Hakutulokset

1. Mamma91

Blogien arvosteluja

Kiitos :) Tuo pönttöuuni on kyllä tämän kodin sydän ja katseenvangitsija ehdottomasti. :)
  2. Mamma91

Oho, nyt vasta tajusin

Välillä on kiva olla hetki yksin :) Mulla on mennyt päivä tähän asti oikeastaan ensin töissä ja sit päikkäreillä, just heräilin. Appivanhemmat vissiin tulossa kahvittelemaan jossain vaiheessa ja iltasella olis tarkoitus käydä saunassa ja tehdä pitsaa. Sitten rentoa löhöilyä ja leffaa miehen...
  3. Mamma91

HUONELÄMPÖTILA? Paljonko..

+18 näytti olevan kun töistä tulin. Tuo on ehkä omaan mieltymykseen jo vähän liian viileä ja nyt onkin tuli pesässä. Lämmitysmuodot puu ja sähkö. Itse vaikutetaan.
  4. Mamma91

Mitä kaikkea aiotte tehdä vielä tänään?

Haen lapset hoidosta, laitan ruokaa, käyn saunassa, löhöän ja herkuttelen miehen kanssa illalla. Huomenna on vapaapäivä niin voi jopa vähän valvoa! :D
  5. Mamma91

Mitä koruja käytätte? Vaihteletteko?

Tylsäksi on muuttunut, kun töissä ei saa koruja pitää. Niinpä tulee kotona vedettyä vaan kihla-ja vihkisormukset sormeen takaisin aina kun muistaa. Juhliin saattaa ehkä repästä ja laittaa vaikka korvikset korviin.
  6. Mamma91

Perjantai <3 Mitäpä meinaatte puuhata viikonloppuna?

Joo ne postikulut on melkoiset. Meillä on aika pitkä matka Ikeaan, mutta toisaalta se on ihan kiva ottaa sellaisena karkumatkana miehen kanssa, kun saadaan lapset mummolaan siksi aikaa ;)
  7. Mamma91

Perjantai <3 Mitäpä meinaatte puuhata viikonloppuna?

Aamuyöllä menen vielä tekemään lyhkäisen työ"päivän". Sitten kotiin ja aika pian lähdetään körryttelemään mutka Ikeassa. Siinä menee varmaan aikalailla huominen. Sunnuntai onkin vapaa ja sillon aion kyllä vaan löhötä! :)
  8. Mamma91

G: Minkä ikäisiä olette, sinä ja puolisosi?

Minä 23 ja mies vuoden vanhempi :)
  9. Mamma91

Blogien arvosteluja

Ja Bootyn blogissa vierailen aina aika ajoin. Sinne mua yleensä vetää puoleensa herkulliset ruokakuvat :p Inspiroiva blogi.
  10. Mamma91

Blogien arvosteluja

Nuoren äidin vähän päiväkirjamainen höpöhöpöblogi. Juttuja ihan arjesta, elämäntavoista jne. Ehkä nyt töiden takia vähän hiljentynyt. Ei mitään erityistä, mutta kuitenkin.. :D Kaem-
  11. Mamma91

Kuinka monta kertaa olet muuttanut elämäsi aikana? Kuinka vanha olet?

Neljä kertaa ja ikää 23. Tässä nykyisessä toivottavasti asutaan vanhuksiksi asti tai ainakin kasvatetaan lapset aikuisiksi.
  12. Mamma91

Kuinka paljon varaat työaamuina aikaa aamutoimiin?

Heh, onneksi en itse ole ollut koskaan mitenkään varsinaisen aamu-uninen :) Olen töissä leipomossa. Vapaapäivinä nukun niin pitkään, kuin mahdollista. Yleensä herään silloin joko miehen herätykseen klo 7 aikaan tai lasten kanssa viimeistään klo 8 aikaan. Nämä aamut on oikein luksusta ja...
  13. Mamma91

Kuinka paljon varaat työaamuina aikaa aamutoimiin?

Tänään heräsin 3.50. Puen, laittaudun vähän, haen eväät ja juon kupin kahvia. 4.15 lähdin töihin ja 4.30 alkoi työt. Eli yleensä 40 min varaan aikaa aamutoimiin ja työmatkaan yhteensä.
  14. Mamma91

te joilla ehkäisynä nexplanon!!

En tainnut saada mitään ohjetta tuohon, tai sitten en vain muista. Veikkaisin, että seuraavana päivänä olen käynyt suihkussa, viimeistään kahden päivän kuluttua. Etköhän huomenna voi huoletta käydä :)
  15. Mamma91

Teillä syödään eineksiä- millainen tilanne todennäisimmin?

Yleisin ollut viime aikoina näin. Lapset sairaana, pappa tulee aamulla hoitamaan. Itse olen mennyt jo yöllä töihin ja tulen lounasaikaan kotiin. Pappa lähtee, ja itse näen nopeimmaksi ja helpoimmaksi tavaksi lämmittää kaapista esim. hernesoppaa. Normaalisti kun tuohon aikaan tulisin kotiin ja...
  16. Mamma91

Kotitöiden jako kahden työssäkäyvä/opiskelevan vanhemman perheessä:

Kuka teillä: Laittaa lapset aamuisin hoitoon/päiväkotiin? - Mies Hakee lapset koulusta/hoidosta?- Minä Käy kaupassa? - Yhdessä Laittaa ruokaa? - Minä Pesee pyykit? - Minä Siivoaa? - Minä Hoitaa asiat/maksaa laskut? - Minä Huolehtii kodin kunnossapidosta? - Yhdessä Huolehtii auton...
  17. Mamma91

Ketä paikalla?

Pori :wave:
  18. Mamma91

Lauantai: Mitä ohjelmassa, lasissa?

Rentoa koti-iltaa vietän nyt toistaiseksi vain itseni kanssa. Lapset nukkumassa ja mies lähti viettämään peli-iltaa kaverinsa luokse. Huomenna aamupäivällä töihin, joten ei muutenkaan passaa rillutella ja ajoissa petiin. Pakastepitsan otin uunista ja oluen juon sen kanssa. Ihan kivaa näin :)
  19. Mamma91

Gallup: Kuinka paljon säästössä rahaa ja ikä?

n.3000€/23v. Suunta ilmeisesti parempaan päin, kun parin vuoden takaiseen viestiin vertaa :D

Yhteistyössä