Hakutulokset

1. T

Syyskuiset 2019

Jes, tervetuloa mukaan keskusteluun @Antaress ja @tikkunekku90 Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!(y) @Ninnu118 ja @Lukka - onpa upea 3D-kuva! Missä päin julkinen terveydenhuolto tollasia jakelee? :LOL: Tohon doppler-keskusteluun sen verran kommentoin, että terveisiä viimesimmältä...
  2. T

Syyskuiset 2019

Jee @Viltti-tossu @Rosmariini86 Onnea iloisista ultratuloksista! (y) @Viltti-tossu No sattupas teille tiukka kätilö.:eek: Meille sanottiin vain, että olis hyvä olla 20 vkoa täynnä rakenneultraan mennessä. Kai se mun kohdalla mietti sitä näkyvyyttä.o_O Painonkehitys, lempiaiheeni. Not...
  3. T

Syyskuiset 2019

Ihanaa! @TIpsutii @Mandel @tintti19 :love::love: Lisää hyviä nt-uutisia vaan tänne. :) @annimaria93 Tervetuloa joukkoon! Sä oot päivän mun nt-ultrassa tarkentunutta la:ta edellä, ja tuskin on niin päivän päälle nää jutut.:LOL: Mukava saada juttuseuraa!
  4. T

Syyskuiset 2019

Sama täällä.
  5. T

Syyskuiset 2019

@_Anskuliini_ Soittaisin sinuna neuvolaan. Ei tarvitse olla kyseessä mitään supervakavaa, mutta raskaana kun on infektioherkempi, niin voi olla ihan hyvin jokin tulehdus (virtsatie tms), joka oireilee tollasina alaselkäkipuina ja joka olisi syytä hoitaa antibiooteilla pois, ettei muutu tilanne...
  6. T

Syyskuiset 2019

@lillium Ihania uutisia, samoin @Hannaah :love: Oliko teillä @Hannaah siis nyt jo nt-ultra vai toinen varhaisultra? @_Anskuliini_ Tervetuloa mukaan! Toivottavasti jaksat keskustella tälläkin palstalla, me ei kaikki olla liitytty sinne fb-ryhmään.:whistle: @Napu87 Ihanaa nt-ultraa, täällä...
  7. T

Syyskuiset 2019

@forester Voi ei.:cry: Oon tosi pahoillani, voimia eteenpäin.
  8. T

Syyskuiset 2019

Oho, enpä ole kuullutkaan tollaisesta nihkeilystä.:eek: Luulin, että kyllä ne veikkauksen edes kertoo, jos vain jotain pystyvät näkemään. Sukupuoli on mulle yhdentekevä, ja ymmärrän hyvin senkin, että haluaa pitää yllätyksenä loppuun saakka. Mä vaan malttamattomana haluaisin tietää. Puolittaa...
  9. T

Syyskuiset 2019

@Daisy85 Kiva kuulla teidän nt-ultrasta. Eikä yhtään huono juttu päästä kurkistamaan uudestaan.;) Meilläkin on nyt nt-ultrassa käyty, ja siellä kölli unikeko ruokalevolla.:love: Alussa olin niin huojentunut vaan siitä, että löytyi pulssi ja aivot, että ällistyin, kun kätilö yhtäkkiä herätti...
  10. T

Syyskuiset 2019

@Lukka Jos yhtään lohduttaa, brittiläisissä ruokasuosituksissa mm. feta ja mozzarella on sallittujen listalla, kunhan vaan on pastöroidusta maidosta valmistettu. Briteissä tuskin myydään kovin erilaista fetaa kuin Suomessa... Mut täällä nyt vaan on otettu se viranomaiselle helpompi linja, eli...
  11. T

Syyskuiset 2019

@Laima ja @fiuh Ihania ultrauutisia, onnea! :love: Pitäkää huolta itsestänne noiden olojenne kanssa, erityisesti fiuh, ettei nyt tarttis uudestaan tiputuksen kautta käydä.:confused: @Ninnu118 Ihania sunkin ultrakuulumiset, rv10:llä taisi sit näkyäkin oikein kunnon toukka :). Ja sullakaan ei sit...
  12. T

Syyskuiset 2019

Äitiysvaatteita ei oo tarvinnut vielä ostaa. Mun vaatekaappiin on viime vuosina muutenkin ilmestynyt työvaatteiksi stretsihousuja ja rentoja toppeja ja villatakkeja, niihin uppoaa yksi maha nyt jonkin aikaa ainakin. Tissit ei kyllä ole liikahtaneet minnekään, :cautious:vaikka jotenkin just...
  13. T

Syyskuiset 2019

Jee! @Beibihaaveilija Niin ne asiat järjestyy :)
  14. T

Syyskuiset 2019

Kävin nyt kaivamassa (parikymmentä sivua taaksepäin:D) tuon meidän listan tarkoituksenani tehdä päivityksiä. Jäi kyllä fiilis, että muistinkohan kaikki tapahtumat.(n) Tehkääpä päivityksiä, musta tuntuu, että ainakin joillakuilla on noi la:t vähän eläneet. @Olivia_ Ihanaa, että pikkuisella...
  15. T

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  16. T

Syyskuiset 2019

Mielenkiintoista. Mä oon omassa pienessä kuplassani luullut - sekä lääkärien aiempien puheiden perusteella että myös joidenkin aiempien seuraamieni odotus-/lapsettomuuspalstojen keskustelujen perusteella - että Klexane määrätään kaikille tromboositaipumuslaisille patenttiratkaisuna heti alusta...
  17. T

Syyskuiset 2019

@Lukka Jep, just tuo lisääntynyt verimäärä kävi mullakin mielessä.:) Onpas täällä monella edelleen kurjat olot. :oops: Sympatiaa! Tehnyt tänään mieli avautua näistä (suomalaisen) raskausajan ruokavalion rajoituksista, mutta taidanpa jättää sen tilityksen siihen aikaan, kun muillakin on...
  18. T

Syyskuiset 2019

@Helmiina90 Jos sulla on syvälaskimotukostausta, niin kai sulle on Klexane tmv. määrätty?
  19. T

Syyskuiset 2019

@topis Isot pahoittelut, tosi kurjaa. :( Oliko sulla jotain syitä aavistella, ettei kaikki olisi hyvin, kun menit uudestaan varhaisultraan? Joka tapauksessa tsemppiä. Kuten joku täällä jo kirjoittikin, niin seuraavalla kerralla onnistuu varmasti loppuun asti. Pani tietysti taas miettiväiseksi...
  20. T

Syyskuiset 2019

@Mandel Ihanaa, että vauhdikkaalla tapauksella kaikki hyvin.(y) Sä ootkin jo pitkällä, ihan kannoilla tullaan.:p Tosiaan ja myös @Olivia_ lle: mun kaverilla oli just tollanen tilanne, että varhaisultrassa näkyi kaksi (vieläpä 2 sykettä), mutta nt-ultrassa enää yksi. Ei siitä kesken jääneestä...

Yhteistyössä