Hakutulokset

1. Mamma91

Oikein ihanaa viikonloppua

Kyllä vain, rentouttavaa viikonloppua kaikille :cool:
  2. Mamma91

Uusia hyviä blogeja

En nyt tiedä siitä "hyvästä", mutta siihen tottakai tähdätään :) Lapset olen saanut 17- ja 20-vuotiaana, nyt ikää 23v. Lasten isä, eli aviomieheni on vuotta vanhempi. Ollaan molemmat työelämässä, joten eletään välillä melko hektistäkin, mutta onnellista perhe-elämää. Yritän myös kirjoitella...
  3. Mamma91

Mikä keli, mikä meininki missäkin päin Suomea tänään?

Veden ja rännänsekaista tullut tänään satakunnassa. Ei lapsetkaan ulkoilleet päiväkodissa. Iltavuoroa on pukannut, vaan tänään pääsin jo 19.30. Lapset sai jotain flunssanpoikasta jo viime viikonloppuna ja kai se itseenkin nyt yrittää, kun töissä pukkas niin tukalaa oloa ja kurkkua karvastaa...
  4. Mamma91

Näkyykö ehkäisykapseli päällepäin?

Materiaalista en tiedä, mutta kyllä se kaiketi on jotain aika taipuisaa. Teen fyysistä työtä, ja oikeastaan kädet on työkaluna kokoajan. Koskaan en ole koko kapselin olemassa oloa edes huomannut töissä saatika muutenkaan arjessa :) Mulla muuten on blogissa kuvakin tuosta käsivarresta, kuukausi...
  5. Mamma91

Kuinka usein äitisi pitää sinuun yhteyttä?

Ei välttämättä viikottain, ehkä pari kertaa kuussa ollaan yhteyksissä. Yleensä se on äiti, joka skypessä aloittaa keskustelun. Ollaan ihan läheisiä, mutta asutaan kaukana toisistamme.
  6. Mamma91

Näkyykö ehkäisykapseli päällepäin?

Ei mulla kyllä näy. Jos painan sormilla siihen kohtaan, niin sitten sen tikun voi saada jotenkin erottumaan sieltä. Ainoastaan näkyvissä on pienenpieni arpikohta siinä, mistä kapseli on laitettu sisään.
  7. Mamma91

Onko lapsiluku täynnä vai vieläkö on toiveissa lisää? Monta lasta? Ikäsi?

Eiköhän se täynnä ole. Lapsia on kaksi ja ikää 23v.
  8. Mamma91

Ehkäisykapselista kokemuksia?

Laitettiin viime vuoden toukokuussa. Ei ole ollut vuotoja sen jälkeen. Laittaminen ei sattunut, mutta puudutteen laitto tuntui tietty vähän. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa.
  9. Mamma91

miten sinä ja kumppanisi tapasitte?

Netissä mekin.. :)

Yhteistyössä