Hakutulokset

1. J

YÖÖÖK! kuoriaisia ja toukkia...

Eikö ne syö ihan kotitalousjätteitä ym?
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Tänään taisin tuntea vauvan potkuja mahassa =) . On ollut tänään aika huono olo, piti syödä oikein jätskitötterö vaikka onkin rd... Hitaasti aika matelee eteenpäin! Tänään rv 16+2.
  3. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

:wave:
  4. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Vaikka eipä taida juuri nyt olla ketään paikalla vaan muissa riennoissa!
  5. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

No täällähän niitä tuttuja taas sutisemassa, moi :wave:
  6. J

ujo,hiljainen ja heikko itseluottamus? voiko musta tulla mitään?:(

Väkisin vaan sosiaalisiin tilanteisiin ja hiomaan itseluottamusta! Pikkuhiljaa itseluottamuksen saa kasvamaan. Minäkin luonteeltani ujo ja hiljainen mutta mulla sellainen ammatti jossa ei saa/eikä voi olla ujo eikä hiljainen. Elämä on opettanut sosiaaliseksi. En edelleenkään mikään puhelias...
  7. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Mulla eilen alkoi sellainen pieni tuntemus, kuin menkkamaista oloa oikealla munasarjan kohdalla...no pelästyin sitä ja tänään oikeastaan jomottaa vähän alaselkää häntäluun läheltä. Voiskohan tuollainen olla jotain kohdun kasvukipua? Katsoin myös kalenterista että jos en olisi raskaana niin nyt...
  8. J

Mitä mieltä tästä talosta?

Ap:lle : Ihana. Kallis vaan!
  9. J

penisilliiniallergiset huom!

Mulle tullut oireita vain penisilliinistä. Kefeksiiniä olen aikoinani syönyt usein angiinaan eikä koskaan mitään muuta kuin maha kovalla...eli ei allergisia oireita.
  10. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja hienoa että poika kasvanut :flower: . Voi kun minäkin alkaisin tuntea varmuutta tästä raskaudesta. En ole edelleenkään uskaltanut tästä kertoa kuin isovanhemmille ja naapurin sukulaisnaiselle niin ja työnantajalle. Ainakin kuvittelen ettei kukaan muu tiedä, mutta voihan se olla...

Yhteistyössä