Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Uusavuttomuus.

No ei se kyl wikipediankaan tieto aina niin aukotonta ole. :D Olisin vähän huolissani, jos joku ajattelisi oikeastaan minkään nettiöäjteen olevan aitoa, aukotonta ja täysin varmaa faktatietoa. Ihan yhtä todennäköisesti melkein mistä tahansa netistä voi saada sinne päin tietoa kuin täälläkin...
  2. Cecilia Algotsdotter

Hain pojat 5v.ja 6v. tarhasta ja tarhatäti tokas mulle...

No näin o. Päivähoidon esimiehelle nyt ainakin, vapaa-aikalautakunnan johtajakin voi olla kiinnostunut, varhaiskasvatuslautakunnan ylipuheenjohtajan johtajalle ainakin pitää tehdä valitus, valituslaulu kaikukoon Hangosta Utsjoelle!! :attn: Asianajaja nyt ehdottomasti, äidille oma, lapsillekin...
  3. Cecilia Algotsdotter

Hain pojat 5v.ja 6v. tarhasta ja tarhatäti tokas mulle...

Tarhatätin tulee olla hajuton mauton ja äänetön, ja missään nimessä, missään TAPAUKSESSA tarhatäti ei saa sanoa lapselle, että hänestä tulee afrikkalainen norsunpesijä. :D
  4. Cecilia Algotsdotter

Uusavuttomuus.

Toki itsekin joskus yllätyn siitä miten "tyhmiä" kysymyksiä ihmiset osaavatkaan esittää, mutta tosiasiassahan kysymysten tyhmyys on kuulijasta kiinni. Jonkun mielestä voi olla uusavuttomuutta kysyä millaisia ruuveja seinään saa tai kuuluu käytttää, toisen mielestä on tyhmää/uusavutonta kysyä...
  5. Cecilia Algotsdotter

Kertakäyttöalushousut, WTF?

Itse en kyllä mihinkään erämaavaellukselle ottais kertakäyttöisiä alushousuja mukaan, sama ottaa ihan oikeat ja pestävät. Tuskin kukaan ottaa erämaavaellukselle mukaan kertakäyttöisiä sukkia, housuja, paitoja ja takkiakaan.
  6. Cecilia Algotsdotter

Päiväkodin täti höpöttää 3 vuotiaalle että siitä tulee isona norsujen pesijä afrikassa!!

Mun kohta viisivuotiaani on jo useamman vuoden ollut täysin vakuuttunut, että hänestä tulee prinsessa. :D Prinsessa, joka tekee paljon hyväntekeväisyyttä. Ihan suuttuu, jos yrittää ehdottaa jotain muuta ammattia, kerran hän on tämän jo valinnut.
  7. Cecilia Algotsdotter

Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Voi helv.... se astianpesukone pitäis tyhjentää :P
  8. Cecilia Algotsdotter

Mitä olette tänään tehneet ja mitä on vielä tekemäti?

Ihan hyvin on lähtenyt käyntiin. :) Aamulla katsottiin lasten kanssa elokuvaa, lämmitin keittiötä puilla, tein aamupalaa. Laitoin kinkkukiusauksen uuniin. Sitten mentiin pihalle, käytiin kävelyllä, mä vein kolme pussia roskia ja hain lehden. Sitten kolasin pihaa pari tuntia, hain kuusi...
  9. Cecilia Algotsdotter

haaveena oma maatila

Miksi sitten kysyt täältä neuvoa, jos tiedät asioista paremmin kuin vastaajat etkä halua ottaa neuvoja ja ajatuksia vastaan? :)

Yhteistyössä