Hakutulokset

1. T

Syyskuiset 2019

@Veeja Ei hätää, mä jatkan täällä höpöttelyä. :) Nyt on vaan väsymys painanut viime päivät sen verran, ettei ole jaksanut keskusteluun osallistua, vaikka keskustelua olenkin seurannut. @Helmiina90 Säkö kysyit hoitoalkuisista? On meitä tässä ryhmässä käsittääkseni ainakin pari. Varmaan hyvä...
  2. T

Syyskuiset 2019

@Olivia_ Oi miten mahtavaa, onnittelut! Nyt sormet vaan ristissä, että kaikki aakkosvauvat pysyy kyydeissään mukana. :) Pakko kyllä myöntää, että näin monet tuplat tässä ryhmässä on kyllä varsin kutkuttavaa. Varsinainen tilastosuma. :)
  3. T

Syyskuiset 2019

Sitä tossa listassa mietin, että pitäisköhän @Mandel ille päivittää esikoiSET ja @TIpsutii lle toinen ja kolmas?:D TIpsutii, antoiko muuten lekuri arviota siitä, onko kyseessä identtiset vai epäidenttiset? Aika mielenkiintoista varsinkin, jos siellä tosiaan oli viitteitä kolmannestakin. Mietin...
  4. T

Syyskuiset 2019

@TIpsutii Ihan mahtavaa, onnittelut! :D 8+0 tänään kasassa ja luulin jo välttyneeni raskauspahoinvoinnilta yms, mutta tänään etoi ekaa kertaa useampaan otteeseen. Mielenkiintoista nähdä, kehittyykö tästä vielä varsinaiseksi pöntönhalailuksi. Finnejäkin alkanut ilmestyä naamatauluun. Paljon...
  5. T

Syyskuiset 2019

Monta uutta tyyppiä, kivaa! :) Hei tuli nyt mieleen kysyä, kun joku puhui sydänäänien kuuntelusta neuvolassa, pystyisikö kokeneemmat selventämään: siis kuunnellaanko (minkään paikkakunnan neuvolassa) alkion/sikiön sydänääniä sillä ensimmäisellä neuvolakerralla? Oon luullut, että ekalla kerralla...
  6. T

Syyskuiset 2019

@Karvakorvat Onpa kurjaa, pahoittelut! :(
  7. T

Syyskuiset 2019

@gemmy Oooooh, ihania ja odotettuja uutisia! :love: Ja todella rohkaisevaa kuulla, että noinkin voimakkaan vuodon jälkeen voi kaikki olla hyvin. Paljon lisää uusia ilmoittautunut tähän ryhmään, kivaa! :) Oon ajatellut, etten sano oireista (tai lähinnä oireettomuudesta) täällä enää mitään, kun...
  8. T

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija Voi kurjuutta! :( Osanottoni, toivottavasti toivut hyvin ja pääsette uuteen alkuun pian. Kiitos kun jaksoit käydä kertomassa. @Olivia_ Mä voisinkin nyt uskaltautua nyt tohon listaan. La 4.9. Tupuli / 38, 40 / esikoinen Tervetuloa kaikki uudet!
  9. T

Syyskuiset 2019

@Rimaleli Mä nyt näköjään oon täällä tämä oireettomuuden soihdunkantaja, mutta siis älä huoli, mäkin oon porskuttanut alkunippailujen jälkeen nyt jo viikkokausia kuten ennenkin. Ja ainakin vielä maanantaina oli kaikki hyvin. :) @Beibihaaveilija Tsemppiä ja jos jaksat, niin kerro kuulumisia...
  10. T

Syyskuiset 2019

No huh, täällähän on tapahtunut paljon viimeisen vuorokauden aikana. @Beibihaaveilija Olipa hurja kokemus teillä, mutta aika hienoa, että päivystysultraan näillä viikoilla pääsitte, ja ihanaa, että syke löytyi! (y) Mä en pääse yli siitä, että teidän tyyppi möyri. :ROFLMAO: Meillä vaan, no...

Yhteistyössä