Hakutulokset

1. E

Miten järjestää lastenhoito

Moi! Meillä on kans monta lasta ja adoptio taipaleella ollaan. Aluksi oli kans mietittävää tuo lastenhoito kunnes tultiin siihen ratkaisuun että koko sakilla lähdetään sisarusta hakemaan. Nyt ei ole sitten muuta enään mietittykään ja toivotaan vielä että saatais joku isovanhempi tai...
  2. E

Mahdottomuus?

Hei! Eipä sen mahdotonta pitäisi olla mutta maita josta voisitte adoptoida on aika vähän. Sen tiedän että motiiveja kysellään tarkasti ja muutenkin kaikki mahdollinen jaksaminen ym tullaan tarkoin selvittämään. Helppoa se ei varmaankaan tule olemaan että saa adoptioneuvojan vakuuttumaan että...
  3. E

Adoptioneuvonta

Hei! Mietin tässä että onko kellään tietoa tai kokemusta siitä että adoptioneuvonta viedään loppuun asti ja sitten saa kielteisen päätöksen. Eikö sosiaalityöntekijä voisi jo puhaltaa pelin aiemmin poikki jos näyttää ettei hakijoista voi tehdä myönteistä päätöstä. On toisaalta aika pelottavaa ja...
  4. E

Adoptioneuvonta

Hei! Meillä on kans takana kaksi adoptioneuvonta kertaa. Ensimäinen meni siinä jutellessa meistä, motiiveista ym... se oli tosi kiva tapaaminen. Toinen kerta oli kyllä vähän ahdistava välillä. Tuntui etten päässyt tuomaan asioitani niin hyvin esiin kun olisi ollut tarve. Silloin myös...
  5. E

Raha-asiat!

Me ollaan tekemässä budjetti suunnitelmaa seuraavalle neuvonta kerralle. Omasta mielestäni ei ole oikein laittaa lapsi heti 7kk jälkeen hoitoon ja itse en missään tapauksessa niin tekisi. Aijon olla lapsen kanssa kotona niin kauan kuin kodinhoitotukea maksetaan. Toivon että budjetti...
  6. E

Raha-asiat!

Moi! Onko kenelläkään tullut syynättäväksi neuvonnan aikana raha-asiat? Meidän sossu mietti että onko minulla mahdollista jäädä kotiin kahdeksi vuodeksi lapsen tulon jälkeen. Olen nyt ollut viisi vuotta kotona lasten kanssa ja lainat on hoidettu aina. Tässä välillä...
  7. E

kumpi parempi raskaustesti; mammaksin vai early detection?

Kumpi parempi, mammaksin erikoisen herkkä r-testi vai Aconin 10?

Yhteistyössä