Hakutulokset

1. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

OD Minä en oo saanut negakierroissa edes viivanpaikkaa ja ainoat viivanpaikat ovat tulleet plussakierroilla!! Se viivanpaikka on saanut päivä päivältä lisää väriä ja lopulta oli plussa!!! Mulla ollut yleensä onestepit eli kotitestiltä tilatut halpistikut testeinä tai sitten s-kaupan...
  2. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Wautsi onlydream! Huomenna se on jo haamu ja siitä se sitten vahvistuu!!!! Mulle viiivanpaikat ovat aina luvanneet hyvää!
  3. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

Miten minä en osaa ollenkaan ottaa lunkisti edes tässä vaiheessa raskautta?? Kokoajan pelkään pahinta. Ja kun noista äärivenytyksistä kysyin niin eilen tosiaan pari sellaista vahingossa tein ja oikein jouduin kurottelemaan äärimmilleen...niinpä heti pelästyin että jaahas, nytkö sitten istukka...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Miten minä en osaa ollenkaan ottaa lunkisti edes tässä vaiheessa raskautta?? Kokoajan pelkään pahinta. Ja kun noista äärivenytyksistä kysyin niin eilen tosiaan pari sellaista vahingossa tein ja oikein jouduin kurottelemaan äärimmilleen...niinpä heti pelästyin että jaahas, nytkö sitten istukka...
  5. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

6. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Cisu juu ei mullakaan neuvolassa ladyvitaan mitään vastalausetta sanottu vaikka se sisältää vähän rautaa vaan nimenomaan varsinaisen pelkän raudan syöminen kiellettiin. Miten minä en osaa ollenkaan ottaa lunkisti edes tässä vaiheessa raskautta?? Kokoajan pelkään pahinta. Ja kun noista...
  7. J

Oivikki oho, ompas harvoin sinulla neuvolat! Tuntuu että mullakin on harvoin mutta kyllä mulla ennen rv 22 tulee olemaan yhteensä kolme neuvolakäyntiä.
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

Sanokaa miksi äärimmilleen viedyt venytykset ovat kiellettyjä raskaana ollessa!? Opiskelin asiaa netissä mut en löytänyt vastausta. Itse en mitenkään aktiivisesti venyttele mut välillä joutuu tekemään/teen ajattelemattomia liikkeitä lasten kanssa puuhatessa ja sitten alkaa vaivaamaan ajatus että...
  9. J

Sanokaa miksi äärimmilleen viedyt venytykset ovat kiellettyjä raskaana ollessa!? Opiskelin asiaa netissä mut en löytänyt vastausta. Itse en mitenkään aktiivisesti venyttele mut välillä joutuu tekemään/teen ajattelemattomia liikkeitä lasten kanssa puuhatessa ja sitten alkaa vaivaamaan ajatus että...
  10. J

11. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

12. J

neitoperho no ne pitää neuvolassa rajana jotain 20. viikkoa jolloin rautalisän voisi aloittaa. Silloin ihan alussa kun olin plussannut niin soitin teratologiseen kun pelästyin syötyäni pari viiikkoa obsidan-rautaa vaikka olin raskaana niin sanoivat että ei mitään hätää syö vaan ja parempi niin...
  13. J

Söin äsken pitkästä aikaa hernekeittoa

Se on namia :p . Rupespa tekemään mieli hernekeittoa!!!!
  14. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Mutta hei taas aloin puhumaan tästä tilastani vaikka tarkoitus oli unohtaa raskaus joksikin aikaa :laugh:
  15. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Juu en usko että mulla mitään kauheeta sokeriongelmaa on vaikka sokerirasituksessa jäinkin kiinni. Otin alkuun liian tosissaan ne syömisohjeet...ja paino pääsi laskemaan ja nyt on täys työ kääntää se nousuun...outo ongelma koska ei mulla yleensä ole ongelmaa ollut painon lisäämisessä :laugh: ...
  16. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Rd tarkoittaa raskausdiabetes. Mulla paino laskee vaik ei sais kun on jo keskiraskaus. TEkis mieli syödä jätskiä ja muuta ihanaa...vaikka kermapullaa mut ku ei saa ...vaan vihanneksia ja "terveysruokaa" :x . Nyt eilen oli pakko syödä jätskiä ja heti tuli parempi olo. :p
  17. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Yritän epätoivoisesti saada ajatukset pois tästä raskaudesta eli jotain muuta kuin odottavien palstalla pyörimistä! KEhitän niitä huolenaiheita jos en muusta niin tikusta vääntämällä :attn:
  18. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Oon ollut eilen ja tänäään superväsynyt ja heikottaa...se on tää alhainen hemppa ja alhainen verenpaine ja rd yhdistettynä varmaan!
  19. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Olen kade :wave:
  20. J

Jaa täällä taisi olla joku muukin jolla ollutm viimepäivinä huono olo. Mulla myös eilen musteni silmissä ja heikotti...kauhee väsymys eileln ja tänään. Mulla kyllä rd ja alhainen hb ja alhainen verenpaine. Oon oikeesti tosi :kieh: ärtynyt neuvolaan kun en saa rautalääkitystä aloittaa. Ens viikon...

Yhteistyössä