Hakutulokset

1. Lettuperkele

Halpa tuo muskarin maksu.

17 euroa Työväenopiston järjestämänä, syyskuusta joulukuulle. ;)
  2. Lettuperkele

huolehtiiko teidän lasten isät lasten neuvola aikojen varauksesta, käynneistä, vaatteet ajan tasalle, lapsen huomiointi?

Silloin ku mä olin töissä ja hän koti-isänä, niin kyllä huolehti. Nyt nää on mun vastuulla kun olen vanhempainvapaalla ja hän töissä. Silloin kun ollaan kummatkin töissä, taidan se olla minä joka huolehtii enempi - mies on tosin aina ollut meistä kahdesta se lasten kanssa leikkijä ja tekee sitä...
  3. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

Mä en edelleenkään ole Facebookissa, enkä aio liityäkään, mutta tiedän että siellä yhteydenpito on iisimpää. Ei kai siinä, oli mukava tutustua teihin kaikkiin odotusaikana - hyvät jatkot ja pysykääpäs terveinä, niin Kesäkuun kullanmurut kuin heidän vanhempansa ja sisaruksensakin. Lettu ja...
  4. Lettuperkele

The ketju

Jahas, meillä ois taas muskariaika ihan justiinsa. Enon hautajaiset oli ja meni, yllättävän surullinen olo siellä kyllä tuli ja itkeskelinkin jonnin verran. Pojan tuominen kekkereille oli kyllä hitti - lapsista vanhuksiin kaikki halus pidellä poikaa sylissä, ihailla ja hassutella. Kevensi...
  5. Lettuperkele

The ketju

Junttia tai ei, näin mekin tehtiin heinäkuun alussa kun pidettiin ristiäiset kotona. Niitä on oikeasti aikasen kivojakin pahvilautasia ja muovimukeja kaupat pullollaan, ei tarvii olla likaisenvalkoisia haitarikuppeja ja luonnonmeleerattuja lituskalautasia. En mä ainakaan sektion jälkeen ja...
  6. Lettuperkele

Apua! Lapsi söi omaa kakkaansa!

....eiköhän jokainen lapsi ole jossain vaiheessa elämäänsä syönyt jätöksiänsä ja suurin osa kasvaa ihan ok aikuisiksi. Tietty jos lapsi nyt syönyt täyden vaipallisen, niin sitten ehkä voisi soittaa vaikka terveysneuvontaan. Noin muuten, ota valokuva sotkusta, kiusaa ja kiristä sillä...
  7. Lettuperkele

The ketju

Ja pikaisesti pari sivua taaemmas selattuna, AK:lle paljon vimmaisaa käden heilutusta, heiheihei, kiva nähdä taas! :heart: Kais - hui, siellähän onkin jännät paikat! Sormet ristissä myös täällä hyvien uutisten puolesta! :heart: Ja kaikille muillekin: :heart:
  8. Lettuperkele

The ketju

Hautajaiset parin tunnin päästä. Blääh. Pojalle passihakemus vetämään iltapäivällä. Braah. Nälkäkin ois. En jaksais. Jos nyt kuitenkin kahvia lisää. Huomenta.

Yhteistyössä