Hakutulokset

1. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Ja mitä tuohon äippäpakkaukseen tulee niin kyllä se meille kotiutuu ;) Koska makuupussi ja petivaatteet, rakastuin ihan täysin! Aika sininenhän tuo on, mutta ei se minua haittaa vaikka tyttö tulisi. Ostin mä jo yhdet siniset pingviinipöksytkin vauvalle koska ne oli vaan niin ihanat. Ja en usko...
  2. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla on ollu aika lailla hyvä vointi nyt. Mitä nyt ukon kanssa skismaa... Huoh. Stressiä vaan pukkaa! Pitäis yövuoroon taas lähteä, saa nähdä kuinka jaksaa taas kun viime yökin oli hieman tiukilla. Aamusta oli jo niin valmis nukahtamaan pystyyn :D
  3. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Noniin, np-ultrassa käyty tänään! Viikot vaihtuivat TAAS; tämän ultran perusteella virallinen laskettuaika on nyt 16.9 ja viikot 11+5 eli hypättiin edellisestä ultrasta 5päivää eteenpäin. Siellä liikuttiin, potkittiin ja heiluteltiin käsiä. Hienoa oli katsoa mitä pikkuinen ninja siellä...
  4. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Täällä lensi tänään lounas samantien pönttöön kun se sai suuhunsa. Pitkään aikaan ei ole ollut pahoinvointia, tuo oksennus tuli yhtäkkiä ja aivan täysin puskilta. Paskamaisinta oli toki lähteä siitä heti sit kohti työmaata... Silmät punoittaen ja äkkiä meikit pesten pois :D Tänään töissä...
  5. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Viljaa, joo Aika alussa oli viikko aivan törkeää oksentamista ja kävin tipassakin pyörähtämässä sitten vähän nesteytymässä. Itse kun teen hoitotyötä niin ei oikein voi olla koko ajan juoksemassa vessaan oksentamaan kun työtkin pitäisi saada tehtyä. Joten esimies oli hyvin ymmärtäväinen kyllä...
  6. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Minä myönnän ostaneeni vauvalle jo yhden housut... Ne oli vaan niin älyttömän ihanat ja söpöt ja alennuksessa :D Ja kaveri vielä vieressä, että osta nyt kun mielesi tekee kuitenkin! Ja neuloin jo villasukat ja myssyn myös. Malttamaton kun olen. Kaikista tärkeimmät ystävät tietävät, moni on jo...
  7. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Äh. Mulla on tällä hetkellä niin "ei raskaana"-olo ettei mitään järkeä. Väsyttää, mutta johtuu ihan yövuoroista. Pahoinvointia, kuvotusta, ällötystä ei enää mailla halmeilla. Ruoka maistuu koko ajan kyllä :D Alkuviikon turvotuksetkin on maltilisemmat nyt, niin "normaali" olo kuin olla voi...
  8. cherrytomato

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ite sain digiin 1-2 tosiaan dpo9. Raskauskeijun r-testit näytti hyvin haamujen haamua ja ovikset melkein plussaa.
  9. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla on nt-ultra 2.3 ja viimeisimmän ultran mukaan silloin viikot olisivat tasan 11+0. Neuvolan järjestelmän mukaan viikot on 12+2, mutta luotan ainakin tuohon viimeiseen ultraajaan että nuo viikot pitää paikkansa. Vaikka vaikea uskoakin, että vaikka tikutettu ovis, että olis hedelmöittyminen...
  10. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Tänään 9+0. Kävin ostaan henkkamaukalta mammahousut... Oli pakko! En hitto kestä tätä turvotusta! Nyt on kyllä hyvä, ei muuten purista!
  11. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Voi ei :( Täältä oikein lämpimät halaukset ja olet mielessä!
  12. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Täälläkin pääkipu ollut aika säännöllistä. Mulla on myös aurallinen migreeni niin pelkään, että pahenee nyt raskauden myötä. Toivoa sopii, että ei... Oma työ on suurimmaks osaks jaloilla oloa ja erilaiset hajut ovat sivutuotteena. Tänään meinas lentää laatta useamman kerran kun oli...
  13. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

http://aijaa.com/elg0Cz Tämmöinen tältä päivää, 8+5 Turvottaa ihan saakelisti ja housut painaa. Housujen avaaminen avaa taivaan portit Että joutuuko tässä jo kohta muka mammahousuja katselemaan... Voi apua. Ei vielä! Ei todellakaan! Ällötys jatkuu ja maailmanlopun väsymys. Nukkuisin varmaan...
  14. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Eka neuvola tänään takana. Mielenkiintoista kyllä... Itsellähän ollut vähän elämässä kaikki sekaisin viimeiset pari viikkoa läheiseni joutuessa sairaalaan ja lapsen isä otti takapakkia ("kuinka hän voi muka olla kahden lapsen isä, ahdistaaaaaaa" ja tälläisiä ihme keskusteluja käyty). Tulin...
  15. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Äh. Tulin nyt sitten kipeäksi ja yskin koko ajan limaa. Ja yhdistettynä etovaan oloon... Niin, oksentaa on saanut ensimmäistä kertaa koko raskausaikana! Ruoka ei maistu sitten nimeksikään. Koko ajan yritän jotain näykkiä, sitten yskittää ja ei muuta kuin oksentamaan. Jaksaakohan tänään tehdä...
  16. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Viikko sitten ultrassa sydän sykki, tänään sitten 6+5 täynnä. Odotus on kova, että viikot menevät eteenpäin ja pääsee taas ultraan. Malttamattomuutta... Pitkät viikot edessä syksyyn asti! Ens viikolla tiistaina tosiaan jo eka neuvola, 7+3 silloin. Millään jaksais käydä läpi kaikkea mitä saa...
  17. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Sissiko, tikuttelin oviksen niin siitä olen itse laskenut :) Mutta ultran mukaan ovis oliskin ollut viikkoa myöhemmin kuin tikut näyttivät. Tästä aiheesta on Hätähousujen alla pohdintaa omalta osaltani. Pääasia, että siellä oli joku lepattamassa, viikot olkoo mitä olkoot. Ja peitto heilunut...
  18. cherrytomato

Kiitos teille kaikille jotka otti osaa mun ultra pohdintaan! Tosiaan, jos viikot ovat kohdillaan niin tuurillahan se syke näkyi. Paria päivää aikaisemmin ei välttämättä olisi edes näkynyt. Laitteet eivät olleet mitenkään uuden uutukaiset, mutta eivät nyt ihan aatamin ajaltakaan, Ohjelma ei...
  19. cherrytomato

Syyskuun söpöläiset 2016

Täälläkin ultrassa käyty tänään, viikkoja sanoi olevan 5+5 (CRL 1,5mm) ja syke näkyi. Ainakin jotain siellä lepatti! Olisin mennyt myöhemmin jos "oikeat viikot" olisi tiennyt niin olisi ollut jotain nähtävääkin! Itse olin laskeskellut olevani tänään jo 7+0 joten hieman muuttui viikot. La siirtyi...
  20. cherrytomato

Noniin, varhaisultrassa käyty. Ja siellä on nähty pallo jolla SYKE <3 Itse arvelin viikkojen olevan tänään sen 7+0, mutta ultraaja sanoi, että mitan mukaan (1,5mm laski hän) viikkoja olis 5+5 eli hedelmöitys olisi tapahtunut tosiaan myöhemmin kuin itse aattelin. Tikuttelin oviksen meinaan 24.12...

Yhteistyössä