Hakutulokset

1. S

Lokakuiset 2018 <3

Olitkin kirjoittanut samaan aikaan kun mä @Montecea meillä ei olla oltu kovin vilkkaita yleensä kun ollut ultrassa, siinä nt-ultrassa jouduin juomaan nestettä jotta saadaan vauva liikkeelle mittauksia varten. Viime raskaudessa loppupuolella kävin melko usein äpolilla, kun en tuntenut liikkeitä...
  2. S

Lokakuiset 2018 <3

Aamusta tuli siellä rakenneultrassa käytyä. Kätilön lisäksi paikalla oli th-opiskelija, joten varmasti senkin takia kävi tarkasti läpi kaikki kehon osat, kun opasti toista. Ei haitannut yhtään, sai katsella pitkään toista. Ja oli myös oudoissa asennoissa, että joutui kyllä tökkimään sillä...
  3. S

Lokakuiset 2018 <3

Neuvolakäynneistä, tämä siis kolmas ja tiedän että on vähemmän käyntejä kuin esim ensimmäisen kanssa. Kaivoin neuvolakortin ja siellä eka käynti 8+5, (tosin sitten la aikaistui, joten olisi sen mukaan 9+0), toka neuvola 15+5, tosin sen olisi pitänyt olla aiemmin mutta th oli sairas ja...
  4. S

Lokakuiset 2018 <3

Tsemppiä sullekin @Eetuha saikulle! Kaiken muun lisäksi pitää vielä muistaa tässä kuumuudessa juoda ja juoda, ja muistaa juottaa lapsiakin riittävästi.
  5. S

Lokakuiset 2018 <3

Tänne nyt pakollinen puoliväli postaus eli 20+0! Puolessa välissä jee! Juhlistetaan sitä nyt sairaslomalla, eilen olin jo kotona selkäjumin takia / lapsi sairaana samalla ja tänään poikkesin avoneuvolassa konsultoimassa omaa tilannetta, kun työterveys ei uskaltanut ottaa kantaa mihinkään muuta...
  6. S

Lokakuiset 2018 <3

heips kaikki, täällä ei mitään sen kummempaa. perusoloja, nautittu vapaapäivästä. Tosin en ole kauheasti nauttinut aurinkoisesta säästä kun allergiat iski sunnuntaina ja koittanut pärjätä niiden kanssa. Ensin ilman lääkkeitä, mutta sitten sain neuvolasta tiedon että voi käyttää...
  7. S

Lokakuiset 2018 <3

Täällä mukana ja tietoihin ei nyt muutoksia. Nyt on kuulkaas parit kerrat jo tuntunut selkeästi möyrintää masussa, tiedostaen että ei kyseessä ole vain suoliston möyrinää.. Mukava tunne :) Ja nyt voi todeta että masukin näyttää jo vähän vauvamasulta, ei vain ylisyöneeltä :D Töissäkin nyt...
  8. S

Lokakuiset 2018 <3

Täällä vappua melko lailla kotosalla. Huomenna otin itselleni saldovapaan ja pidän lapset kotona. Mies töissä, mutta illasta mennään veljen perheen luo ja sinne muitakin sisaruksia tulossa.. Naamiaisia lapsille yms järkätään. Sellaista rentoa meininkiä. Lupasin kyllä munkkeja paistaa itse...
  9. S

Lokakuiset 2018 <3

Mulla tosiaan oli se sokerirasitus ja sitten vielä niillä myöhemmillä viikoilla myös toinen sokerirasitus. Mulla paastoarvo oli hiukan liian korkea, kun taas ne jälkimmäiset arvot oli tosi hyvin alhaalla.. Huomasin että keskusteluissa tammikuisetkin on jo perustettu.! mihin tää aika menee :)...
  10. S

Lokakuiset 2018 <3

hei pitkästä aikaa. hiljaiseloa ollut itsellä täällä kirjoitteluun, olen koittanut käydä kyllä lukemassa. opinnoissa on nyt intensiiviviikko menossa ja tehtävien tekoa. se ja ehkä tää raskauskin väsyttää, säätä unohtamatta. vaikka tuo raskaus app kertoo että nyt pitäisi olla niin virkeä olo, no...

Yhteistyössä