Hakutulokset

1. Aamuäree

Joensuun lapsiystävälliset kahvilat

Niin no tuo mun ajatukseni oli että tuntikausia....
  2. Aamuäree

Eskarilaiset ei vielä saa käyttää lippalakkia :O

Jos johonkin EU direktiiviä tarttis, niin tähän. Kauhee hajonta käytännöissä :O
  3. Aamuäree

Maksaisitko imurikauppiaan imurista 2000e?

En. En päästäis edes sisään esittelemään sitä vempelettään, koska mä inhoanaikkea painostavaa pakkomyyntiä ja sitä selittelyn ja tivaamisen määrää että jos nyt kuitenkin, kun kieltäydyn. Mun kaveri joskus harjoitteli meillä, kun tuhannen muun työn ohessa kokeili myös imurikauppiaan...
  4. Aamuäree

Mitä kaikkea syötävää ja juotavaa teillä on vapuksi?

Ei mitään erityistä. Munkit paistoin, simasta ei kukaan tykkää. Kai me grillataan ja tehdään pizzaa, ellei muuta keksitä :D Kaupasta on haettu ihan perustarpeet mitä muutenkin, koska me olemme tylsiä ihmisiä.
  5. Aamuäree

En mä näe estettä pitää hansikkaita ja lippistä.
  6. Aamuäree

En mä mihinkään lappusotaan lähde, ei se nyt niin iso asia ole. Ajattelin vaan löytyiskö äkkiseltään jotain helppoa syytä miksi näin pitää toimia. Vertaistukea :D Jos on takki päällä ja housut jalassa niinkuin pitää, hanskatkin, miksi ei lippistä voisi olla. Jos tuulee, ei tenava sitä...
  7. Aamuäree

Joensuun lapsiystävälliset kahvilat

Voisiko lasten kanssa liikkua ajatuksella, että lapsi sopeutuu muuallekin kuin leikkipaikkoihin ja remuamiseen (anteeksi) syömisen yhteydessä? Ei kai kahvilassa ole tarkoituksenmukaista istuskella henkeviä keskustellen ystävättären kanssa tuntikausia jos lapset ovat mukana? Syöttötuoleja...
  8. Aamuäree

Laitteiden (kodinkoneiden) ohjelmoitu kuolema - dokumentti, mitä ajatuksia herätti?

No suututti tietenkin! Tämä maailma hukuttautuu paskaan muutenkin, ja sitten dumpataan elektroniikanraadot ties minne muitten riesoiksi. Vaan että raha pyöris hiukan enemmän. Ikään kuin ei tiedettäisi ongelmista, suurista ja pienistä, käyttöön liittyvistä tai eettisistä.
  9. Aamuäree

Kyllä se varavaatekoppa on oltava, koska joka viikko talvellakin muistutetaan lapasista ja villasukista. tenavat hukkaavat ja kadottavat uskomattoman määrän kamppeita vuoden aikana joten varavaatelaatikoita niistä vuosien saatossa tulee. Ja hyvä niin, en mä hysterisoi täistä. Ehkä siksi kun ei...
  10. Aamuäree

Siis.... Eskarilaiseni kertoi aamulla että pitää etsiä pipo uudestaan, kun tarjosin lippalakkia päähänsä. Eivät kuuelmma vielä saa käyttää lippalakkia, vaan kaikilla on oltava pipo. PIPO! Ja koska eilen se lippalakki oli varomattomasti päähänsä annettu kotoa, käytti hän sitten...
  11. Aamuäree

Paikallinen suttura lapsen koulussa "töissä"

Suorittanee kai lasten- ja nuorten jaksoa? Mahdollista, ei niitä kaikkia päiväkoteihin vain työnnetä.
  12. Aamuäree

Sain oman rillimukin ja masennuin :-(

Lyö kiveen koko kolpakko. Lakkaa ahdistamasta.
  13. Aamuäree

Postiennakko 0,00 euroa

Postiennakkoa ei todellakaan makseta 'laskulla paketin sisällä'. Postiennakosta tulee lippulappu kotiin, jonka kanssa marssitaan sen ilmoittamaan postiin rahan kanssa pakettia noutamaan. Postiennakkopakettia ei postipojat kanna kotiin.
  14. Aamuäree

HÄÄMOKAT ja kuinka välttää ne

Ei ruokailua ja ohjelmaa samanaikaisesti!
  15. Aamuäree

Miehen vasektomia, onko pakko käydä sperma-analyysissä?

Mies ei halua..... Tunnin matka. Voi argh.
  16. Aamuäree

Eilen naureskelin niitä penistilastoja, ja sitä, että suomalaisen miehen peniksen keskimitta on alle 14 cm

Naiset vetävät herneen nekkuun miesten puolesta tässä asiassa....
  17. Aamuäree

Eilen naureskelin niitä penistilastoja, ja sitä, että suomalaisen miehen peniksen keskimitta on alle 14 cm

:laugh: Totaalinen repeäminen, jota ei ole palstalla tapahtunutkaan pitkään aikaan :D
  18. Aamuäree

Mitä tekisit jos joutuisit sairaalaan vaikkapa 2 kuukaudeksi

Lukisin, surffaisin, teksiin ristikoita ja neuloisin sukkia, lapasia, pipoja, paitoja.....
  19. Aamuäree

Raskausoireita mut ei raskaana?

Raskausoireet sopivat moneen muuhunkin tilaan.... Tai siis raskausoireeksi nyt voi luokitella ihan mitä tahansa. Alkava flunssa/influenssa, matala hb, nämäkin voivat olla syynä.
  20. Aamuäree

Mikä saa kotiin hyvän tuoksun?

Jos jotain hävittää pitää, niin miehen työkengät. :$

Yhteistyössä