt pääsette toden teolla piinailemaan <3 Toivottavasti miehen selkä ei oo pahasti menny ja lähtisi pian helpottamaan. Toivon teille kovin kovin paljon onnea tulevaan inssiin...
  9. V

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Huhhuh, ollampa me vanhoja plussaajia, kun tuolla näyttää olevan jo joulukuistenkin pino..kyllä e aika vaan kuluu, vaikkei kyllä siltä useinkaa tunnu :) No ei, ultran jälkeen on kyllä aika menny nopsemmin jotenki eteenpäin. Täällä ois taas poksupäivä, jee. Muutenki hyvä fiilis, ku suht lyhyt...
  10. V

Kirsikka: Mulla oli viime viikolla masu kans monena päivänä kipee, ihan menkkamaista särkyä. Ja se alko juurikin tuon mahalta painelun jälkeen. Mäki yhdistin sen siihen anturalla paineluun...Nyt mulla on ainaki kivut hävinneet, hyvä niin..jouduin ihan panadolin ottaa kipuun, ku nukkumisesta ei...
  11. V

Babyfever: hienoa, onnittelut kaukalokaupoista :) Mä oon näköjään antanu tänne tuon varhaisultrassa annetun LA:n. Nyt päivittivät 26.9, joka on päivällä aikasemmin ku neuvolan alunperin laskema. heitto oli niin pieni myöhäsemmän oviksen takia, etteivät muuttaneet. No mikäs siinä, pääsee vielä...
  12. V

Ai niin, viikkoihin lisäsivät päivän eli nyt mennään 13+2
  13. V

Hienoa, että siellä on babyfever kaikki hyvin! Voimia loppuharjoitteluun! Sanjalla myös ihania uutisia, jee :heart: ON: Täällä käyty toissapäivänä np-ultrassa ja KAIKKI HYVIN :heart: ollaan niin onnellisia! Virkeä ja vikkelä jäbä (kyllä, kätilö oli näkevinään pippelin menossa mukana...
  14. V

Leonella Onnea plussasta :heart: Ja kovasti halauksia ja tsemppiä raskaisiin päiviin, olet ajatuksissa!
  15. V

Hei kanssasisaret, tervesiä np-ultrasta. Siellä pikkuinen villisti heilui ja kätilö oli näkevinään pippelin menossa mukana. Näillä viikoilla sukupuolen määrittäminen on aika epävarmaa, mutta kyllä minäki kieltämättä sen pikkupippelin sieltä bongasin, mies samoin :) iso kiva vierähti sydämeltä...
  16. V

Sonelle kiitokset, että jaoit kokemuksesi meidän kanssa :) ihanaa, että teillä on kaikki hyvin! Unikettu: au, kuulostaa kivuliaalta. Toivottavasti pahin helpottaisi pian! Kurja vaiva kyllä. Tuun kyllä ihan varmasti kärsimään samasta vaivasta, kun taipumusta tuohon ikävään vaivaan on :(...
  17. V

Hip hei, kanssaodottajat! Mä oon ONNELLINEN!!! Pikkuinen oli virkeä ja vikkelä poika (niin, se kätilö väitti, mut varauksella suhtaudumme, vaikka itsekin tämän pikku pippelin näinkin.. ;)). Mulla on ollu koko ajan niin tyttöolo, et saapi nähdä. Kaikki hyvin, turvotusta ei ollut (ja...
  18. V

Heippa. Voi ei Lokakuinen ja Vanessa :hug: näiden uutisten piti jo loppua!! Olen kamalan pahoillni ja toivon teille voimia ja tsemppiä! Beibipupulle myös! Toivotaan, et ois vaan väärähälytys! Koskas ne jatkotutkimukset on? odottaminen on varmasti kaikkein pahinta. Huhhuh, uneton yö...
  19. V

Moikka, Töissä on sinnitelty..eiköhän jatkossakin. Pahinta vaan väsyn lisäksi on tällä hetkellä pääkipu, joka on vaivannu perjnataista lähtien (nyt 6.pv) 24/7. Panadolilla ei katoa mihinkään ja tiedän et 90%-varmuudella tää kaikki johtuu niska- ja kaulajumista. Oon puheterapeutti ja koko...

Yhteistyössä