Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Pitäisikö eutanasia sallia?

No siihen on paljonkin syitä. Ennen kaikkea sairaanhoitajien, lähihoitajien ja lääkärien etiikka sotii sitä vastaan. Heidän tehtävänsä on ylläpitää ja suojella elämää, edistää terveyttä, hoitaa sairautta ja helpottaa oloa. Aktiivinen eutanasia on mielestäni tappamista, joka sotii tätä eettistä...
  2. Cecilia Algotsdotter

Pitäisikö eutanasia sallia?

En hyväksy aktiivista eutanasiaa. Passiivinen eutanasia, jota nytkin jo tehdään, on sen sijaan mielestäni ok.
  3. Cecilia Algotsdotter

Riehutteko ja "vammailetteko" lasten/vauvojen kanssa?

Mulla kyllä hiukan tökkii toi vammailu-sana, en oikein ymmärrä millä siihen viitataan. Mutta kyllä touhuan joskus lasten kanssa ap:n kuvailemalla tavalla juu, ja hauskaa on. Kaikilla. Jumppia kun pidän niin lapsilla on ihan törkeen hauskaa kun väitän, että mun paidassani kyllä oli...
  4. Cecilia Algotsdotter

riippumatto sänkynä?

Juu silleen mä olen nukkunut että se kietoutuu mun ympärille. :D Ei voi tietää jos ei kukaan neuvo, ei tullut riippumaton mukana mitään ohjetta siitä miten siinä pitää nukkua :xmas: En oo koskaan Espanjassakaan ollut niin en yhtään tiedä miten siellä riippumatoissa nukutaan. :) Mutta...
  5. Cecilia Algotsdotter

riippumatto sänkynä?

Siis maataanko siinä sitten poikittain? :O
  6. Cecilia Algotsdotter

teinkö oikein?

Totta. :) Sellaista näkee kyllä paljon. Mä teen kyllä paljon töitä sen eteen, että lapsille muut arvot kuin materia olis tärkeitä, vaikka tottakai lapsia nyt lelut kiinnostaa. Mutta heille pelkkä kauppareissu sinänsä saattaa olla se suuri yllätys tai seikkailu, harvoin ovat kiittämättömiä :)
  7. Cecilia Algotsdotter

teinkö oikein?

Jotenkin arvasin, että sä saatat kirjoittaa samansuuntaisesti kuin minäkin. :xmas: Mutta siis joo, itse haluan senkin opettaa lapsilleni, että joskus asioita voi ostaa hetken mielijohteestakin, kuitenkin tietenkin miettien ja harkiten mihin ja miksi asiaa oikeasti tarvitaan ja onko siihen...
  8. Cecilia Algotsdotter

teinkö oikein?

Kas, minä olen kyllä joskus ostanut lapsilleni lelun ihan maidonhakureissullakin, hetken mielijohteesta. Siltikään en ole mielestäni mitenkään sahannut omaa oksaani, lapset eivät huuda ja marise kaupassa. He ymmärtävät että jos minä sanon ei, niin se on sitten ei ja siinä ei marinat auta.
  9. Cecilia Algotsdotter

Sakset monikossa?

No sakset.
  10. Cecilia Algotsdotter

teinkö oikein?

Täysin samaa mieltä.
  11. Cecilia Algotsdotter

Huomenna viimeinen synnytyspelko keskustelu ja:(...

sillä, mitä mieltä kätilö on, ei aina ole mitään merkitystä lääkärin päätökseen. Sanoisin jopa, että useimmiten sillä ei ole lääkärin päätökseen mitään merkitystä. Joskus toki, jos lääkäri on fiksu, niin on. Lääkäri kuitenkin tekee päätöksen ja ottaa siitä myös ammatillisen vastuun. Sinun...
  12. Cecilia Algotsdotter

Uusavuttomuus.

Vaikuttaa vähän siltä, että aloittaja halusi oikeastaan vain omaa mielipidettään tukevaa keskustelua ja ajatusten vaihtoa.
  13. Cecilia Algotsdotter

Uusavuttomuus.

Olen ihan samaa mieltä. Se, että pitää sitä jotenkin ylivertaisena, että tietoa etsitään wikipedian kaltaiselta sivustolta esim. keskustelupalstojen sijaan, on täysin vierasta omalle ajatusmaailmalleni. Aloittaja toivottavasti löytää itse seuraavaksi sivustot, joissa neuvotaan yhdyssanojen oikea...
  14. Cecilia Algotsdotter

Uusavuttomuus.

No niin teit, mutta jostain syystä et tunnu suhtautuvan toisten mielipiteisiin ja vastauksiin kovinkaan rakentavasti tai vastaanottavaisesti.
  15. Cecilia Algotsdotter

Ymmärtääkö täällä kukaan mun pointtia kun mun kaveri ei vaan tajua...

No et ole kohtuuton. Kyllä meillä ihan suoraan sanotaan lapsille, että nyt ootte hetken hiljaa kiitos, äitillä alkaa muuten soimaan pää. :xmas:
  16. Cecilia Algotsdotter

Mikä näistä paras verhokangas?

Varmaan hän ajatteli, että sulla ei ole varaa ostaa kunnon verhoja Marimekko-kankaasta ja ostat vain pienet paneeliverhot :D
  17. Cecilia Algotsdotter

Mikä näistä paras verhokangas?

Saralisa olis mun valinta jos se tosiaan pitää olla ihan mustavalkoista :)
  18. Cecilia Algotsdotter

Hain pojat 5v.ja 6v. tarhasta ja tarhatäti tokas mulle...

Toivottavasti ei ainakaan tarhassa :O
  19. Cecilia Algotsdotter

Facessa ihmisillä ihana elämä?

Laiska töillään kehuu. :D Eli minä siis... olen hyvin ahkera ihminen?? :xmas:

Yhteistyössä