Hakutulokset

1. H

Viikkoja 4, uä?

Parasta ehkä vaan jo lopettaa testailu ja eri-päivinä tehdyn testin vertailu. Nimittäin haalea viiva, vaikka menkkojen alkamispäivä jo ohitettu. Ja ihan kuin olisi haalistunut vain. No, pakko odottaa kolmisen viikkoa ainakin epätietoisuudessa.
  2. H

Viikkoja 4, uä?

Kannattaako mennä vielä uä:n, jos haluaisi tietää, onko ruskuaispussissa edes alkio, ettei ole tuulimina tms.
  3. H

Tosi varhainen km

Mitenkäs, jos tapahtuu hedelmöitys, mutta alkio ei pysty kiinnittymään kohtuun. Voiko silloin saada (hailakan plussan) testistä, mutta raskaus pysähtynyt. Osasinkohan nyt ilmaista itseni selkeästi eli epäilen, että viikkoja vajaa 4, mutta raskaus keskeytynyt.
  4. H

Vaippoja -50%

Kiitos vastauksista! Ja linkkivinkeistä. En ole niin paljon pyörinyt erilaisilla keskustelupalstoilla.
  5. H

Vaippoja -50%

Hö, luulin jo, että joku olisi vastannut, mutta ei. :/ Tiedoksi vain, että mulla ei ole tekemistä kaupan kanssa muuten kun asiakkaana ja olisin vain halunnut kuulla käyttäjäkokemuksia.
  6. H

Vaippoja -50%

Oisko kellään kokemusta näistä vaipoista, kun sais tosi hyvällä tarjouksella ja ajattelin alottaa kestoilun, kun kertisten kemikaalit hirvittää. http://www.vaippala.com/product_info.php?cPath=78&products_id=470
  7. H

indesit-pesukone

täällä oli indesit-merkkisestä pesukoneesta joskus joku toinenkin kysellyt... ongelma on se, että olen nyt kierrellyt ja tutkinut konetta joka suunnasta enkä vaan löydä mitään nukkasihtiä tai irrotettavan näköistä osaa. joissakin malleissa on kai koneen levyinen etupaneeli, jonka saa irti. minun...
  8. H

Tampereen mammat pinoutukaa

Äiti ja lapset ilmoittautuu. Tyttö 2v3kk ja poika 10kk. Etelä- Tampereella asustellaan.
  9. H

Clomit ja kuukautiskierto

Mistä Päivi olet ajatellut limakalvojen ohentuneen, eli mistä tiedät ettänäin olisi käynyt? Onko clomejen tarkoitus ohentaa vai pitäisikö paksuuntua?? Sain ekan kuurin juuri ja olen ihan ulalla näistä :ashamed:
  10. H

Kilpikonna

Vielä lisäisin että katsopa konnamaa-sivuilta. Siellä on paljon hoito-ohjeita. Kreikankonna on vaativampi. Tarvitsee vettä ja kosteahkon kaivelupaikan. Vesikilppari tarvitsee ison akvaarion ja vesi on vaihdettava usein. Kilpikonnat ovat yksineläjiä ja purevat ja tappelevat.
  11. H

Kilpikonna

Meillä on nelivarvaskilpikonna. Asustelee lattialla. On helppohoitoinen. Ei tarvitse vesiastiaa eli voi jättää moneksi päiväksi yksin. Horrostaa talvella jääkaapissa 2-3 kuukautta. Nukkuu myös kesällä monia päiviä yhteen menoon. Tulee syömään kädestä. Tarvitsee lämpölampun ja uv-valon. Syö...
  12. H

vanhat vanhemmat

mun mieheni vanhemmat oli nelissä kymmenissä kun saivat mieheni. asia ei ole ollut heille hyvä eikä paha ennen kuin me saimme lapsia eli he lapsenlapsia. nyt he ovat selvästi harmissaan kun itse ovat jo "vanhoja ja sairaita" eivätkä jaksa olla lastemme kanssa kun taas minun vanhempani ovat vasta...
  13. H

pottaharjoittelu

Meillä aloitettiin pottailu noin 5 kuukauden iässä. Tyttö tykkäsi hommasta heti ja aina saatiin pottaan jotain aikaiseksikin. Aika nopeasti alettiin käymään potalla ihan säännöllisesti ja noin puolivuotiaasta eteenpäin ei tehnytkään kakkaa enää muualle, kuin pottaan. :D Vaippoihin tuli...
  14. H

Pöntön pienentäjä..

Meillä siirryttiin käyttämään 'supistajaa' kun neiti täytti vuoden. Potalla käytiin viisikuisesta tuonne vuoden ikään. Tykästyi kapistukseen heti, mutta hyväksyy vielä kyllä potankin (jos ollaan vaikka kylässä tms.) :-)
  15. H

Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin juuri 24 v. täyttänyt. toisen sain 27 vuotiaana ja kolmas syntyi kun olin 29 vuotta ja yhä vaan haluaisin lisää lapsia :)
  16. H

3 lapsiset perheet

Pojat -98 ja -01 sekä tyttö -03 ja lisää lapsia vielä toiveissa
  17. H

Vuonna 74

Itse olen synytynyt maaliskuussa -74. minulla on kaksi poikaa 4/98 ja 5/01 sekä tyttö 1/03 Lisää lapsia vielä haluttaisiin ainakin yksi vielä saa nyt nähdä kuinka käy :)
  18. H

minkä kokosia 7 vuotiaita?

Meidän poika on 127cm ja 24kg. minkä kokoisia muiden lapset?

Yhteistyössä