Hakutulokset

1. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

|O Väsyttää niin kamalasti! Tuli tossa ulkoiltua ja tytöt alkaa väsähtämään...kiukuttelusta päätellen.
  2. J

Juhannus kalluppi!! Mitä lasissa?

vettä :attn:
  3. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Palailen illemmalla linjoille!! Pitäkää linjat kuumina ;) :wave:
  4. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Mun täytyy kohta mennä sutisemaan noiden ranskalaisten perunoiden kanssa jotka on ihan kohta valmiita :D . Että eipä meillä sen juhlallisempia aterioita...ja lapset tykkää. Ja sitten kanakastiketta...ehkä vähän outo yhdistelmä mut...ihan hyvää. :p
  5. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

:wave: :D
  6. J

164 cm ja 67 kg lihava?

Mulla oli melkein samat mitat ennen tätä raskautta...tai pari kiloo vähemmän mut et oo lihava!!!!! Itse tän raskauden jälkeen tykkäisin et olis joku 62 kg niin ihan passeli olis.
  7. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Täällä alkaa pilviä ilmestymään taivaalle että ehkä ne säätiedotukset pitivät paikkansa että kohta ulee vettä..mutta ei mua haittaa.
  8. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Hienoja olivat puvut!!!
  9. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Kauhee nälkä...tai mulla on kokoajan nälkä! :p .
  10. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

mitä teidän juhannukseen kuuluu? Meillä tää on ihan tavallinen päivä muiden joukossa...mitä nyt isäntä ehkä innostuu jos naapurin isäntä kutsuu saunomaan ;) . Saatetaan sitten mekin poiketa tien toiselle puolelle leikkimään naapurin lasten kanssa elleivät sitten lähde jonnekin mökille!
  11. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Moi! Pitkästä aikaa! Miten ne karnevaalit meni?
  12. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Pitäis laittaa ranskalaiset perunat uuniin kohta :p .
  13. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Huomenta! :D En huomannut että olit samaan aikaan linjoilla!!
  14. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

:wave: :D
  15. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Tänään rv 17+0 :heart: . Te jotka niitä potkuja olette jo tunteneet niin tunnetteko niitä joka päivä? Minä nimittäin tunnen vain silloin tällöin, en joka päivä???? Eli olenpa taas kehitellyt uuden stressin aiheen itselleni ;)
  16. J

35 v + odottajat, vol 5

Hyvää juhannuksen aikaa kaikille!! :heart: Tänään rv 16+6.
  17. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Hyvää juhannuksen aikaa kaikille! :heart: Tänään rv 16+6.
  18. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

vauvatoive 10 testasin kuuden päivän ajan 4 krt/päivä. Aamulla herättyäni, tunti aamiaisen jälkeen, ennen lounasta tai päivällistä ja tunti syömisen jälkeen.
  19. J

Noniin arvon palsta.. nyt on kuva lapsesta istuimessaan, eli uskaltaako tätä lasta kuljettaa tässä istuimessa?

Onko tuo Kiddy comfort pro? vai kiddy guardian...? VAi joku muu? olen miettunyt samanlaista!

Yhteistyössä